όνειρον

Παρ' ότι οι Πατέρες μας συμβουλεύουν να μην ασχολούμαστε
με τα όνειρά μας, παρ' ότι πολλοί έχουν διατυπώσει κάποιες
συγκεκριμένες εκδοχές για το τι να σημαίνουν
(Φρόιντ, Ονειροκρίτης κ.α.), για εμένα τα όνειρα, υποθέτω
(με κάθετο τρόπο), έχουν ιδιαίτερα παιδαγωγικό χαρακτήρα
και αναφέρονται στην υγεία, στον παρόντα χρόνο,
σε συνειρμούς συμβάντων, του παρελθόν,
καθώς και προειδοποιήσεων για το μέλλον.

Επίσης αποτελούν τη σύνδεση (αόρατος ομφάλιος
λώρος) με την πρωτογενή φάση της ύπαρξης όλων των
όντων! ΔΕΝ ΟΝΕΙΡΕΥΌΜΑΣΤΕ ΜΟΝΌ ΕΜΕΊΣ

Η επεξεργασία συμβαίνει εσωτερικά και
γίνετε πάντα όταν κάθε Ον ησυχάζει
συνειδητά ή μη (παύει να κινείται, κοιμάται),
διότι αυτή η διεργασία
συμβαίνει αυτόματα.

Οι αποδείξεις για την γνώμη του γράφοντος συνάγονται από
όποιον θυμάται τα όνειρα του και εξετάζει πώς είναι και τι
κάνει κατά την διάρκεια που κινείται, μέρα ή νύχτα.

Η δυσκολία αυτού του εγχειρήματος έγκειται στο πλήθος
των Πληροφοριών που εμφανίζονται και που
αδυνατούμε να επεξεργαστούμε
λόγο συνειδητών προτεραιοτήτων που συνήθως αναλαμβάνουμε.


"Αδιαφορώντας" για την πραγματικότητα της κατάστασης μας
πορευόμαστε σε προ επιλεγμένους στόχους
και έτσι χάνουμε το νήμα της αυτόματης επεξεργασίας
που διαθέτουμε, για το πώς και το γιατί του πραγματικού
μας χρόνου.

Σημειώστε ότι ο πραγματικός χρόνος είναι άπειρος!

Δεν το καταλαβαίνουμε όμως αυτό διότι έχουμε
τοποθετήσει όρια, άλλα από ανάγκη (σπορά, συγκομιδή,
εποχές) και άλλα από επιθυμίες (διαιώνιση, κατοχή, εξουσία).

Αυτά μας εξαναγκάζουν σε πλήθος συναλλαγών μεταξύ μας
πράγμα που μας κάνει ευάλωτους σε άπειρες παρεμβολές.

Μας κουράζει, μας αποπροσανατολίζει, μας ξοδεύει.
Οι έννοιες, τα ερωτήματα, οι αποφάσεις καλύπτουν περίτεχνα
τον πραγματικό μας χρόνο που δεν είναι άλλος από αυτόν που
εμείς (εγώ, εσύ, αυτός) αντιλαμβανόμαστε.

Είναι γνωστό ότι οι περισσότερες απ τις ορθές αποφάσεις
παίρνονται την ώρα που ξυπνάμε,
επίσης κατόπιν συγκέντρωσης, άνευ διαφορετικών παρεμβολών,
όταν μονάχοι αποσυρόμαστε ...
...

ΑPOLLONIOS OF TYANA

μελαγχολικά μου μάτια

μελαγχολικά μου μάτια
Μα που στηρίζεστε ΜΕ αυτόν τον οχετό που σερβίρεται
πολεμοχαρείς και οι έξω απ τα δόντια ,στα ίσα
να τα λέτε; στο blogspot:
!ΠΟΥ ΠΑΤΆΤΕ στα πλήκτρα της microsoft
και που κοιτάτε όταν μαινόμενοι συμμορφώνεστε
με την ορθογραφία της σχολικής σας μορφώσεως!
μέσα απ αυτές τις φωτεινές γυάλινες τρύπες
αντιστέκεστε¨(έξυπνα)ξοδεύοντας το πραγματικό
σας χρόνο ακούνητοι τώρα! περικυκλωμένοι
την (ομορφιά) των μικροκυμάτων
αναμένοντας το επόμενο ανδραγάθημα τις μελαγχολικής
σας υπάρξεως! Ναι δεν ξοδεύεστε για μια μεγάλη αγάπη
ξοδεύεστε για μία μεγάλη απάτη!

Τη χαρά πέρνουμε όταν στιγματιζουμε τα λάθει
τις αδυναμιες και τα πάθει των συνανθρώπων μας;
Τη χαρά νιωθουμε όταν με μεγαλα γράμματα
διατιμπανίζουμε πώσο διεφθαρένη και απανθρωπη είναι
η κοινωνία μας!

Και τη επάνω σε αυτά πρωτεινετε;
Να επεκτίνουμε τις φιλακές και τα τρελάδικα;
Συγνωμη αλα δέν εχω διαβάση κάποια ουσιαστικη
πρώταση για αυτά που με τόσο στόμφο κατάδικάζετε!

s. d. ramayandas

(σ.20)
...ΆΝ ΣΥΜΒΕΊ ΝΆ ΧΑΘΟΎΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΊ ΤΗΣ ΓΉΣ
ΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΟΎΝ ΌΛΑ ΤΆ ΠΡΆΓΜΑΤΑ,
ΠΟΎ Η ΑΠΌΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΊΧΕ ΣΚΛΑΒΏΣΕΙ
ΚΙ ΆΝ ΑΚΌΜΗ Η ΑΓΆΠΗ ΕΊΝΑΙ ΑΔΎΝΑΤΟ
ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΕΙ

ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΊΣ

ΓΙΑΤΊ

ΣΟΥ ΜΈΝΕΙ ΈΝΑ ΠΡΆΓΜΑ ΑΚΑΤΆΛΥΤΟ

S. D. RAMAYANDAS

...(Συνέχεια από κάτω)
Τό ότι η θρησκεία
είναι μιά αναγκαιότητα τής καθημερινής μας ζωής δέν μπορούμε
να τό αρνηθούμε, μιά καί οι βασικές αρχές τής θρησκείας
έχουν εξετασθή από τήν επιστήμη καί έχουν αιτιολογηθή
μέ ακρίβεια επιστημονική.

Ο άνθρωπος είναι ένα πλάσμα, πού έχει τριπλή υπόσταση.
Είναι π ν ε ύ μ α (ψυχή), πού ζή μέσα στό σ ώ μ α καί
πού γίνεται αισθητό μέ τή λειτουργία τής ν ό η σ η ς .

Η θρησκεία, γιά νά έχη πρακτική αξία, πρέπει νά περ-
νά στήν καθημερινή μας ζωή καί μέ τήν εφαρμογή της νά
λύωνται όλα τά υλικά, τά σωματικά, τά κοινωνικά καί
τά ατομικά μας προβλήματα.

Η αντικειμενική υπόσταση τής θρησκείας κάνει πιό
κανονικό τό καθημερινό μας έργο, πνευματικό
ή μή πνευματικό....

AKOUTE Ode - To A Dying Peopl

K.6 Ο ΥΠΑΡΞΙΣΜΌΣ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΏΝΑ
.....
.....Νά παραμένεις ανοιχτός στίς περιπέτειες της εμπειρίας.
.....................................Μορίς Μερλώ-Ποντύ

Αν και ο <<υπαρξισμός>> είναι ένας όρος που ανφέρεται συχνά,
και ο Σαρτρ ένας ευρέως αναγνωρισμένος φιλόσοφος του 20ου
αιώνα, ακούγεται εξίσου συχνά ότι τι ρεύμα δεν έχει συνέχεια,
ότι έχει παραγκωνιστεί απο δυό μεταγενέστερες σχολές στη
Γαλλική σκέψη, το στρουκτουραλισμό της δεκαετίας του 70
και του 80.
Αναμφίβολα, η κεκτημένη ταχύτητα του υπαρξισμού ανεκοπή
όταν το πάνθεον των φιλοσοφικών προσωπικοτήτων του εξέ-
λιπαν. Ο υπαρξισμός,ως φαινόμενο του λ α'ι'κ ο ύ Δυτικού
πολιτισμού, έφθασε στο απόγειο του στα χρόνια μετά το τέλος
Β'Παγκόσμιου πολέμου. Ήταν η εποχή του χορού των <>
(απάχηδων), της τζαζ στα θολά από καπνό μπάρ της αριστερής
πτέρυγας, του θεάτρου του παραλόγου και της ελευθερίας με
κάθε έννοια. oxford university press
Στη γαλλική της έκδοχή, η εποχη αυτή ηταν παιδί της απε-
λευθέρωσης. Η ένταση της στιγμής εκείνης, όμως,
ήταν αδύνατο να διατηρηθεί, ωστόσο η φλόγα της συνέχισε
να σιγοκαίει στο βάθος της Δυτικής κοινωνίας, αναζωπυρώ-
θηκε στα ποικίλα αντικομφορμιστικά κινήματα των επόμενων
δεκαετιών, και έλαμψε ίσως στα γεγονότα του Μάη του 68.
THOMAS R. FYNN [EMORY]=ελληνικά γράμματα=ΥΠΑΡΞΙΣΜΌΣ:

DEITE

S. D. RAMAYANDAS -για-ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ

...Η γνώση στηρίζεται στην πείρα, ή οποία είναι τό
σημείο, απ΄όπου ξεκινά ή θεωρία πού εξετάζουμε, μιά καί
ή πείρα είναι ένα από τά βασικά πράγματα τής ζωής.
Γιά τά σημαντικά δέ πράγματα, πού σχετίζονται μέ τή ζωή,
είμαστε υποχρεωμένοι νά έχουμε συγκεκριμένες απόψεις,
μιά καί έχομε τή δύναμη νά τό πράξουμε.
Η γέννηση, ή ζωή ,ό θάνατος καί ό,τι συμβαίνει μετά
τό θάνατο είναι πράγματα, πού μάς υποχρεώνουν νά τά
προσέξουμε, γιατί είναι στ΄αλήθεια σημαντικά.
Όταν ο άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος ,είναι δυνατό,
νά πιστέψη μιά οποιδήποτε άποψη, πού οί άλλοι θέτουν
μπροστά του , χωρίς νά σκεφτή καθόλου,άν ή άποψη αυτή
μπορή νά είναι αληθινή η όχι.
Μιά τέτοια όμως πράξη θά καταδικαζόταν,κατά τή γνώμη μας,
σάν εντελώς ασύνετη απ΄όλους τούς σοβαρούς μελετητες.
.....ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΙΔΡΕΙΑ" ΑΘΗΝΑ 1966.....
...Οί μελετητες τής Δύσης ενδιαφέρονται κάθε μέρα καί
περισσότερο γιά τά σημαντικά γεγονότα τής ζωής, χρησι-
μοποιούν δέ τό εργαστήριο σάν υψικάμηνο, μέσα στήν οποία
ρίχνουν τίς πανάρχαιες θεωρίες τών πατέρων μας, για να
τίς βγάλουν έπειτα από εκεί σαν επιστημονικα δεδομένα ή
γιά νά τίς απορρίψουν μέ τήν δικαιολογία, ότι είναι σο-
φίσματα.
Είναι αλήθεια, πώς τό επιστημονικό εγχειρίδιο είναι καί
θά παραμείνη η βίβλος τού σύχρονου ανθρώπου, μέχρι νά
έλθη τό πλήρωμα τού χρόνου.
..Η επιστήμη έχει προσφέρει αρκετά μέχρι σήμερα γιά
τήν ασφάλεια στά εργοστάσια, γιά τήν άνεση στά σπίτια μας
καί γιά τή δραστηριότητα τών σχολείων μας. Έχει δέ νά
προσφέρη ακόμη πολλά γύρω από τήν αντίληψη, πού έχομε
γιά τή θρησκεία καί τήν κατανόηση τού Θεού.
..Ο κόσμος έχει εκθρέψει σέ υπερβολικό βαθμό παλιωμένες
αδυναμίες, άχρηστες δοξασίες, αμφιβολίες καί σοφίσματα.
Πολλοί εργάζονται καί περιμένουν νά ωριμάση η δικαιολογία,
γιά νά ξεσπάσουν πάνω σ΄ένα κόσμο εξαντλημένο από πολέμους
καί θολωμένω από θεωρίες.
..
...Ο κόσμος όμως θέλει ειρήνη.

Η ΠΟΛΙΤΕΊΑ ΤΟΥ ΠΛΆΤΩΝΑ

....Στην Πολιτεία του, ο Πλάτων προσπαθεί να αποδείξει πως
αυτό που κάνει τον ανθρώπινο βίο ευδαίμονα είναι το
να είναι κανείς αγαθός και ενάρετος, κάτι που το άτομο
πρέπει να πετύχει για τον εαυτό του, ενώ ο πλούτος, η
κοινωνική θέση και άλλα πράγματα που γενικά εκτιμώ-
νται, θεωρούνται αδιάφορα για την ευτυχία. Αυτή η
προκλητική θέση στηρίζεται στον ισχυρισμό πως η αρε-
τή συνίσταται στην ορθή οργάνωση και δόμηση της ψυ-
ής (...) Μία ορθά διευθετημένη και άρα ενάρετη ψυχή,
συγκρινόμενη με ένα ορθά δομημένο και άρα υγιές σώμα,
οδηγεί τον άνθρωπο στην καλή ζωή, ενώ η δυστυχία
προκύπτει από τη διατάραξη της ψυχικής ισορροπίας.
Το πλαίσιο του βιβλίου συνίσταται στην ανάπτυξη και
υπεράσπιση από τον Πλάτωνα της ιδέας πως, αντίθετα με
την κοινή αντίληψη, η ευδαιμονία εναπόκειται στην αρετή,
την ορθή διάταξη της ψυχής, ακόμη και στις χειρότερες
δυνατές συνθήκες που μπορεί να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος,
όπως εκείνες της πενίας και του βασανισμού.
...Julia Annas...oxford university press...Ελλ/γραμματα...
Ως πρότυπο για τη δομή της ψυχής, ο Πλάτων σχεδιά-
ζει μία ιδανική κοινωνία, με διαφορετικά είδη ανθρώ-
πων, οργανωμένων βάσει αμοιβαία επωφελών τρόπων.
Την πολιτεία αυτή κυβερνούν οι "φύλακες" που είναι
αφοσιωμένοι στο κοινό καλό, με τρόπο ανάλογο προς
εκείνον του λόγου που είναι αφοσιωμένος στο καλό του
ανθρώπου ως συνόλου. Ο Πλάτων είναι απόλυτος ως
προς την αφοσίωση στο κοινό καλό, φθάνοντας τη στα
άκρα: οι Φύλακες δεν επιτρέπεται να έχουν οικογενεια-
κή ζωή ή προσωπική περιουσία. Στο μεγαλύτερο μέρος
της ζωής τους πρέπει να εξασκούνται στην αφηρημέ-
νη μεταφυσική θεωρία των "Ιδεών". Αξιοπρόσεκτο εί-
ναι ότι και οι γυναίκες, όπως και οι άνδρες, μπορούν να
γίνουν Φύλακες - ή όπως κάποιες φορές αποκαλούνται
εξαιτίας της φιλοσοφικής τους παιδείας <<Φιλόσοφοι-βα-
σιλείς>> (και <<Φιλόσοφοι-βασίλισσες>>).
[ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ]εκδόσεις.......
Αυτή η φαντασιακή εικόνα της ιδανικής κοινωνίας ανα-
πτύσσεται περαιτέρω σε αφηγηματική μορφή στην πλα-
τωνική διήγηση της Ατλαντίδας,η οποία εκτυλίσσεται
στον Τίμαιο και τον ανολοκλήρωτο Κριτία. Η ιδανική κοι-
νωνία, συγκρινόμενη με κοινωνίες του παρελθόντος,
προάγεται ενάντια στην εξωτική, ρομαντική αλλά διε-
φθαρμένη κοινωνία της Ατλαντίδας, μιας νήσου στη μέ-
ση του Ατλαντικού Ωκεανού, η οποία αργότερα βυθί-
στηκε. Αυτή η ιστορία, την οποία ο Πλάτων ποτέ δεν ολο-
κλήρωσε, είναι πιθανώς η σημαντικότερη συμβολή του
στη λογοτεχνία εκτός της φιλοσοφικής παράδοσης.
[originally published in englsh by OXFORD UNIVERSITY PRESS]

XAIRETE: Σας αφήνω (για την ώρα). Καλό ξημέρωμα, στην νέα εβδομάδα! :-)

πρώτα αξιώματα

ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ

1 Μόνο μία ιστορία ενός μονοπατιού
παραμένει, αυτό είναι. Σε αυτό υπάρχουν σημάδια
-πάρα πολλά- ότι το να είναι κάτι χωρίς αρχή είναι
επίσης άφθαρτο,
ολόκληρο, ενός είδους, αταλάντευτο και πλήρες.
5 Ούτε ήταν παλαιά, ούτε θα θα είναι, αφού τώρα είναι
μαζί ολόκληρο,
ένα συνεχές` διότι τι γέννηση θα ανακαλύψεις γι' αυτό?
Πώς αυξήθηκε καί από πού? Όχι από την ανυπαρξία
θα σου επιτρέψω
να πεις, ούτε να σκεφθείς`διότιδεν είναι δυνατό να
το πεις, ούτε να το σκεφθείς
ότι δεν είναι. Αλλά ποια ανάγκη θα το είχε παροτρύνει
10 αργότερα παρά νωρίτερα, να αναπτυχθεί, αρχίζοντας
από το τίποτε?

[oxford university press]

Έτσι είναι ουσιώδες, είτε απόλυτα να υπάρχει η να
μην υπάρχει
Ούτε η δύναμη της πίστης θα επιτρέψει σε κάτι άλλο
Να προκύψει από αυτό που είναι, παρά από τον εαυτό του.
Γι΄αυτόν τον λόγο η δικαιοσύνη
δεν χαλαρώνει τα δεσμά για να το ελευθερώσει, ειτε
να αρχίσει είτε να πάψει
15 αλλά το κρατάει' και ο κόμπος του προβλήμστος
έγκειτε σε αυτό:
είναι η δέν είναι? Αλλά η ετυμηγορία έχει δοθεί, όπως
έπρεπε να δοθεί,
να αφήσει να φύγει η τελευταία επιλογή χωρίς σκέψη
και χωρίς όνομα
(διότι αυτό δεν είναι αληθινό μονοπάτι), αλλά να
κρίνει το άλλο να είναι και να είναι αυθεντικό.
Και πώς θα μπορούσε αυτό που είναι αργότερα να
καταστραφεί? και πώς θα προέκυπτε?
20 Διότι αν προκύψει μία φορά,δεν είναι, ούτε αν κα-
ποια στιγμή πρόκειται να γίνει.
΄Έτσι η εξέλιξη εξαλείφεται και η καταστροφή σω-
παίνει.
(π.7: Παρμενίδης, αποσπάσματα 8,1-21,η πρώτη γνωστή
προσπάθεια συστηματικής απόδειξης στη Δυτική φιλοσοφία)
[εκδ/ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΓΡΆΜΜΑΤΑ]

πρώτων αξιωμάτων λόγος

Θαλής....................Νερό

Αναξίμανδρος............Απροσδιόριστο υλικό

Αναξιμένης..............Αέρας

Ηράκλειτος..............Φωτιά

Παρμενίδης..............ΤΟ ΕΝΑ

Ζήνων...................το ένα

Μέλισσος................το ένα

Εμπεδοκλής..............Γη, αέρας, φωτιά και νερό

[OXFORD YNIVERSITY PRESS]

Αναξαγόρας..............Αναρίθμητα απείρος αδιαίρετα
........................συστατικά μέρη

Λεύκιππος...............Αναρίθμητα αδιαίρετα
και Δημόκριτος..........συστατικά μέρη (άτομα) και κενό

LHC ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΕ ΜΩΡΟ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ





GERN AME ΓΥΡΟ ΑΠ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΑΣ

Τί να κάνουμε! Μπορούμε να σταματήσουμε τώρα?
Τόσες δοκιμές, τόσα έξοδα, τόσοι άνθρωπο, τόσα λόγια!
Και τί λέτε να γίνει? Ο ίδιος ο Houging (Χοουκινγκ),
πώς τον λένε, δεν είναι σίγουρος για το τί μέλλει γενέσθαι
Όμως για ένα πράγμα να είμαστε σίγουροι, ότι τίποτε δεν
πάει χαμένο!
πχ θα λυθεί το πρόβλημα του πάχους (τα μποζόνια ευθύνονται
για την μετατροπή της ενέργειας σε μάζα, ύλη),
οπότε μια νέα φόρμουλα αντιμποζονίων θα είναι αρκετή
για να διατηρούμε τη φόρμα μας κατά το πρότυπο των
περιοδικών της t.v. και του κινηματογράφου!

Επίσης θα κυκλοφορήσουν νέα επαναστατικά βιντεοπαιχνίδια
καθώς και νέοι τρόποι αποθήκευσης του παραγωγικού
πλούτου κάθε χώρας, αφήστε το θέμα των σούπερ μετακινήσεων
κλπ κλπ
Βέβαια αυτό που πάντα δεν μπορούμε να χειριστούμε
είναι τα λύματα, αυτά τα σούπερ σκουπίδια που
μαζεύονται μετά από κάθε πειραματικώς αξιοπρεπή
δοκιμαστική τελειότητα!

Αλλά να! Να ένα σπουδαίο επίτευγμα! Τί σκέφτηκα το άτομο!
Προσέξτε, για να βρούμε τί ρόλο ακριβώς παίζουν
οι μαύρες τρύπες στο σύμπαν, ανοίξαμε μια μεγάλη τρύπα στην
γη, μόλις λοιπόν τελειώσει με το καλό αυτό το πείραμα,
(αν ζούμε),να μαζέψουμε
όλα τα σκουπίδια και να τα πετάξουμε σ΄ αυτήν την τρύπα,
έτσι και την τρύπα θα κλείσουμε και σκουπίδια δεν
θα έχουμε (τουλάχιστον να τα βλέπουμε)!

Και ακόμη κάτι, όλα τα πράγματα έχουν μια μαύρη τρύπα
και όλα γνωρίζουν τί ακριβώς κάνει αυτή η τρύπα.
Μπας και νομίζουν κάποιοι ότι το σύμπαν δεν έχει
περιττώματα! Τί δηλαδή πρέπει να δούνε καζανάκι
και χαρτί υγείας για να το διαπιστώσουν???

Πράγματι εάν εγώ ήμουν ντομάτα και με έτρωγε
κάποιος άνθρωπος σίγουρα θα έμπαινα
σε ένα άλλο σύμπαν, το οποίο αφού θα με κατακερμάτιζε
κρατώντας από εμένα (την ντομάτα) ό,τι χρειαζόταν
θα με πέταγε σε ένα άλλο σύμπαν, φίλο φτερό
και άιντε μετά να βρω ποιός και τί ήμουν!




Μα τελείως χάλια (καταλαβαίνετε τί εννοώ)

Έχω να πω εν ολίγοις στους κ.κ. αν θέλουν να
ασχολούνται με τις μαύρες τρύπες, να ασχοληθούν
πρώτα με τις δικές τους και να αφήσουν ήσυχες των
υπόλοιπων συνανθρώπων τους!

Οι οποίοι είναι το ίδιο το σύμπαν! Έχουν
υποχρέωση να ενημερώνουν για κάθε εγχείρημα
που αφορά την ίδια την ύπαρξη του πλανήτη μας
Δεν ξέρω πώς, ας κάνουν ένα διεθνοψήφισμα

Ούτε οι Μάγιας δεν είχαν τέτοιο θράσος
και τέτοια ανευθυνότητα απέναντι στους
συνανθρώπους τους!


Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά τώρα!
Τρελαθήκαμε τελείως; Στέλνουμε τα δεδομένα μας
σε ένα χώρο τελείως αφιλόξενο για μας (σύμπαν)
γεμίζοντας κατσαρολικά το διάστημα, σκορπίζοντας
τα σπλάχνα του άστρου μας στη βιόσφαιρα,
και περιμένουμε να βρούμε την απαρχή της γέννησης του,
για κάποιους, ή τον ίδιο το Θεό για άλλους ...πού????
σε μία τρύπα?

Αφού έχετε κι εσείς τρύπα γιατί δεν την ψάχνετε;
Το ξέρω, είναι ντροπή! Όμως κάντε μια προσπάθεια
μόνοι σας, χωρίς φασαρίες, χωρίς έξοδα, δίχως
σκοτωμούς.
Με απλό τρόπο, και εάν δεν διαπιστώσετε ότι
ο άνθρωπος είναι μια μικρογραφία του σύμπαντος,
όπως σε κάθε ύπαρξη αυτό, το Σύμπαν, εμπεριέχεται,
κι ότι οι ενέργειες είναι αδιαχώριστες απ' την
φαινομενικότητα τους, που είναι αυτό που αποκαλείτε μάζα
τότε πάρτε ένα μπαλόνι γεμίστε το αέρα και από εκεί
που ο τελευταίος (ο αέρας) θα φύγει, θα βρεθεί
και η πολυπόθητη
για πολλούς, Μαύρη τρύπα!

Βέβαια εδώ που έχουμε φτάσει τί να κάνουμε;
Nα σταματήσουμε τα προγράμματα, τις σπουδές, τις θέσεις
για ένα κομμάτι ψωμί αγωνιούν τόσοι μελλοντικοί επιστήμονες,
θυμάστε εσείς που έχετε κάποια πείρα, με τί κόπο οι νέοι
τότε, έφευγαν απ' τα χωριά τους, ψάχνοντας για ένα λαμπρό
μέλλον στα πανεπιστήμια!
Θυμάστε τις ατέρμονες προσπάθειες τους να αναρριχηθούν
στην κοινωνική πυραμίδα μιας καταξιωμένης πλουσιοπάροχης
σεβαστής ύπαρξης!
Και που πλέον φαίνεται να τα έχουν καταφέρει!
Είναι γνωστό ότι έχουμε κατορθώσει να μειώσουμε σε μέγιστο
βαθμό τον αναλφαβητισμό, που πια δεν βρίσκουμε εργάτες


ή χτίστες, ούτε αγρότες, ούτε σκουπιδιάρηδες!

Βρίσκουμε όμως γιατρούς και μάλιστα δια αλληλογραφίας
(φακελάκια) να μιλήσουμε για δικηγόρους, για επιστήμονες
για δημόσιους υπαλλήλους...-Μάθε παιδάκι μου γράμματα να
πιάσεις μια θέση στο δημόσιο να φτιαχτούμε!
Τί να πούμε! Δεν έχουμε χωριάτες πια εκπολιτιστήκαμε
τα μάλα, και με απότομο τρόπο, οπότε μια τέτοιου είδους
εξέλιξη έφερε την τεχνολογία μέσα στην στάνη!

Τί να κάνουμε, αλλά έχω ξεφύγει παρασύρθηκα και ω! του
παραδείγματος με αυτόν τον τρόπο παρασυρόμαστε όλοι.

Γι΄αυτό δεν μπορούμε να σταματήσουμε, διότι όντας
παρασυρμένοι ψάχνουμε για φόρμουλες (φόρμουλα 1,
φόρμουλα 2) και πίστες να τα σπάμε, και όπου πάει!

Γίναμε οι περισσότεροι από Τέσλα και πάνω,
τί τώρα, το παιδί να μην έχει ίντερνετ,
να μην ξέρει 18 γλώσσες, να του πάρουμε και μιά
πυρηνική κεφαλή, να΄χει να παίζει.

Πρώτα του βάζαμε παπαρούνες στο γάλα, τώρα του
ανοίγουμε την t.v. και με ένα στέισον πλέιερ μας αφήνει
ήσυχους, όχι να τρέχουμε στις ξεπερασμένες
παιδικές χαρές και αλάνες, να το μαζεύουμε γεμάτο
γρατσουνιές και χώματα, ντροπή!

Αυτή η κατηφόρα είναι και το τίμημα κάθε εξέλιξης
που βέβαια με λαμπρά ονόματα παραδίνεται στην επόμενη
γενιά, σαν δόξα και τιμή της προηγούμενης...
-Ξέρεις πόσες αγελάδες τρελάναμε για να έχεις εσύ
το εβαπορέ σου στο μπάνιο;
Γνωρίζεις ότι όλα αυτά τα υλικά, που εσύ τα βρίσκεις
με λίγα ευρώ στον Γερμανό, τί τρεχάλα κρύβουν πίσω τους;

Tί πειράματα, τί δολοπλοκίες, τί εξονυχιστικές έρευνες,
εάν γνωρίζαμε τί άθελα μας εξυπηρετούμε, ίσως να
σταματούσαμε να τα παράγουμε και συνεπώς να τα πουλάμε!
ΚΑΊ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ότι λόγο εξέλιξης βγαίνουν κάθε τόσο
καινούργια windows '
Ότι βρισκόμαστε τεχνολογικώς, σε μεταβατική περίοδο
και όπου να 'ναι θα αναπαυθούμε σ' ένα άρτια εξοπλισμένο
περιβάλλον μασώντας μικροτσίπ αντί για ηλιόσπορους!

Ποιά εταιρεία αποζητά έναν τέτοιο στόχο;;
Στόχο που να μην χρειάζεται πια να επεκτείνεται;
(αποκτηνώνεται)
Ποιός άνθρωπος θέλει να σταματήσει να είναι κυρίαρχος
του διπλανού του;
Να μην αποζητά το κύρος μα την υπηρεσία του συνανθρώπου του!

Έστω να θέλει να σταματήσει να νιώθει, ότι είναι πιο
σπουδαίος, πιο άξιος, πιο έξυπνος, πιο καθώς πρέπει.
Έτσι είναι τα πράγματα έχουμε καταντήσει να διαδηλώνουμε
για την ειρήνη λες και είναι κάτι έξω από μας,
που δουλεύουμε στην "Πυρκάλ" ( εργοστάσιο
παραγωγής όπλων) ή να παραπονιόμαστε για τα
καυσαέρια πάνω στο μηχανάκι με το τσιγάρο στο στόμα.
Διότι αγαπάμε τη φύση, λες και ο οργανισμός μας δεν
είναι φύση!

Ο ανταγωνισμός είναι βαθιά ριζωμένος μέσα μας,
και στους περισσότερους από εμάς η κουτοπονηριά και
η αλαζονεία δεν αφήνει περιθώρια αναθεώρησης ή
επεξεργασίας και χειρησμού κάθε (απρόβλεπτου) εμποδίου.

-Όχι εκεί! Να φάμε τα μούτρα μας και μπορεί έτσι να
μάθουμε! -Μα κυρία Αγλαΐα ο σεισμός δεν σημαίνει μόνο
λεφτά για τους σεισμόπληκτους ούτε οι φωτιές σημαίνουν
μονάχα λεφτά
γιά τους πυρόπληκτους! Πώς γίνεται και τα ισοπεδώνουμε
όλα με λέξεις όπως κονδύλια, χρηματαποστολές,
επιχορηγήσεις ισοδύναμα πληρωμών και πτώσεις του
ποσοστού του κέρδους! Μα έτσι είμαστε οι άνθρωποι
Ε! Ωραία και γιατί το κρατάμε μυστικό και δε μας το
λέμε;...Λέμε τώρα ότι λέμε τώρα ...
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη!!!

LHC



thomas r. flynn

Η ηθική της ευθύνης
σ.147 Κ. (ο υπαρξισμός στον 21ο αιώνα)
Oxford University Press
εκδ. Ελληνικά Γραμμα τα.
"...Το "αυθεντικό" άτομο αποφασίζει
αναγνωρίζοντας αμέσως την απατηλότητα
της απόφασης του."
Και εγώ ρωτάω, - Επι-νοεί η Μετα-νοεί???


...Αυτά για τις εξέχουσες δοκιμές των
πολύ σοβαρών, κατά τα άλλα, επιστημόνων
της ανθρωπότητας

ΚΟΥΜΡΆΝ

... Δεν θά απαντήσω σέ κανένα κακό,
αλλά με το καλό
γιατι στο Θεό ανήκει η κρίση επί
όλων των ανθρώπων
και σ`αυτόν ανήκει το δικαίωμα τής
τιμωρίας
(1asx,17,18)

ΤΣΕΡΌΚΙ

... Η αναπνοή μεταφέρει στο κόσμο σκέψη.
...μέσα από την προσοχή της αναπνοής
τα νοητικά λάθη μπορούν να μεταμορφωθούν

ΝΤΑΪΆΝΗ ΓΟΥΑΧΟΥ

Αγγελική Πολιτεία. Ιωάννης Χρυσοστομος.5ος αι.μ.Χ.

... Τότε κόπηκε η ρίζα κάθε κακού
...αυτοί απαρνήθηκαν τα χρήματα
...οι ψυχρές λέξεις "δικό μου" και "δικό σού"
δεν υπήρχαν. Γιαυτό και η ευθυμία
τους συνόδευε στο τραπέζι.

Οι πλούσιοι δέν έγιναν φτωχοί
όταν μοίρασαν την περιουσία τους,
γιατί έπαιρναν από την κοινή περιουσία
όλα όσα χρειάζονταν,
ενώ οι φτωχοί 'έπαψαν να είναι φτωχοί...


......Μεγάλη θα ήταν η χαρά της ζωής
τόσο για τον πλούσιο όσο και για το φτωχό,
αν θελήσουμε να επαναφέρουμε αυτό το καθεστώς

συνέχεια

tsalagy τσερόκι

.....ΉΧΟΣ
Ο μεγαλύτερος θεραπευτής στην θεραπευτική
των Τσαλάγκι.
Οι τόνοι του θεραπευτικού ψαλμού
υπενθυμίζουν στα όργανα του σώματος
τον ιδανικό τους τόνο.

Μέσα από την κατανόηση του ήχου
νιώθει κάποιος το μυστήριο τις
μορφοποίησης του μη μορφοποιημένου.

από τον λόγο και τη σκέψη σας
αποφασίζετε το αύριο.
ΟΙ ΦΩΝΈΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΌΝΩΝ
ΝΤΑΪΆΝΗ ΓΟΥΑΧΟΥ

ΕΜΠΕΔΟΚΛΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

1 Υπάρχει ένας χρησμός της αναγκαιότητας, ένα αρ-
χαίο "διάταγμα" από τους θεούς.

Αιώνιο, σφραγισμένο με μεγάλους όρκους:
;Otan Όταν κ'αποιος στα αμαρτήματα του, μολύνει, τα δι-
κά του μέλη με φόνο -

Ένας που έχει προδώσει τον όρκο του και είναι
επίορκος -

5 Τα πνεύματα, που τους έχει παραχωρηθεί μία μα-
κροχρόνια ζωή:
'Oti Ότι πρέπει να περιπλανώνται από τους μακάριους
τρείς φορές, δέκα χιλιάδες εποχές

Γενόμενοι με το περασμα του χρόνου όλα τα είδη
των θνητών πλασμάτων,

Ανταλλάσσοντας τα σκληρά μονοπάτια της ζωής'
ΔΙΌΤΙ ΤΟΥ ΑΙΘΈΡΑ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ τους κυνηγά μέχρι
μέσα στη θάλασσα.

10 Και η θάλασσα τους βγάζει φτύνοντάς τους πάνω
στις προεξοχές της γης και η γη
Μέχρι τις ακτίνες του καυτού ήλιου κι εκείνος τούς
ρίχνει στον ανεμοστρόβιλο του αιθέρα.

Το ένα λαμβάνει από το άλλο, αλλά όλα τούς μισούν.

Από αυτούς κι εγώ είμαι τώρα ένας εξόριστος από
το θεό και περιπλανώμενος,

Έχοντας εμπιστοσύνη στη φοβερή σύγκρουση.
...................................................
πάπυρος Στρασβούργου, <<ΣΎΝΟΛΟ D>>
[...]Να χωριστούν το ένα από το 'αλλο και μετά να βρουν
τη μοίρα τους ενάντια στη βούληση τους, σαπίζοντας σταδιακά΄
αλλά για εμάς που τώρα έχουμε αγάπη και καλή πρόθεση,θα έρθουν
στο μέλλον οι Άρπυιες με ετυμηγορία θανάτου. Αλίμονο που η
χωρίς οίκτο ημέρα με κατεστρεψε νωρίτερα, πριν εγώ με τα
νύχια μου να μηχανευθώ πραξεις αναζητώντας τροφή