Showing posts with label γνώμες. Show all posts
Showing posts with label γνώμες. Show all posts

. δεν άκουσες, μα απόφαση πείρες να πάψεις τις φωνές των ανθρώπων!


.. δεν άκουσες, μα απόφαση πείρες να πάψεις τις φωνές των ανθρώπων!
...Και συ δεν βγήκες, μα λούφαξες ποιο βαθιά στην καρέκλα, και κρυφά, σαν λιποτάκτης τρομαγμένος πηγαινοέρχεσε απ την πίσω πόρτα της βουλης, , μαζί με τους κλέφτες.
Δεν ακούς .. δεν άκουσες, μα απόφαση πείρες να πάψεις τις φωνές των ανθρώπων!
Τους χτύπησες με την εξουσία που σου είχανε δώσει τους έριξες δηλητήρια, μα αυτοί είναι ακόμα εκεί και σε περιμένουν .
-Ελα εδώ κάτω να τα πούμε , να μιλήσουμε για των τόπο μας, δίχως τους ξένους “επενδυτές”, να συναποφασίσουμε και κατόπιν , σαν τουρίστες, ας έρθουν. Αν θένε ακόμα
Υπάρχει ακόμα η γη, είναι γιομάτη χωράφια βοσκότοπους, και δένδρα, κι απ τα βουνά τρεχούμενα νερά, κρατούν την θάλασσα ζωντανή, γιομάτη ψάρια.
Αντίθετα στις τράπεζες επικρατή η ανοησία των άτοπων συναλλαγών, τα όπλα, κι ο φόβος.
Άσε στους κλέφτες τα έδρανα, και τα ψεύτικα δανεικά, που σου σφίγγουν την θηλιά γύρω απ τον λαιμό ,, κι έλα κοντά, πλησίασε τους ανθρώπους, που δε αντέχουν άλλο τα ψέματα, έλα, να τους δεις και να σε δούνε.!!1
Αυτά σπούδαζες τόσα χρόνια ; Εσπουδασες πως κάνουν τα σύκα ένα, στο ζύγι, με την σκάφη;
Τη περιμένεις;
Περιμένεις έναν πόλεμο;
Τίποτε εξωγήινους;
Περιμένεις την καταστροφή του πλανήτη;
Το καλοκαιράκι;;
Ναι εδώ που τα γράφουμε, μπορεί να βαρεθούν και αν φύγουν!
Τα καινούργια ολόφρεσκα λεφτά, που κανείς δεν έχει δουλέψει γι αυτα! Που δεν αντιπροσωπεύουν καμιά αξία και που μας χρεώνουν εκ του μη όντος ! Εξωγήινα πράματα!!
    Τη απ την συνείδηση σου, περιμένεις; Σου έχει μήνη κάτι απ αυτήν; Απ τους ψιθύρους των μυστικών συνδιαλλαγών κι απ τις προκαθορισμένες αποφάσεις, ανθρώπων που έχουν μοναχά αριθμούς στο κεφάλι, τη περιμένεις;
Μην τάχα δεν βλέπεις, ότι σ αυτόν τον τόπο, αυτό που αναπτύσσετε εδώ και καιρό,περισσοτερο, είναι τα σκουπίδια;
Μήπως περιμένεις τον στρατό, για να έρθεις μετά εσύ ή τα παιδιά σου, σαν ελευθερωτές, αφού πρώτα έχεις εξαφανίσει το γένος των Ελλήνων;;
Μην περιμένεις; Ενώσου με αυτούς που δικαίως απαιτούν άμεση λύση Γιατί αλλιώς σκλαβώνεται μια χώρα, υποδουλώνεται ένας πολιτισμός κι ο ζωντανός λόγος εξαφανίζεται πίσω από νεκρά φιλολογικά μνημόνια. Κι είναι γιαυτό που ορθώνεται στους δρόμους και στις πλατείες ο λόγος ζωντανός, γιατί εξαφανίστηκε απ την βουλή που από βουλή των Ελλήνων έγινε βουλή των εμπόρων των πλιατσικολόγων και των κλεπταποδόχων. !!!
Άκουσε την κραυγή των ανθρώπων !
Φωνή Λαού οργή θεού
Πείρες απόφασή λιπών να μισηθείς;
Σε σένα γράφω που κινδυνεύεις να φοράς συνεχώς, μια καρέκλα, ένα κάθισμα αυτοκινήτου μιας τραπεζαρίας, ενός γραφείου που θα εφεύρεις το κάθισμα τσέπης, για να κάθεσαι σαν καθεστώς παντού, ακόμα και πάνω στο κεφάλι σου.
Μα εγώ τα σπλάχνα σου γνωρίζω, γατι όντας κάποτε, κι εγω παιδί, όπως κι εσύ, αγάπησα αυτό το μέρος και τους ανθρώπους πιότερο, γιατί είναι καθε τόπου τόπου η ψυχή.
Μόνο γιαυτό ακόμα σου μιλώ, σου γράφω ακόμα, να θυμηθείς μαζί με τους ανθρώπους τη είναι ,, σε μία χώρα ευλογημένη σαν ετούτη δω, γύρω σου η ζωή να πάλλεται, και συ αντί να ευγνωμονείς, να αγά να κτείς.
Σου γράφω δίχως να το παίζω ποιο ενάρετος, ποιο δίκαιος, ποιο καλύτερος από σένα. Δεν επιθυμώ να κρύψω την χαζομάρα μου πίσω απ την δική σου ανοησία, ούτε την τρομάρα μου πίσω απ των δικό σου φόβο. Είμαι κι εγώ δεμένος χειροπόδαρα από τις σπουδαίες μουσικές, τυφλωμένος απ τα πολύχρωμα φώτα, που σαν βαρελότα σκάζουνε κι εξαφανίζονται, αφήνοντας μαύρους καπνούς πίσω τους. Κατάπια κι εγώ αμάσητο, το χάπι του ελληνοαμερικανικού ονείρου μιας ατελείωτης ευφορίας, και μπλέχτηκα όπως πολλοί στα γρανάζια μιας ανελέητης εφορίας.
Δεν είμαι καλύτερος μα ούτε και χειρότερος από σένα κι ότι γράφω για σένα είναι και για μένα.
Όμως σκέπτομαι, όσο η καρδιά μας χτυπά, δεν έχουμε παγώσει ακόμα.
Εσύ επέλεξες να πολιτευτής, κι εγώ, ελεύθερος να ζήσω.
Αυτό, όσων αφορά το χρέος προς των συνάνθρωπο και την κοινωνία, κάνει μια ελάχιστη διαφορά αναμεταξύ μας..Αυτό που την επιμηκύνει, είναι η δική σου ευθύνη, για ότι .μεγαλώνει αυτό το χρέος.
Ότι το παραποιεί και το φουσκώνει, κάνοντας το δυσβάσταχτο στην ζωή, γιατί ενώ εσύ, δεν το επωμίζεσαι, αντίθετα το φορτώνεις στον ψηφοφόρων σου τις πλάτες.


Εσύ επέλεξες να κάμεις, πραγματικότητα τα όνειρα αυτών που ανήμποροι να πάρουν την ευθύνη της δίκης τους ζωής , παρέδωσαν ένα μέρος αυτής, στα χέρια σου. Σε ψηφίσαν για την την εφαρμογή των αποφάσεων που εσύ ορκίστηκες να τηρήσεις, πρώτος από όλους. Κι αντί αυτού, άλλα πράττεις, και γίνεσαι καταχραστής και τυραννάς, αυτούς που τάχτηκες να υπηρετείς, ετσι στο όνομα του δικού σου προσωπικού κέρδους, γκρεμίζεται η δική τους. ατομική ελευθερία
.. δεν άκουσες, μα απόφαση πείρες να πάψεις τις φωνές των ανθρώπων!

όσοι υπηρετούν και δεν θυσιάζονται υποκρίνονται.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας
Είναι αλήθεια. Όμως μην ξεχνάτε ότι το δείπνο, ήταν μυστικό, και μόνο οι πιστοί μαθητές, έλαβαν μέρος..
Αν κάποιος δεν είναι σίγουρος, στερεωμένος, στην πίστη δεν χρειάζεται να δεχθεί αυτό το μυστήριο. Διότι όποιος το δέχεται, σύμφωνη να ακολούθηση το παράδειγμα του δασκάλου και να θυσιαστή για το σύνολο των υπόλοιπων ανθρώπων. Λέω δεν χρειάζεται για όσους δεν μπορούν. Όμως όσοι υπηρετούν και δεν θυσιάζονται υποκρίνονται.
--------------------------------------------------------------------------
those who serve and they are sacrificed they pretend. I thank for your patience It is truth. However you do not forget that the dinner, was secret, and only the faithful students, took part. If somebody is not sure, fixed, in the faith it does not need it accepts this mystery. Because whoever accepts him, conform [akoloythisi] the example of schoolteacher and [thysiasti] for the total of remainder persons. I say it does not need for those who they cannot. However those who they serve and are not sacrificed they pretend.(Μετ.babel Fish)

ΤΑ ΔΏΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΛΙΣΜΟΊ

Για τα στολίδια μπορούν να μας κατατοπίσουν οι βόρειοι λαοί, και για τα δώρα οι Ανατολικοί.
Στην Ευρώπη και ιδίως στις σκανδιναβικές χώρες επικρατή η αντίληψη οτι τα όμορφα  στολίδια προσελκύουν τα καλά πνεύματα και ιδιαίτερα , το πνεύμα των Χριστουγέννων.
Στης ανατολικές χώρες αυτο γίνεται με τα δώρα (φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες). Εν ολίγοις η αντίληψη που επικρατή είναι οτι κατά αυτόν τον τρόπο διώχνεται το μισερό κακό πνεύμα της παγωνιάς , ένας απο τους ποιο επικινδύνους εχθρούς του ανθρώπου. Σε αντιδιαστολή αντιπαραβάλλεται το κόκκινο χρώμα όπου απ την θωριά του και μόνο ζεσταίνει και χαροποιεί τους ανθρώπους.
Τα δώρα όμως προσφέρονται στον χριστό.
Φανταστείτε μια κοινωνία όπου όλοι θα νήστευαν και θα προσεύχονταν αναμένοντας να εκκολαφτεί μεσα τους η νέα ζωή (Χριστός).
Γνωρίζεται οι περισσότεροι απο σας οτι μετά απο  κάθε κατάνυξη και συγκίνηση, έχουμε ανάγκη  απο ενα  γλυκό.(λουκούμι).
Ο χριστός σαν βρέφος μέσα μας , αναγεννημένος,δέχεται την απλή προσφορά ενός ζαχαρωτού!
Το τη γίνεται τώρα είναι άλλο θέμα!

Τα Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα είναι γραμμένα στο βιβλίο της ζωής. Ο άνθρωπος τα σπούδασε παρατηρώντας την συμπεριφορά των ζώων και των φυτών στις αλλαγές των εποχών, και συμμορφώθηκε σύμφωνα με αυτές.
Οι σοφοί νηστεύουν για να επιτευχθεί ειρήνη στα σπλάχνα και την καρδιά ώστε να εκκολαφτεί ο νεογέννητος μέσα τους. Νιώστε αυτήν την περίοδο που μες την καρδιά του χειμώνα γεννιέται ο νέος σπόρος σε όλες τις υπάρξεις.Κι αυτός είναι ο χριστός γιατί είναι ξαναγεννημένος και αθώος σαν κάθε βρέφος!


Φόβος και μίσος

...Σαν άνθρωπος φοβάμαι. Φοβάμαι και δεν ντρέπομαι καθόλου γι αυτό. Αυτός ο φόβος είναι που δίνει αξία και σε όσες πράξεις μου απαιτούν θάρρος. Αυτό που με κάνει να φοβάμαι περισσότερο, είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του φόβου, και της ανυπέρβλητης βλακείας... Το μίσος.
Το μίσος πάντα ήτανε το δίδυμο αδερφάκι του φόβου. Όπου υπάρχει ο φόβος υπάρχει και το μίσος. Ο φόβος φέρνει μίσος, το μίσος βία, και η βία φόβο. Και έτσι απο γεννησιμιού μας, έχουμε μπλέξει σε έναν φαύλο κύκλο μίσους και βίας, και απλά τον αναπαράγουμε επειδή φοβόμαστε να ανακαλύψουμε ότι οι φαύλοι κύκλοι, υπό τις απαραίτητες προϋποθέσεις μπορούν να σπάσουν, και να γλυτώσουμε.
>Θέλω να σκεφτείτε κάτι. Ακόμα και εάν δεν έχετε κάνει κακό σε κανέναν, κάπου μέσα σε αυτό το μεγάλο κακό κόσμο υπάρχουν κάποιοι που σας μισούν, αλλά και εσείς με την σειρά σας, έχετε κάποιους που μισείτε. Συγνώμη αλλά δεν σας έχει κουράσει αυτό; Δεν σας έχει κουράσει, να υπάρχει συνέχεια κάποιος που ψάχνει τρόπο και την κατάλληλη δικαιολογία να σας κάνει κακό; Αφού σας ενοχλεί... γιατί το κάνετε και εσείς;
Αυτό το γιατί πραγματικά δυσκολεύομαι να το κατανοήσω. Για ποιόν λόγο να μισεί κάποιος κάποιον που δεν τον γνωρίζει προσωπικά. Γιατί η διαφορετικότητα να είναι πηγή μίσους. Γιατί; Αυτό τον κόσμο θέλετε να προσφέρετε στα παιδιά σας; Έναν κόσμο γεμάτο προκαταλήψεις και γκέτο;
Αμφιβάλω πως θέλετε αυτό. Και σε αυτό το σημείο, ίσως θα μπορούσα να πω ότι καταλαβαίνω. Είστε μπερδεμένοι. Μέσα σε αυτό το χάος τρομολαγνίας, και υστερίας, λόγω φόρτου εργασίας και κούρασης, νοιώθετε να πνίγεστε μέσα σε αυτή την θάλασσα πληροφοριών, και δεν ξέρετε ποια πληροφορία είναι αρκετά στεγανή για να πιαστείτε.

Όλοι λένε για αλήθειες, και οι περισσότεροι κηρύττουν απόλυτες, και ανυπέρβλητες αλήθειες μουσκεμένες στο αίμα. Θα ήθελα να σας προτρέψω να τους αγνοήσετε, αλλά άμα το έκανα, τότε θα ήμουν και εγώ ένας "αληθειοκήρυκας", και αυτό θα ήταν το τελευταίο που θα μπορούσε να σας χρειαστεί. Ο δρόμος του καθενός για την αλήθεια είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση, και απαιτεί τριβή και σκέψη, και εκτός αυτού απαιτεί και λίγο διάθεση για διάλογο. Άμα βάζαμε ο καθένας από λίγο αλήθεια, ίσως κάποια στιγμή αποκτούσαμε μια κοινή πεποίθηση για το τι εστί αλήθεια.
λήθεια στην τελική ίσως να είναι, πολλές μικρές αλήθειες που κρατιούνται χέρι χέρι, και εάν δεν ξέρετε που ακριβώς κρύβονται οι αλήθειες σας, θα σας πρότεινα να κοιτάξετε εκεί που φοβάστε περισσότερο...
Οι συγκεκριμένες σκέψεις, είναι μια μορφή προεξόφλησης, αφού τα γεγονότα τρέχουν και δεν έχω άλλο το περιθώριο να αοριστολογώ. Με αυτές τι σκέψεις ίσως σας ζητώ την κατανόηση σας, αφού έχω σκοπό να μιλήσω για πράγματα που δεν θα είναι ευχάριστα ούτε και στα δικά μου αφτιά
Επιτρέψτε μου να μοιραστώ και αύριο μερικές σκέψεις, και μετά θα περάσουμε σε συγκεκριμένα θέματα που ευτυχώς ή δυστυχώς μας αφορούν όλους..
περισσότερα:= http://www.theinsider.gr/...

Ρόλοι Υφος & Ηθος

ΡΟΛΟΙ : ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ
Εύκολα επωμιζόμαστε έναν ρόλο και παρουσιαζόμαστε μες απ΄ αυτόν στον πλησίον και στην κοινωνία. Εύκολα ξεχωρίζουμε την ποιότητα των συνανθρώπων μας από το επάγγελμα και την ένδυση τους. Ξέρετε ο τάδε είναι καθηγητής ! -Μα για ποιόν λέτε τώρα αυτός είναι δικαστικός!
-Τι ποιος αυτός;! Αυτός είναι σκουπιδιάρης! Κλπ. Μα είτε σαν γιατρός είτε σαν σκουπιδιάρης, αν αναλάβουμε κάποια υπευθυνότητα, ή μας αναθέσουν μιαν επιχείρηση, αυτόματα ταυτιζόμαστε.
Κατά την διαρκή επανάληψη κάποιου έργου,το ανθρώπινο πρόσωπο σκεπάζεται απ΄ την γκριμάτσα του επαγγέλματος και το ήθος γίνετε ύφος. Για τους περισσότερους, το (εγώ είμαι) σημαίνει τι φαίνεται ότι κάνω, και σπανίως (τη;) πραγματικά κάνω! Ενώ κανονικά  απ΄ το πώς κάνω κάτι, προκύπτει αυτονόητα, (τι είμαι) . Έτσι καταντούμε, να ξεχωρίζουμε απ τους γιατρούς, πχ,τον καλό γιατρό, ενώ εκ τον προτέρων, "γνωρίζουμε" ότι κάποιος για να γίνει γιατρός δεν μπορεί παρά να είναι καλός.

Παρουσιαζόμαστε λιπών, μέσα απ΄ τον τίτλο ή το αξίωμα, έχοντας συναποφασίσει ότι αυτά είμαστε εμείς. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με τον εαυτό μας με συνέπεια να έχουμε και να διαιωνίζουμε μια ψεύτικη εικόνα για μας!
Πως γίνεται αυτό; Συμβαίνει γιατί κατά την διάρκεια που λειτουργούμε (το εγο) ενώ υποκύπτουμε εκούσια στον νόμο της σύνθεσης, αυτή η συν-λειτουργία να μην  εντυπώνεται νοητικά στο σύνολο της μες την συνείδησή μας, μα αντίθετα να μας υποκινεί να επωμιζόμαστε κάθε μας έργο, λειτουργία ,σαν καθαρά εντελώς, δικό μας επίτευγμα. Αδυνατούμε να καταλάβουμε τι άλλο εκτός από μας, γίνεται ο καταλυτικός παράγοντας για ότι εμείς πράττουμε.Και εξαιρουμένης της τύχης,
ότι τελικός πετυχαίνει,το στηρίζουμε στην δική μας προσπάθεια, αγώνα, κόπο, κλπ.
Για κάθε απόφαση και για κάθε διεκπεραίωση της, ή όχι, κρίνουμε τον εαυτό μας ή τους άλλους. -ΜΠΡΆΒΩ ΤΑ ΚΑΤΆΦΕΡΕΣ! -ΑΪ ΣΤΑ ΓΙΔΙΑ ΑΠΕΤΥΧΕς ΙΚΤΡΑ! δημιουργώντας έτσι,  μια προσωπικότητα μακριά απ το αληθινό μας είναι.
Και με την συνεχή επανάληψη (επάγγελμα) εμφανιζόμαστε μέσα απ αυτό, και μόνο όταν βρεθούμε μόνοι μας, γυμνοί από επευφημίες , τίτλους και καθωσπρεπισμούς , βλέπουμε καθαρά ποιοι είμαστε ή τι δεν είμαστε. Τις περισσότερες φορές χάνουμε το έδαφος μέσα απ' τα πόδια μας, καθώς χωρίς την “κατασκευασμένη” προσωπικότητα μας αντιλαμβανόμαστε ένα κενό στην ζωή μας, δίχως καμιά ουσία κάποιο ενδιαφέρον , κάποια δόξα, ή περιεχόμενο.
Συνεχίζετε...

anthropos & tehnology a

apo www.bisbos.gr
Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον και τονωτικό για το ηθικό μας, αλλά και για να αναλογιστούμε ίσως οτι είναι εξαιρετικά σημαντικό, όποια θέση κι αν κατέχουμε, να αγαπάμε και να καλλιεργούμε αυτή τη γλώσσα στην οποία ίσως και να χρωστάμε όλη μας την ύπαρξη.

Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας..

Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της οποίας Τζον κάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να αακαλύψει.

Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.

Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων.

Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες.

Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως ..

Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι.

Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300..000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας.. Στον Ίμυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται..

Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ' αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας .

Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής.

Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές .

Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη, και το σημαινόμενο, δηλαδή αυτό, που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα, κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το αμ πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το αμ (σημαίνον).

Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν, δηλαδή, κάτι, απλώς επειδή έτσι 'συμφωνήθηκε' μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν.

ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, γεωμετρία = γη +μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο αρθρώνων λόγο).

Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίμυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες..

Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση.

< BR>
Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη =.....LAND, ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό....ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ......, κυκλο...., ΦΩΝΟ....., ΜΑΚΡΟ....., ΜΙΚΡΟ...., ΔΙΣΚΟ....., ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ..., ΣΥΝ..., ΣΥΜ......, κ.λπ..

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ C D = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες.

Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει.

Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για χρώματα.

Διαβάστε το αυτό έτσι για να μαθαίνουμε την αλήθεια.

άνθρωπος& τεχνολογία 111 000

....................................................ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ...........ΔΕΔΟΜΕΝΑ.................................................
Είναι παράλογο να εμφανίζονται μόνο οι αρετές μας, και εφόσον περί εμού ο λόγος, μονάχα η καλή μου πλευρά. Νομίζω ότι δεν είναι δυνατόν ο λόγος να κρύβεται . Και δεν γράφουμε για το “καθώς πρέπει” μου, που είναι και του καθενός, μα για το είναι μου, που μπορεί και να μην είναι , του καθενός. Έτσι, με αφορμή το επόμενο βήμα, τυπώνω τώρα, κάποιες στιγμές εντελώς προσωπικές .Δεν νομίζω ότι βοηθάει κάποιον το να συγκινηθεί από μια ακόμα καλή ιδέα και να μην γνωρίζει τον άνθρωπο που την παρουσίασε. Έτσι μαθαίνουμε κάτι που όσο κι αν φαίνεται σωστό παραμένει μισώ, όντας αποκομμένο απ τις συνθήκες και τον άνθρωπο που το διατύπωσε. Μήτε ποίημα είναι αυτό, είτε μυθιστόρημα, είτε μια επιστημονική αλήθεια' θα είναι ένα ψέμα καλοδιατυπομένο όταν δεν γνωρίζουμε την πηγή της προέλευσης του και τις συνθήκες καθώς και τον χρόνο που το δημιούργησε. Ανεξάρτητα πάλη απ το ποιος λέει κάτι, αν αυτό είναι σωστό αν ο λόγος είναι αλήθεινος δεν χρειάζεται να ξέρουμε την πηγή της προέλευσης του. Διότι απλά το παραδεχόμαστε, μέσα απ την κρίση μας. Και είναι αρκετό εφόσον διαπιστώσουμε ότι αυτό λειτουργή στην ζωή μας. Παρουσιάζω λιπών, μια από τις σκοτεινές μου πλευρές, ώστε να απομυθοποιηθώ, αν κάτι τέτοιο έχει συμβεί μες από ότι φαίνεται να με απασχολεί, μέχρι τώρα στα γραφτά μου..Είναι ποιο καλά να ρωτάω, και όχι να διατυπώνω σωστές ιδέες, κάνοντας κάτι σαν αυτό, έξω απ ότι είμαι κι από ότι βιώνω στην καθημερινότητα, διαιωνίζω την αποβλάκωση και την αμάθεια, σε ένα σύστημα που εμπορεύεται την άγνοια την αφέλεια, και τις συγκινήσεις. Αν δεν έχω κάτι πραγματικά χρήσιμο να πω , είναι καλύτερα να σωπαίνω. Και αυτό που θεωρώ ότι χρειάζεται να κάνω εδώ είναι να αντιμετωπίσω ισάξια την μερα με την νύχτα, είναι να σας γνωρίσω με το πάθος και τον πάσχοντα, εν κινήση απομυθοποιώντας τον ακούνητο και αλώβητο θετικό χαρακτήρα, να εξισορροπήσω τα θετικά με τα αρνητικά φορτία, για να φτάσουμε στα ήδη διατυπωμένα από αρχαιοτάτων χρόνων, για το καλό και το κακό, συμπεράσματα, και να συνεχίσουμε προς τον χρόνο που αυτά λειτουργούν. Όπως λειτουργεί το φθινόπωρο για τον χειμώνα, και η άνοιξη για το καλοκαίρι!
Δεν χρειάζεται να κρατήσω χαρακτήρα. Μα να ανακαλύψω χαρακτήρα. Έναν χαρακτήρα που δεν θα ήθελα να έχουν οι συνάνθρωποι μου και που συμβαίνει σε εμένα να εμφανίζεται κάποιες φορές, κάτω απ την επιρροή των βελτιωτικών, (ποτά, κλπ), ή ιδιαίτερα φορτισμένες καιρικές συνθήκες.
..Συμβαίνει να μην αντέχουμε τον συνάνθρωπο μας κατά την διάρκεια της πτώσης του. Έτσι και εμείς παίρνουμε τα μέτρα μας, ώστε όταν γλεντάμε να εμφανίζουμε τα καλύτερα μας , ρούχα χαμόγελα κλπ. Τα ανείπωτα τα βάλαμε στα ψυχιατρεία, στα θέατρα, στα ποιήματα και στα τραγούδια. Κοντολογίς στο αποχωρητήριο των συναναστροφών. Μου έχει τύχει λιπών πολλές φορές , μετά από γερή οινοποσία , να ντρέπομαι την επόμενη μέρα να συναντήσω άνθρωπο. Επίσης να μην θυμάμαι τη έχω πει ή τη έχω κάνει την προηγούμενη νύχτα! Μάλιστα μια από αυτές τις φορές, έκανα να ποιώ μερικά χρόνια! Είχα πετύχει το απόλυτο κενό! Φοβήθηκα , σκεπτόμενος ότι θα μπορούσα να είχα κάνει κακό σε άνθρωπο. Δηλαδή τίποτα! Να μου λένε οι φίλοι, πήγαμε εκεί κάναμε αυτό, και μέσα στο κεφάλι μου να μην υπάρχει καμιά, μα απολύτως καμιά πληροφορία που ήμουν και τη έκανα!
Ειλικρινά δεν νιώθω καμιά υπερηφάνεια γι αυτά, ίσα ίσα που ντρέπομαι ιδικά τώρα που τα γράφω. Όμως κατ εμένα, για να γνωριστής μέσα απ εδώ, από έναν χώρο ψυχρό όπως είναι το ιντερνέτ, θέλει κατάθεση ψυχής , κι αυτή η ψυχή φανερώνεται μές απ το χάραγμα κάθε στοιχείου που τυπώνεται με ειλικρίνεια πάνω σ αυτό το μηχάνημα! Απ την καλή κι απ την ανάποδη δηλαδή ! Έτσι όπως στα φάρμακα πληροφορούμαστε για τις παρενέργειες τους, και εγώ με την σειρά μου, θα σας πληροφορήσω, για τις δικές μου, κι ας μην είμαι κατασκεύασμα φαρμακευτικής εταιρίας, η βαλτός από οπουδήποτε.!
Δεν θα έμπαινα στον κόπο μα έλα που με τρώει , το γεγονός ότι, αν όχι όλοι, μα οι περισσότεροι, καλά τα λέμε, και καλά κατακρίνουμε βάζοντας μέλημα μας, να καταδείξουμε σκάνδαλα για πολιτικούς, δικαστές, ηθοποιούς, γενικά ανθρώπους, που απασχολούνται με τα κοινά !
Όλα από του πονηρού, για κάποιες μελλοντικές απολαβές η προσδοκίες για κάτι, ή γιατί πληγωθήκαμε που ο τάδε υπουργός απάτησε την γυναίκα του, ή όταν μάθαμε ότι ο τάδε παπάς ήταν ομοφυλόφιλος η και τη άλω δεν ξέρω!
Και ενώ ο οποιοσδήποτε αμαρτωλός στέκει στην μέση του κύκλου της κατάκρισης, εμείς του εκσφενδονίζουμε, ψυχρή και συμπαγής πέτρα, την γνώμη μας! Και ενώ ακούμε την ιστορία, να φωνάζει Άκουσον μεν πάταξων δε, εμείς, λόγο, πάντα, κεκτημένης ταχύτητας λιώνουμε το κεφάλι του όφι νομίζοντας ότι έτσι σώνουμε το δικό μας!
Μα αν κάτι έχουμε σήμερα, λόγο των ευκολιών που ο πολιτισμός μας μέσα απ τους κόπους τους πολέμους και τις ξεφτίλες των προγόνων μας έχει αποκομίσει, είναι η πολυτέλεια να κυκλοφορούμε χωρείς φόβο στους δρόμους και να αφοδεύουμαι στις πορσελάνες ανεξάρτητα το χρώμα των λυμάτων του καθενός. Αν μας απασχολεί, να μας απασχολήσει ειλικρινά, η ανηθικότητα, η τρέλα η βαρβαρότητα τα ναρκωτικά και η απαισιοδοξία μας και όχι να τα κρύβουμε πίσω από τζάμια φιμέ.
Έχουμε ακόμα λίγο χώρο γι αυτά Να δούμε ολόκληρο τον άνθρωπο, όχι μισό, και να τον αποδεχτούμε , αν και δεν έχει σημασία, δηλαδή, δεν είναι υποχρεωτικό να αποδεχθείς την κακιά πλευρά κάποιου, , Λες καλό παιδί, μα έχει ελαττώματα, άμα πίνει γίνεται σκ... Είπαμε, για κάποια πράματα οι επιλογή είναι αυτονόητη, και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Μπορούμε να διαφοροποιήσουμε τη κρίση μας έτσι ώστε να σταματήσει να υπάρχει σαν οδός και αριθμός τάδε.
Τη είναι αυτό το ηθικοπλαστικό πρελούντιο που χρησιμοποιήτε σαν συστατική επιστολή του καθενός για να είναι αποδεχτός, απ τον κοινωνικό του περίγυρο; Να μας φαίνεται τρομερό που ο τάδε έκανε τα ανείπωτα στα καλά καθούμενα αντί να ενδιαφερθούμε αν όντος αυτά που θεωρούμε καλά καθούμενα δεν είναι και τόσο καλά! .Σκεφτείτε το.μια φορά αρκεί να πέσει κάποιος για να τον σημαδέψει αυτό το πέσιμο μια ζωή, και ενώ στην φύση τα σημάδια τα σβήνει ο χρόνος εμείς τα διαιωνίζουμε σε έναν φάκελο, ως ιστορικό, καταδικάζοντας αυτόν που έπεσε να μήνη εκεί που έπεσε σε όλοι του την ζωή! Ποιος ; Αυτός!
Χάλια! Ενδιαφερόμαστε να πληροφορηθούμε για το τη έκανε μια δηώ φορές, κι από αυτό βγάζουμε γνώμη για το τη είναι για πάντα! Δεν υπάρχει , στην κρίση μας το εν δύναμη της αλλαγής του, έτσι μένει ακούνητος μέσα στην πράξη που έκανε φυλακισμένος, να σηματοδοτεί τη δεν μπορούμε να κάνουμε, ή τη δεν πρέπει να μάθουν ότι κάνουμε εμείς. Κι αυτός δεν είναι κάθε μέρα μαζί μας, και αν δεν κρύβεται, αν δεν ψεύδεται δηλαδή, δεν έχει θέση ανάμεσα μας. Και το δεύτερο είναι επικρατέστερο, δεδομένου ότι δεν υπάρχει οργανισμός στην πλάση που να μην αφοδεύει που να μην έχει σκοτάδια που...Όπως εύστοχα σιμιώνει ο συγγραφέας, στην Τζέιν, που παρατηρεί ότι είναι σημαντικές οι σκιές, όσο τα φώτα! Έτσι παίζουμε την κολοκυθιά, η την κοκκινοσκουφίτσα, για το καθώς πρέπει μας. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΉ ΣΧΈΣΗ ,ΔΙΑΤΗΡΌΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΟΡΦΉ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ. Επιβραβεύοντας τον καλύτερο υποκριτή είτε αθλητής είναι αυτος, (ντόπινκ), είτε επιστήμων κλπ.Δεν συγκοινωνεί το πνεύμα μας με την δράση μας.κι αυτό είναι πολιτισμός! Κι αυτό έχει καταπλακώσει τις σχέσεις,την οικογένεια ! Κοντολογίς φτιάχνουμε τον πολίτη, δεν τον ανακαλύπτουμε, κλονοποιοντας το ψεύδος και όχι την αλήθεια κατασκευάζοντας ένα φωτεινό ψεύτικο τέρας αλώβητο! Μια πύλη πού όλοι εμείς, τα ανθρωπάκια πρέπει να κρυφτούμε με τις τόσες αδυναμίες και πάθει, φωλιάζουμε από πίσω του,! Απ τον star τον ηγέτη τον θεό τον άγιο! Ομος η διάκριση αυτή, έχει τις ρίζες της στην κατάκριση. Και πρώτα απ όλα κατάκριση του εαυτού μας. Αυτό γιατί δεν το καταλαβαίνουμε!;; Δεν είναι ειλικρινής μια ταπείνωση που δίνη εξουσία σε έναν πολίτη έναντι των συμπολιτών του! Εγω προσωπικά δυσανασχετώ όταν κάποιος οπλοφορεί έστω κι αν είναι αστυνομικός, με το πρόσχημα της τάξης και της ασφάλειας των πολιτών, να ξέρει ότι με τρομοκρατεί, αυτός περισσότερο από κάποιον που ξαφνικά θα με ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ, με ένα όπλο, για να με λιστέψη! Τη συμβαίνει; Έχουμε αποβλακωθεί τελείως; Φτάνουμε λιπών στο καθώς είναι μας, που είναι προσωπικό για τον καθένα, και ας το δούμε στην κίνησή του
....................ΖΗΛΙΑ
Έχω πληγωθεί όταν η αγαπημένη μου έλιωνε για των τάδε τραγουδιστή η τον τάδε ηθοποιό άσχετα αν συνέβαινε σε εμένα τον ίδιο αυτό, για μια σταρ η ένα κολ κγέρλ! Και εδώ παρουσιάζετε η ζήλια. Καταλαβαίνεται; Μας μαθαίνει το υπάρχων σύστημα γιατί δεν πρέπει να ζηλεύουμε. Και όποιος ζηλεύει, φανερά, πέφτει στην κατάκριση. Γιαυτό έχουμε καταντήσει να ζηλεύουμε κρυφά! Εμ πάση περιπτώσει αντί να τα βάζουμε με την ζίλια του καθενός, και την δική μας, ας δούμε τη την δημιουργεί, κι ας αφήσουμε κατά μέρους το, λίγο ή το πολύ, γιατί έχει να κάνει με το αν φαίνεται η δεν φαίνεται. Κι όσο το ότι κάποιοι από μας φτάνουν στο ΕΓΚΛΗΜΑ από ζήλια είναι γιατί δεν την βγάζουν την ώρα που τους συμβαίνει μα αφότου έχει φάση μέσα τους, στο απροχώρητο. Εκτός, και συμβαίνει τακτικά, την κατάσταση της αντεκδίκησης, όπου καταντά ένας αμείλικτος πόλεμος μεταξύ των συντρόφων, και απ αυτό δύσκολα γλιτώνει κανείς!
Τη να κάνει ο νόμος σε μια τέτοια περίπτωση; βάζει ένα “εν βρασμό ψυχής” και εν μέσον καλοψημένης αγανάκτησης έγινε το έλα να δεις! Μα ποιος νόμος και πότε, απέτρεψε κάποιο έγκλημα; Μα κοροϊδευόμαστε τώρα! Πόσες εκατονταετίες υπάρχουν αυτοί οι νόμοι και τη ανθρώπους μας έκαναν; Μας έκαναν υποκριτές, ενώ διεόνισαν το έγκλημα, δίνοντάς του, συν της άλλης και ηρωικό χαρακτήρα, η στην καλύτερη περίπτωση, αυτοί οι άχρηστοι πια νόμοι,έγιναν περίγελο των απλών φυσιολογικών ανθρώπων. “ΟΤΙ απαγορεύετε είναι το ποιώ γλυκό!” Τη τους θέλουμε αφού δεν λειτουργούν παιδαγωγικά, μα τρομοκρατικά;;Δεν ντρεπόμαστε εμείς, ούτε εσείς που τουλάχιστο, τους έχετε σπουδάσει;; Τη πάθαμε; και ντυθήκαμε την απανθρωπιά καταδικάζοντας περιπτώσεις που ούτε καν δεν έχουμε αντιμετωπίσει στην καθημερινότητα μας; Επειδή έτσι αποκτούμε εξουσίες και εξοχικά;! Ένας είναι ο νόμος που είναι άγραφος απ το σύστημα ενώ συμβαίνει σε κάποιους ευγενικούς ανθρώπους να ισχύει. Δικαιοσύνη χωρείς αγάπη είναι μορφή χωρείς περιεχόμενο. Αυτό εμπεριέχει το πνεύμα και την ύλη. Τον άνθρωπο και το έργο του. Και είναι από σήμερα ο νόμος των νόμων έως ότου καταργηθεί κι-αυτός στον χρόνο του επάνω! Πάμε όλοι μαζί τώρα παιδιά ! Ναι! Ναι, μην ντρέπεστε όλοι δικαστές και δικηγόροι μαζί πιασμένοι χέρι χέρι, να το φωνάξουμε: Α γ ά π η στην δικαιοσύνη! Στην Α γά π η το δίκαιο!

Σήμερα είχα την τύχη να κάνω μια λαϊβ αναμετάδοση με πρωταγωνιστή τον γράφοντα . Παρακαλώ αν είσαστε κάτω των δεκατριών να σταματήσετε την ανάγνωση. Αν είστε πάνω από τεσσάρων πατήστε το λινγκ για την συνέχεια. Ευχαριστώ.

anthropos& tehmology 000111

..........................................................................................................συνεχίζετε από
.........................................................................................................................................................................................................................................ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 0011
....................................................Συζήτηση με τον Γιάννη ...........................3
-..Ε! Είναι, “Το τρίτο κύμα”, το βιβλίο που τώρα τελευταία, διαβάζω. Και το οποίο μου το είχε συστήσει ένα παιδί από το δύο χιλιάδες ένα (2001) Αυτό, αρχικά, το είχα πάρει για την κόρη μου, δεν είχε χρόνο να το διαβάσει, έτσι,το πείρα εγώ να το διαβάσω, και να της το ξαναδώσω.
ΕΡ) Γκαχ γκουχ γκαχ!
-Τη έγινε;
ΕΡ) Κατάπια το σάλιο μου
-Γράφει μέσα το βιβλίο λιπών. Στον Άλφα τομέα ανήκουν οι κοινωνίες παράγουν, εκείνα,τα, στοιχεία, δεν θα τα πω προϊόντα, πίσω απ τα οποία είναι αυτάρκεις, και μπορούν να ζήσουν με αυτά! Η κατηγορία Βήτα είναι εκείνη που παίρνει τα περισσεύματα από αυτά και τα εκμεταλλεύεται, και τα προχωρεί και τα κάνει, επιστήμη τα κάνει εμπόριο, τα κάνει ότι άλλο θέλεις.
Μέσα στην πρώτη κατηγορία ανήκουν πράγματα τα οποία καμία οικονομική θεωρεία δεν τα έχει βάλει. Πχ την ώρα που πίνουμε εμείς την ρακί μας. Την ώρα που η Μαριλού θα σκουπίσει και τακτοποίηση έξω. Την ώρα, που θα φροντίσει ένα λουλούδι, την ώρα που η μάνα θα θηλάσει το παιδί ή που θα μαγειρέψει το φαγητό. Την ώρα που ο άνδρας θα καθίσει και θα σκεφτεί πέντε πράματα για την επιβίωση
Όλα αυτά δεν τα έχουμε βάλει μέσα,στο οικονομικό μας, ε, περιβάλλον και θεωρίες..Αυτή η κατηγορία, ήτανε πάντοτε μειονεκτική και εξακολουθεί να είναι μειονεκτική' έναντι της Βήτα κατηγορίας η οποία εκμεταλλεύεται, το ότι εσύ στον κήπο σου πχ, έβγαλες και δέκα μαρούλια παραπάνω. Κι αυτά τα δέκα; μαρούλια θα μπορούσανε, αντί να γίνουν προϊόν εκμετάλλευσης, να γίνουν προϊόν κοινωνικής παροχής. Και, προεκτείνοντας το σε κύκλους μέχρι να φτάσουμε την σημερινή κατάσταση, που, το προϊόν που παραγάγετε, εάν είναι εκμεταλλεύσιμο οικονομικά, το λιγότερο, εφτά φορές απάνω! Όπως μου είπε ένας καλός μας οικονομολόγος, ο Κώστας ο Γρηγόπουλος.(*)
ΕΡ) Ναι!
-Εκεί λιπών , (βρισκόμαστε την κοινωνία που αφορά την Βιομηχανική περίοδο) όπου το Βήτα κύμα έχει φτάσει σε ένα σημείο το οποίο είναι αδιέξοδο! Και τώρα ζούμε έναν άλλον κόσμο ο οποίος είναι ο κόσμος της άμετρης διάχυσης της γνώσης! Με τις τεχνολογίες , με τα πράματα όπου τώρα έχουμε φτάσει, στο ,...ακόμα και στον πυρήνα, στον αγρότη στον σκουπιδιάρη, ... μια τηλεόραση ένα τηλέφωνο! Αυτό το πράμα είναι αδιαμόρφωτο
ΕΡ) Ακόμα ε;;
-Σαφώς! Γιατί ακόμα κυριαρχείτε, από την βιομηχανική προσπάθεια επιβίωσης. Γιατί τώρα πρόκειται για επιβίωση, το βλέπεις, το διαπιστώνεις, είναι Χριστούγεννα και σου έχουνε προσφορές τριάντα και πενήντα τα εκατό! Μήπως δεν τα είδες και εδώ στην Αίγινα;; Αυτό τη σημαίνει; Σημαίνει ότι απλούστατα αυτός ο κόσμος περνάει κρίση. Η κρίση δεν είναι οικονομική, η κρίση είναι πλέον στις αντιλήψεις , είναι στην πεδία μας, ! Όπως έλεγε σε, μια , ε συνέντευξή του η οποία, υπάρχει βέβαια στην καθημερινή, ε, ο Μανόλης ο Γλέζος, η οποία, εντάξει, δεν δημοσιεύτηκε , υπάρχει όμως, στο αρχείο της καθημερινής. Ε, η οποία λέει το εξής, και είναι γνωστή και επιστημονικά, ότι ο σημερινός άνθρωπος, θα μπορούσε να δούλευε, παγκόσμια μιλάμε, μόνο πέντε λεπτά, την ημέρα και όλος ο κόσμος να ήταν ευτυχισμένος! Η τεχνολογική πρόοδος είναι τέτοια που θα μπορούσε να έχει γίνει αυτό πραγματικότητα. Και το είπε ο Μανόλης ο Γλέζος, ένας επιστήμονας, θεωρητικός, ήρωας, αλά και πολύ δάσκαλος! ................Από κει και πέρα πες μου, εμείς οι νεότεροι, που πήραμε αν θέλεις , ένα σωρό πράματα , από την ζωή, είτε τις κακουχίες είτε τις καλοτυχίες. Τη κάναμε;;;
ΕΡ) Τη θα μπορούσαμε να κάνουμε!;
-Τη μπορούσαμε να κάνουμε;; Πολλά μπορούσαμε αν κάνουμε! Και εκεί πάλη, μην με πεις , πως το λένε, εθνικιστή. Εγώ πιστεύω, και το έχουνε πει κι άλλοι, ότι αυτός ο χώρος, θα μπορούσε να ήταν, η παγκόσμια κοιτίδα, της αναγέννησης του ανθρώπινου είδους! Γιατί σου μίλησα πριν για το φως!
Το φως εξακολουθεί και υπάρχει παρόλο τον βιασμό που έχει υποστεί .
Εμείς δεν χαμπαριάζουμαι τίποτα ...
........................................................................................... -Ξέρεις εμένα όλοι μου η ζωή, δεν ήτανε ποτέ, ε, πέρασε ένα διάστημα , ναι' να μπορώ να φτιάξω ένα περιβάλλον άλφα, να μην έχω, είχα πει τότε στην πρώην γυναίκα μου, όταν παντρευτήκαμε το εβδομήντα οκτώ , ότι, ξέρεις, μαι, θα πάρω το φροντιστήριο, και θα δουλέψω σκληρά πέντε χρόνια, να μπορέσουμε να κάνουμε ένα σπιτικό, κτλ και μετά να είμαστε ελεύθεροι, να κάνουμε ότι θέλεις, για σένα και για μένα, και την οικογένειά μας! Αυτά τα πέντε χρόνια έγιναν είκοσι χρόνια, και βρέθηκα στο μείον. Όταν χώρισα, σου λέω και για προσωπική πορεία έτσι!;
ΕΡ) Είναι σημαντικό αυτό!
-Όταν χώρισα, μπήκα σε μία διαδικασία που είχα φτάσει στο, για μένα αν θέλεις, στο απροχώρητο, μη επικοινωνίας, και συνέχεια θέλω κι αυτό θέλω κι εκείνο θέλω και το άλλο, και κοινωνικές υποχρεώσεις, ... σε εισαγωγικά πάντα, και, αποτέλεσμα; ... Όταν χώρισα , εκείνο το οποίο μου ζήτησε, θέλεις από, την προσωπική της αγωνία, ότι δεν θα ήμουν πλέων μαζί της, αντί να μου οτιδήποτε άλω, θέλω να μου φτιάξεις την κουζίνα θέλω να ου φτιάξεις το σπίτι πριν φύγεις!
Και της έφτιαξα το σπίτι! Όπως το ήθελε εκείνη την εποχή! Εγώ με χρέη καμιά τριανταριά εκατομμύρια, ας πούμε, ... Ναι αυτό εκείνο το άλλο, και τα παιδιά, καταχρεωμένος συν ότι ο συνεταίρος μου έπαθε τα χειρότερα στην οικογένεια του με αποτέλεσμα να γίνει ράκος ψυχολογικά! Του λέω Στ... πάμε σε δικηγόρο, δεν μου χρωστάς τίποτα! ...Και τράβηξα ένα λούκι το οποίο το κρατάω ακόμα1 Δεν έχω ξεφύγει από εκείνο, το ενενήντα έξη μέχρι τώρα, Πλην όμως εγώ, τη κοίταξα , αν θέλεις, κοίταξα ότι η στιγμές που πρέπει να είσαι δίπλα σε έναν άνθρωπο,
εν θα σου πούνε ξέρεις, α! τώρα έχεις η δεν έχεις, για να αισθανθείς και να πράξης ! Έτσι ΄όντας φευγάτος από το σπίτι, τότε η γυναίκα μου έκανε την δεύτερη εγχείρηση μαστεκτομής, και σε πληροφορώ, πήγα σπίτι, ...
Δεν έχει σημασία τη έχει γίνει μεταξύ μας εγώ είμαι δίπλα σου ότι θέλεις, εδώ θα είμαι! Ότι κι αν συμβεί! Και θα με παίρνεις και θα σε βρίσκω όποτε νάνε! ... Το έχω κρατήσει αυτό! Χωρείς να χει καμία προέκταση, 'όσων αφορά το θέμα της καλυτερεύσεις του άλλου η της δικιάς μου κτλ, εγώ δεν το κοιτάζω έτσι, ε κοιτάζω, του να, μπορείς να λειτουργείς, και να μπορείς να λειτουργείς, όχι πίσω από προσαρμοσμένα κριτήρια, γιατί τότε έχει χάσει όλο το νόημα, η ζωή σου! Όχι προσαρμογή, πρέπει να κάνω αυτό, πρέπει να κάνω εκείνο! Μην κάνεις αυτό γιατί πρέπει να γίνει έτσι κτλ, η λογική οργάνωση, οτιδήποτε άλω... χ.. σε με μέσα! (δις)!
Την ουσία στην ζωή μας την κρατάνε κάποιες στιγμές , όπως αυτήν που ζούμε τώρα!...Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα σου πει αυτό η εκείνο, είμαι εύκολα όπου φυσά ο άνεμος , όπου βρεθεί! Που πολλές φορές μπορεί να πληγώνω κάποιους, χωρείς να το έχω σαν διάθεση, σαν ένα, σαν μια ... Νιώθω πολλές φορές τον βραχνά αυτόν εδώ! Νιώθω τον βραχνά του εγώ του άλλου, και αυτό μου και αυτό μου ξυπνά και το δικό μου το εγώ! Δεν έχω απελευθερωθεί τελείως,
ΕΡ) Δεν γίνεται!
-Ίσος σε έναν άλλο κόσμο που τον περιγράφει ο Μύσιος, ιδικά το θέμα του αρσενικού και του θηλυκού, να είσαι σε έναν νεραϊδότοπο όπως τον λέει , να είναι όλα τόσο απλά, χωρείς ιδιοκτησία χωρείς οτιδήποτε , έρχεται η στιγμή που θα έρθω σε σένα, θα σφιχταγκαλιαστούμε θα φιληθούμε θα χορέψουμε, και την επόμενη στιγμή, ναι θα είμαι εγώ στον χώρο μου, εσύ στο χώρο σου, θα είμαι ξέρω γο, με την Μ , με την τάδε, η με τον άλλων, αλά έτσι, με μια διάθεση ανέλιξης ! ...Αυτό μπορεί να σημαίνει και κάποια κατάλοιπα, στον καθένα μας μέσα. Σαφέστατα! Δεν είμαστε τέλειοι αλά εγώ δεν περιμένω ποτέ να γίνω τέλειος, και δεν θα το ήθελα κιόλας. !
ΕΡ) Τέλειος είναι ο νεκρός άνθρωπος! Είναι δηλαδή τελειωμένος!
-Χα χα .. Και ο νεκρός, δεν είναι τέλειος, Μου χάρισε μια μικρή μου φίλη ένα βιβλιαράκι είχαμε πάει σινεμά στο Μπόλγουντ, σε ένα στενό περιβάλλον της βόρειας Ινδίας ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες,. Τ ο κοριτσάκι, με περίμενε όταν έφευγα, είχε προφορική πότε θα έφευγα, και μου χάρισε ένα βιβλίο το οποίο ήταν ενός Αμερικάνου ψυχίατρου, ψυχολόγου, θεραπευτή, για το πως θεράπευσε μαι κοπέλα, με την μέθοδο της ύπνωσης..Και εκεί επάνω, είναι πολυγραφότατος, έλεγε ότι δεν υπάρχει μια ζωή, αλά πολλές. Ε, many lafes many masters
, και ότι, πίσω απ τα διάφορα στάδια τα οποία ζούμε και είναι επιτρεπτά σε εμάς, είναι τρία. Το πρώτο είναι αυτό που ζούμε, το δεύτερο είναι αυτό που μας επιτρέπει να έχουμε κάποιες γνώσεις για τις προηγούμενες ζωές μας, και ένα τρίτο το οποίο φθάνει στην ολοκλήρωση φτάνεις στην ολοκλήρωση ΄ταν θα περάσεις από όλα τα στάδια των ζωών σου, μέχρις ότου φθάσεις το επίπεδο αυτής της καθαρότητας να το πω;
Από κει και πέρα έρχονται, στο τρίτο στάδιο, έρχονται, οι διάφοροι Masters, οι οποίοι σου δίνουν κάποια λόγια τα οποία ουσιαστικά είναι τα λόγια του osso
Και των αρχαίων μας προγόνων, του Πυθαγόρα και του Ηράκλειτου, .ε, του Κομφούκιου του Βούδα του Χριστού, έτσι, στα δίνουν αυτά τα λόγια για να ξεφύγεις απτό εγώ, να είσαι δεκτικός, να μπορείς να προσφέρεις, χωρείς να περιμένεις ανταπόδοση, πράματα δηλαδή, τα οποία έμμεσα τα έχουνε πει όλοι. Και αυτό που το περιγράφει αναλυτικότατα, ε, το στάδιο που όταν πεθαίνεις πως υπερίπτασαι του εαυτού σου, και το γνώρισα αυτό, πίσω από μια φίλη μου η οποία , έφθασε σε αυτό το στάδιο. Και μου έλεγε ότι ναι! Σαν να πετάω πάνω!
Ήταν κλινικά σχεδόν νεκρή και ανέκαμψε στην εντατική που ήταν, και την ρώτησα, τότε, πώς αισθάνεσαι;; Πως αισθάνθηκες εκείνη την στιγμή; Και μου περιέγραψε τα ίδια πράματα που διάβασα σ αυτό το βιβλίο. Μια ευεξία ότι φεύγεις και νιώθεις, μια απόλυτη ηρεμία ! Κάτι που αισθανόμαστε πολλές φορές και στον ύπνο μας. Ένα υπερσυνείδητο. (*) ... Και γράφει ότι υπάρχουν ακόμα άλλες πέντε ζωές, αλά αυτές δεν επιτρέπονται σε μας, στην ζωή που κάνουμε , ακόμα, κι όταν πεθάνουμε.
ΕΡ) Να τις αντιληφθούμε δηλαδή!
-Ναι! Πας κάπου αλλού, εντάξει, .... Εμείς ζούμε έναν υλιστικό κόσμο, ο οποίος έχει, κάποια δεδομένα, πίσω από αυτά βιώνουμε η δεν βιώνουμε, κάποιες καταστάσεις, και ... εκεί πέρα τη μας μένει; ... Για μένανε; Να χαίρεσαι τη κάθε στιγμή! Να την χαίρεσαι είτε πρόκειται για λίπη, είτε για ακόμα, για καθαρά προσωπική σου ευχαρίστηση! Αρκεί να μην τα μπλέκεις όμως αυτά, μα να τα τοποθετείς μέσα σου.
ΕΡ) Δηλαδή, χρειάζεται να μάθεις κάποιον τρόπο;;
-Μμ! Δεν χρειάζεται να μάθεις για μένανε τίποτα!
ΕΡ) Και πως το ξέρεις;; ...Τη να μην τα μπλέκεις;;
-Να μην μπλέκεις , δηλαδή την προσωπ... το εγώ σου με άλλα λόγια, να μην μπλέκεις το εγώ σου με την κατάσταση την οποία ζει ο άλλος.! Όταν τον βλέπεις τον άλλον εκείνη την ώρα, και είναι έτσι δοσμένος από δω από κει, μην πεις α! Τη λέει ο μαλάκας αυτός! Εκεί βάζει το εγώ σου.
...Να μπεις μέσα σε εκείνη στην στιγμή του, δε πα νάνε μια τρελή στιγμή, η οτιδήποτε άλλο!
ΕΡ) Να συμπορευτείς!
-Νιώσε τον !
ΕΡ) Ναι
-Νιώσε τον εκείνη την στιγμή ! Δεν έγινε τίποτα, γιατί συνέχεια το εγώ σου;; Εκείνο ,συνέχεια που ψυχαριστή εσένα;; ... Για ποιο λόγο!;
ΕΡ) Μα αυτό συμβαίνει, όμως.
-Ε ναι ! Θέλουμε να ευχαριστιόμαστε μόνο εμείς.
ΕΡ) Μ μ Απλός δεν ξέρουμε πως η ευχαρίστηση η δικιά μας, έχει σχέση και με του αλλουνού και με οτιδήποτε υπάρχει γύρω μας. Εκείνη την στιγμή.
-Να σου πω κάτι το οποίο λέω, και το οποίο είναι θέμα προσωπικό μου. Λέω ότι ο, ο άνθρωπος της Δύσης, όπως και ο άνθρωπος της Ανατολή, είναι κουκκίδα. Κουκκίδα, έτσι, κουκκίδα. Βάλε όλες τις κουκκίδες, πόσες υπάρχουνε ; Ο άνθρωπος της Δύσης, επικοινωνεί με τους άλλους, με ευθεία γραμμή. Θέλω αυτών . Θέλω εκείνων. Αυτός θέλει εκείνων, ο άλλος θέλει τον άλλον, ευθείες γραμμές οι οποίες ενώνουν τις κουκκίδες. Από το λίγο το οποίο γνώρισα, ο κόσμος της Ανατολής, αντί να φτιάχνει ευθείες επικοινωνεί με κύκλους. ... Κάθε άνθρωπος φτιάχνει κύκλους! Και βλέπεις ότι μπορούνε να επικοινωνήσουν, κύκλοι, ανεξάρτητα, από την απ ευθείας επίδραση, του ενός με τον άλλον. ... Έτσι λιπών, πίσω από αυτό, το ένιωσα και το έζησα!
Το χαμόγελο του ανθρώπου που πηγαίναμε στο πανεπιστήμιο, πάντοτε νωρίτερα εμείς, πούνε κατά της οκτώμισι περίπου εκεί οι άλλοι ερχόντουσαν περίπου εννιά εκεί εννιά και δέκα. Εκείνη την ώρα, καθαρίζαμε, και οι εργάτες που φτιάχνανε το πανεπιστήμιο βγαίναν, ... Έβλεπα ένα καθαριστή, εκείνο το, ... την ιδική σκούπα που έχουνε, ... Το χαμόγελο! Που είχε εκείνη την ώρα που του έλεγα τη κάνεις; Είσαι καλά! Και μου απαντούσε με ένα χαμόγελο, Ναι είναι ωραία μέρα σήμερα! ... Τη ήτανε για μένανε; ... Η ομορφιά! ... Φαντάζεσαι δηλαδή, αυτά τα πράματα τα οποία , αν θέλεις, εμένα μου έτυχε και χαίρομαι για την τύχη μου, που λέω ότι είμαι ένας από τους πολύ τυχερούς ανθρώπους! ...Που είχα την δυνατότητα να τα αισθανθώ αυτά! Όχι μονάχα, τώρα που ήμουνα εκεί, και μέσα σε , οτιδήποτε άλω, ...Ε, και η φύση μου η ίδια όπως ξέρεις, είναι ένα χαμόγελο! ... Αυτήν την ε, θεία , θεία δωρεά, να βλέπω τον ουρανό, να βλέπω το δέντρο, να βλέπω τον , τον κόσμο, ο οποίος περνάει, η με τον, οποιοδήποτε που έρχομαι αντιμέτωπος , να έχω την διάθεση να του χαρίσω ένα χαμόγελο !
ΕΡ) Χι χι!
-Να σου πω ένα περιστατικό, πάλη, ήμουνα στο τραίνο. Γιατί κυκλοφορώ όπως ξέρεις, χωρείς αυτοκίνητο. Και έρχεται ένας, μεστών συνωστισμό, είχε βάλει μπροστά στο στήθος του το δισάκι του, και ξαφνικά βλέπω το χέρι του να πάει να πλησιάζει, στην τσέπη μου. Να με κλέψει. ... Εκείνη την στιγμή του λέω, μες τον κόσμο, όλο' του λέω το εξής. Ξέρεις είναι, πολύ καλά προφυλαγμένη η τσέπη μου. ... Με συγχωρείτε! ...Λέω στους υπόλοιπους, εκείνη την ώρα θα μπορούσα να του έλεγα κάποια άλλα πράματα, αλά είπα, κοιτάξτε λέω, προσέξτε λιγάκι τις στέπες σας.!
... Αυτός, δεν περίμενε ίσως , τέτοια αντίδραση, και οι υπόλοιποι από δίπλα, δε, ...την παραμικρή αντίδραση, ... Και αυτός ε, είδα το ύφος του, του λέω τη καταλαβαίνεις να σε κατεβάσω κάτω και να σε παραδώσω στην αστυνομία; ...
Δεν το έκανα, θα μπορούσα να τον έπιανα από το αυτή , τη εσύ έχεις χέρι για αυτό; Και εγώ έχω χέρι για αυτό ! Θ α σε κατεβάσω κάτω... Δεν μου βγήκε αυτό,
...Αισθάνθηκα μέσα μου, λέω κοίταξε, ότι και να είναι, ένα ανθρώπινο πλάσμα είναι, το οποίο εντάξει, για τον άλφα βήτα λόγο, προσπαθεί να επιβίωση έτσι. Αυτές οι μέρες, είναι,
κατ ευφημισμόν, χρονιάρες. Δεν το συνέχισα! Δεν το συνέχισα αυτό! Θα μπορούσα κάλλιστα να το συνεχίσω. Και μάλιστα μπορώ να σου πω ότι αισθάνθηκα και τρομαγμένος. ...Γιατί είπα ακόμα κι αυτά τα λόγια στον άλωνα. Και άλλες φορές μου έχει ξανασυμβεί μα δεν έχω δώσει συνέχεια.
...Ξέρεις για μένα τη ισχύει, ... Η ομορφιά των λόγον ιδικά, όταν σε κοιτάζουν παιδικά μάτια!...
ΕΡ) Αθωότητά
-Ναι , ναι, να μπορείς να τους δώσεις επίσης αυτό! ... Να τους δώσεις την σκυτάλη, την ομορφιά της συνέχειας της ζωής, που θέλουν να αγαπήσουν! ... Γιατί όπως και να το κάνουμε αυτές τις στιγμές που περνάμε, αυτήν την στιγμή τώρα .που μιλάμε, είναι όμορφες! Αυτή η ομορφιά δεν μεταδίδεται στα αθώα παιδιά! Σ αυτά τα οποία, Έχουνε, την συνέχεια. ...Φύση και θέση.! ...Βάζουμε πάντοτε το εγώ, μηδενός εξαιρουμένου, και του εαυτού μου εννοώ!
ΕΡ) Μήπως μπαίνει από μόνο του και δεν το βάζουμε εμείς. Δεν χρειάζεται προσπάθεια..για να...
-Μα εκεί πέρα είναι που μας λύπη, αυτό το οποίο, είναι το θείο
ΕΡ) Το μέτρο;;
-Όχι! Είναι το δώρο της ζωής! Της φύσης!
ΕΡ) Μα αφού κι αυτό, μέσα είναι στις ... σε όλην την ιστορία!
-Ναι, μέσα σε όλη την ιστορία, είναι ότι αυτό σου δόθηκε πλουσιοπάροχα! Εσύ το παίρνεις, το θεωρείς δεδομένο, ...Για ρε φίλε, τη δεδομένο είναι;; ...Αφού σε φέρανε ...
ΕΡ) Ναι, αλά δεν το σκέφτομαι έτσι εγώ!
-Πως το σκέφτεσαι;
ΕΡ) Μια χαρά υπάρχω! ... Και για να συνεχίσω να υπάρχω, πρέπει όλα να συμφωνούν με αυτό που θέλω ανά πάσα στιγμή!
-Χμ χμ
ΕΡ) Όταν το θέλω μου γίνεται πραγματικότητα, με κάνει χαρούμενο..
-Ωραία!
ΕΡ) Κι αυτό πάει συνέχεια, δεν σταματάει.
-Το θέλω, το έχει και το δέντρο, που θ άθελε να πάει να μετακομίσει κάπου...
ΕΡ) Όχι, δεν έχει το δικό μου θέλω το δέντρο
-Γιατί όχι;
ΕΡ) Θα είχε πόδια άμα ήτανε, το θέλω, γιατί όλα αυτά έχουνε σχέση
-Θ άθελε να πάει κάπου αλλού την ώρα που πας και το καις.! Δεν έχει την δυνατότητα όμως! Εσύ το έχεις σκεφτεί!;
ΕΡ) Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ, κατ αυτόν τον τρόπο
-Γιατί να μην προλαβαίνεις να το σκεφτείς;;
ΕΡ) Έλα ντε! Έχεις απάντηση σ αυτό!;
-Έχω απάντηση
ΕΡ) Απάντησε.
-Να προλάβεις
ΕΡ) Ε;
-Να το δεις, πριν πας να βάλεις την φωτιά! ... Να πας να το δεις, πριν πας να το κόψεις!
ΕΡ) Δεν προλαβαίνω, γιατί αυτό που φαίνεται, πιο έντονα στα μάτια μου είναι ή μια φωτιά που θα με ζεστάνει όταν το καίω ή ένα βιβλίο που θα φτιάξω όταν το κόβω!
-Σου το δίνει! Σου το δίνει! Η ίδια η φύση, σου λέει εγώ ξεράθηκα! Πάρε με! Εγώ ξεράθηκα έκλεισα τον κύκλο μου. Πάρε με! ...Το έχουμε εμείς εδώ!... Ξέρεις κάποτε, οι σαρακατσάνοι, που είχανε κοπάδια , με, τριακόσιες χιλιάδες ζωντανά. Δεν είχανε κάνει την παραμικρή οικολογική καταστροφή!
Πηγαίνανε πάνω, κι αφήνανε τα ζώα, εκεί πέρα που ήξεραν, ότι το τάδε η χλόη, ο θάμνος ,το οτιδήποτε άλλο, ήθελε την ανανέωσή του. Το καλούσε . Τους καλούσε η φύση, γιατί ήταν αρμονικά δεμένοι. Πηγαίνανε και φτιάχναναι τις καλύβες τους απτά καλάμια τα ξερά, το ένα το άλλο, και τότε, έβλεπες με έναν τέτοιο πολιτισμό ζωντανό, η φύση αναπτυσσόταν, τους έδινε , την συνέχεια της.. Παρθένα δάση, επάνω, από κει πέρα, από ξανθή και μετά, υπάρχουνε παρθένα δάση!
Τα οποία ήτανε τον καιρό των Σαρακατσάνων., ... Γιατί ήτανε εναρμονισμένος ο άνθρωπος με την φύση. Ακολουθούσε, με, με ... χωρείς φιλοσοφίες, δίχως θεωρίες, Ακολουθούσε, και έβλεπε, ναι! Εσύ θέλεις την ανανέωση, εσύ θέλεις εκείνο, το άλλο, ναι! Γιαυτό σου έδωσε η φύση το μυαλό, την νόηση, ...να το καταλάβεις,
ΕΡ) Δεν το κατανοώ αυτό;
-Όχι βέβαια! Εκείνοι το κάνανε.
ΕΡ) Άρα βρήκανε τρόπους να υπερκεράσουν αυτό
-Αυτό ακριβός
ΕΡ) Δεν περιμένω τα λάχανα να, βγουν την τάδε εποχή, θα στα φτιάξω εγώ τώρα!
-Ε! μα, εκεί είναι το θέμα, εκεί είναι το θέμα,
ΕΡ) Ε αυτό έχει μια φυσική συνέπεια για να συμβαίνει.
-Η φυσική συνέπεια πια είναι Νίκο!;;
ΕΡ) Ο άνθρωπος ο ίδιος και ο εγωισμός του.
-Α μα εκεί είναι το θέμα
ΕΡ) Ε, είναι παράλογος ο εγωισμός; Αφού είναι φυσικός .
-Δεν είναι φυσικός.
ΕΡ) Όλα τα είδη έχουν τον εγωισμό τους.
-Να σου πω κάτι, θα σου πω κάτι. Αυτή την στιγμή, ... Μου το έμαθε ο αδερφός μου, τώρα, ... Πηγαίνουν λέει , εν όψη του Πάσχα, έχει κάποιος κάποια κοπάδια, πεντακόσια πως τα λένε, πρόβατα. Αν πάει να τα δόση όλα θα τα καταστρέψει δεν θα έχει μετά κοπάδι. τον επόμενο χρόνο. Πρέπει να δώσει, απτά πεντακό9σια τα εκατό. Εκατόν είκοσι. Το ξέρει ο παλιός,
Εκείνος ο οποίος είναι κάθε μέρα με τα ζωντανά. Ο άπληστος τη θα κάνει; Θα πάρει τα πεντακόσια, θα τα μαντρώσει, σε ένα επιδοτούμενο πρόγραμμα, πίσω από μια στάνη, θα τα φασκιώνει με βαμβακόπιτα η οποία θα είναι κιόλας μεταλλαγμένη, και θα πάει, απτά πεντακόσια, να πουλήσει τα τετρακόσια.
Κάπιοι επιστήμονες που είναι στην Ικαρία Οι οποίοι τη κάνουνε, διατηρούν όλης της μεσογείου τον υδροβιότοπο. Και τα τελευταία δύο χρόνια, μαζεύουν, σπόρους από όλη την Ελλάδα , από ότι υπάρχει καθαρά στον εναρμονισμένο ελληνικό χώρο, και όχι στον μεταλλαγμένο, και είναι στην φάση, της αναπαραγωγής, και της δωρεάν, στην πορεία, διάθεσης.
http://www.archipelago.gr/
Και να σου τη κάνει και ένας άλλος Δήμος; Στην Ελευσίνα. ... Ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια, έχει εγκαταστήσει σχεδόν σε κάθε σπίτι, ε, κάδο με compost, και ταυτόχρονα φυτά, λουλούδια, οπωροκηπευτικά και τέτοια, και έχει και μία γεωπόνο η οποία επισκέπτεται τα σπίτια, για να επιβλέπουν πως πηγαίνουν και για να εκπαιδεύσει τα νοικοκυριά πως να φτιάχνουν φυσικά λιπάσματα. Κι ότι φτιάχνει ο Δήμος από τα απορρίμματα, τα μοιράζει στους δημότες!
Να κάποια παραδείγματα. ... Που τα ξέρει κανείς!;
ΕΡ) Δεν τα ξέρω!
-Εγώ πήγα και έκανα μάθημα, στην Ελευσίνα, ε, όμως γύρισα και δυο τρία βήματα παραπέρα, δεν πήγα μονάχα, για το χρήμα!
Που δεν το έχω πάρει κιόλας ακόμα. Πήγα και κοίταξα , δύό τρία πραγματάκια, ρώτησα ένα δυο άλλα, Να ποιος είναι ο ρόλος να ξέρεις εκείνου που έχει την δυνατότητα να βρεθεί σε έναν χώρο..
Που εγώ έκανα το ελάχιστο απ αυτό που θα μπορούσε κάποιος άλλος να κάνει. Και καλύτερα από μένα. Ν α μερικά πράγματα. .. Αυτά εν ολίγοις! Να ανάψουμε και κάνα φως τώρα!
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΔΌΞΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 011


................................................ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 0011...............................................
ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ 2

-Θα σου πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προσωπικό Ο πατέρας μου ήτανε υπάλληλος του δήμου, σκουπιδιάρη. Και η μάνα μου παραδουλεύτρα. Έχω ζήση κάποια παιδικά χρόνια τα οποία δεν είχαμε να φάμε, ...παρόλα αυτά, ένα πιάτο φαΐ, πάντοτε θα περίσσευε, και θα μου έλεγε, πήγαινε το, στον κυρ Δημητρό, απέναντι ... και τα πήγαινα εγώ, η ο αδερφός μου, δεν τα πήγαινε ο πατέρας μου δεν τα πήγαινε η μάνα μου! ... Αυτό δεν είναι σοφία;
ΕΡ) Αυτό είναι πολιτισμός! ...Όχι μόνο τα κτίσματα!
-... Και, ακόμα εξακολουθεί η γειτονιά αυτή, να κρατάει αυτήν ... Αυτό το άρωμα. Έχω την γειτόνισσα μου την Καίτη, μπορεί να ήσουνα κι εσύ ... Πάρε αυτό τώρα που είσαστε παρέα, έχω φτιάξη αυτό το πιατάκι ας πούμε, ... Πάρτε!  Για εκείνη τη στιγμή. Ή η Μήνα δίπλα, έλα να σου δώσω κάτι ... Έτσι είναι , και ξαφνικό!
ΕΡ) Τα έχω ζήση στην Νίκαια αυτά!
-Ε αυτό λοιπόν, που πηγάζει αν θέλεις, σε κάποιους ανθρώπους μιας ηλικίας, που περάσανε αρκετά δύσκολα!
ΕΡ) Ίσως και γιαυτό να ενεργούν έτσι...
-Αυτό το πράγμα , δεν έχει γίνει κάτι το οποίο να δώσει μέσα στην ε, ... την εκπαίδευσή μας  Στο...
ΕΡ) Στα σχολεία μας
-Στο περιβάλλον μας! Στον κόσμο μας! ... Δεν έχει γίνει ουσία.
ΕΡ) Ήταν κάτι το αυτονόητο.
-Έτσι,! Ήταν κάτι αυθόρμητο το οποίο εύγενε, έτσι, με μια, απλή ροή ! Δηλαδή, έλεγε η μάνα μου, Κάτσε να βάλω και μια χούφτα παραπάνω, ας πούμε!  Για την γειτόνισά , ... ξέρω ότι της αρέσει αυτό, μου το χε πει...
ΕΡ) Γιαυτό αγαπάς και τον Στέλιο τον Καζαντζίδη, ε;
-Κοίταξε να δεις. Είχαμε μια συζήτηση για ατό το θέμα' ο Στέλιος ήτανε στο επίπεδο, καθαρά της βάσης. Της βάσης,! Δηλαδή, δεν ξεχώριζε τον εαυτό του, ούτε έβαζε στο μυαλό του κάποια πράματα παραπάνω! Ήτανε αυτός που ήτανε. Σαφώς οι εποχές εκείνες τη ήτανε...
ΕΡ) Βοήθαγε κόσμο;
-Αν βοήθαγε κόσμο!;; Συνήθως όταν ακούς ότι, Α! ήτανε ήτανε χαρτοπαίκτης, ήταν έτσι, μαστούρωνε, έκανε, έρανε, καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι . Όντος ο άνθρωπος, ...
ΕΡ) Ήταν, χε χε χε!
-Οι επικρίσεις ας πούμε..
ΕΡ) Έξω καρδιά!
-Και οι κατακρίσεις ! Και επειδή ο πατέρας του μπατζανάκη μου, ήτανε ο προσωπικώς του οδηγός.. Ήτανε ταξιτζής προπολεμικά. Και μου έχει πει ιστορίες με την Καίτη Γκραίη, από δω από κει, όταν πάθαινε κάτι ο Στέλιος ας πούμε, πως θα των πήγαινε, και όλα αυτά . Μαζί του λιπών, ήτανε σε ένα καφενείο πέρα στην Νέα Ιωνία ας πούμε , και τον παρακολουθούσε ο Σίμος, όταν έπαιζε χαρτιά! Αυτά που σου λέω τώρα είναι πράματα που μου τα χει πει, γιατί τον είχε ζήση τον Στέλιο' του έλεγε, Στέλιο έχεις καλό χαρτί, για τη πας πάσο; Ε δεν μπορώ να τους βοηθήσω αλλιώς έλεγε ο Στέλιος, έχουν και την περηφάνια τους, δεν μπορώ να τους δώσω λεφτά !
ΕΡ)Δεν κατάλαβα
-Έχανε τις περισσότερες φορές επίτηδες για χατήρι τους, για να κερδίζουν οι χαμένοι!
Σου λέω από εμπειρίες , και κατάθεση ψυχής , ογδόντα χρόνο τώρα, όσο είμαι !.
Κατάλαβες; Αυτός ήτανε η βάση! Πάνω στη βάση αυτή, που ήτανε κάθε μέρα μαζί τους, έφτιαξε, μια άλφα κατάσταση. Και λέω από κει και πέρα, μια παραπέρα σκυτάλη, στο θέμα της μουσικής, ιδικά' πως την πίρε ο Χατζηδάκης πως την πήρε ο Θεοδωράκης ο Ξαρχάκος και όλοι οι άλλοι. Ε, φυσικά, μεγάλοι δάσκαλοι ο Βαμβακάρης, ο Τσιτσάνης' Άνθρωποι πηγαίοι, ... με πάθει! ...Με πάθει!
ΕΡ) Μεγάλα πάθει!
-Χωρείς πάθος, δεν βγαίνει. Και αυτό ήτανε και η μοναδική τους έκφραση, δεν είχαν τίποτε άλλο, εκείνη την εποχή! Την ήτανε; Όταν έβλεπες, παντού παράγκες, και την λέγαμε, ...
ΕΡ) Της είχες προλάβει τις παράγκες!
-Βέβαια! Βέβαια! Σε παράγκες! Και λέγαμε , ξέρω γω' γιατί είχα βοηθήσει κι εγώ, ο, Δη...Θα φτιάξη ο Δήμος μια αποθηκούλα! Ε, μαζευόταν όλη η γειτονιά, θα πάμε την Κυριακή, το πρωί θα ρίξουμε, θα φτιάξουμε τα κεραμίδια, θα φτιάξουμε το ένα, θα φτιάξουμε το άλλο, και μετά ήταν το κρασάκι , μεζέδες, όλα αυτά! Και ήτανε μόνο μια Κυριακή! Γιατί δουλεύαμε τότε, μέχρι και τα Σάββατα! Μια Κυριακή, και ήταν τόσο γεμάτη! ... Τόσο γεμάτη! Απ όλα! Και σου έχει εντυπωθεί, όχι από κάτι άλλο, γιατί τα μεροκάματα τότε ήτανε χάραμα, με δύση! Δεν υπήρχε οκτάωρο. Εργατούπολη η Νέα Ιωνία, τη ήτανε; ; Έτσι. Με έβλεπαν εμένα, δυο γείτονες , συχωρεμένοι τώρα, ας πούμε, συχωρεμένοι, κακή λέξη τη συχωρεμένη, από ποιόν να συγχωρεθούν' Ε, Φτιάχνεις λέει τις σκάλες. Κάτσε να σου δείξω! Ο κυρ Δήμος ας πούμε, και ερχότανε δίπλα του, ο άλλος ο μπογιατζής, ο κυρ Αλέκος τη ξέρεις εσύ από σκάλες άσε να του δείξω εγώ! Και που τις έμαθες εσύ να του απαντά ο κυρ Δήμος , Βρε εγώ έχω φτιάξη σπίτι εσύ τη έχεις φτιάξη; Τη έχω φτιάξη; Όλα τα πέτρινα που βλέπεις από τα χέρια μου έχουν περάσει , που θα μου πεις τη έχω φτιάξη! Άσε ρε που έμεινες στην πέτρα , εδώ έχουν βγει τα καινούργια υλικά! Και να τσακώνονται στα αστεία πειράζοντας ο ένας τον άλλον και η δουλεία γινότανε, όμως ένιωθες από τα πειράγματα και τους διαπληκτισμούς τους, να αναβλύζει σοφία και αγάπη! Όπως ο Στέλιος έτσι και αυτοί δεν ήθελαν να σου δείξουν να καταλάβεις ότι σε βοηθούν μα ότι το έκαναν για πάρτη τους! Βέβαια επειδή τράβαγαν κιόλας ...
ΕΡ) πίνανε...
-Ναι΄ έφευγε κάποιο σκαλί, έλεγαν αυτό είναι για το μάτι ! Χα χα χα ! Και μετά έπαιρνε το μπουζούκι ο κυρ Αλέκος, ...Είχα το υπόγειο το ξέρεις, και το είχα μπετό κάτω, κάτι τσιμεντόλιθους και κάτι τάβλες και κάτι χράμια. Ερχότανε εκεί πέρα και τράβαγε, τις πενιές, και δώστου το κρασάκι, και ερχόντουσαν οι μεζέδες απ την Κυρα Σταμάτα απτό παραθυράκι κάτω στην υπόγα! Μάνα απόψε έχω τον Αλέκο! Και με φώναζε,' Έλα έλα από δίπλα τώρα, έσκαγε ένα γέλιο πονηρό , Α ρε Γιαννάκο, έτσι τα κάνεις!;;..... Και ύστερα μου λες επιστήμες, γνώση, τυποποιημένη! Η γνώση δεν πρέπει να είναι ποτέ τυποποιημένη! Να είναι ελεύθερη! Ελεύθερη!
............................................................................................ΠΑΙΔΙΑ
ΕΡ) Τα βασικά τουλάχιστον...
-Τα βασικά, για να μάθεις να διαβάζεις να γράφεις και να κρήνης, θα τα μάθεις μέχρι και την τρίτη γυμνασίου. Ίσος και νωρίτερα στην σημερινή εποχή. Δεν το έχουμε συνειδητοποιημένο αυτό. Έχεις το ίντερνετ έτσι; Έχεις την τηλεόραση, έχεις όλα αυτά τα πράματα. Θα συμμετέχουν μέσα στην πεδία σου, κατά συνέπεια τη λέμε τώρα έντεκα χρόνια, έξη και τρία, εννιά χρόνια βασικής εκπαίδευσης! Αυτό θα πρεπε να ήταν λιγνότερο και να είναι περισσότερη ουσία, μέσα.
ΕΡ) Τη εννοείς ουσία;
-Ουσία;
ΕΡ) Ναι!
-Ότι, στο δημοτικό, στο γυμνάσιο που λες, εκεί πέρα θα δώσεις τα πάντα! Γιατί υπάρχουνε οι δυνατότητες να τις δώσεις! Όχι να μου επαναλαμβάνεις την ιστορία τα θρησκευτικά το ένα το άλλο κτλ. Δώσε μία διέξοδο Έτσι ούτως ώστε όταν το παιδί είναι στα δεκατρία στα δεκατέσσερα,
ΕΡ) Πρακτικά πως το εννοείς, πως βλέπεις να γίνετε;
-Πρακτικά; Να προσαρμοστεί ο δάσκαλος, ο καθηγητής, να ενσωμάτωση ότι καινούργιο υπαρχή,ότι τάση υπάρχει και να την μεταδώσει! Δεν θα περιμένει το παιδί να φτάσει δεκαεφτά χρονών δεκαοχτώ χρονών, που πλέον ... Στην δικιά μου την εποχή ... Πρέπει από δεκατεσσάρων από δεκαπέντε, ας πούμε να έχει ήδη βρει τα ταλέντα του το ένα το άλλο, και να του δώσει τα εφόδια το περιβάλλον , να τα συνεχίσει...
ΕΡ) Να καταλάβει πια είναι η κλήση του
-Βεβαίως!
ΕΡ) Ενώ τώρα τη γίνετε;
-Τώρα; Τυποποίηση, χαρτί! Δω στου χαρτί... τουαλέτας! Χα χα! ... Που είναι αυτή η προσαρμογή; Και δεν είναι μόνο στον χώρο τον ελληνικό, ούτε στον ευρωπαϊκό. Γιαυτό βλέπεις γερασμένα πράματα.
ΕΡ) Δεν έχω γνώση του θέματος!
-Ναι αλά ξέρεις κάτι Νίκο, εγώ στην Ινδία είδα και τον απόλυτο επηρεασμό, τον Δυτικό! ήμουνα μέσα στον όμιλο αυτόν, τον τεσσάρων κολεγίων και ενός πανεπιστημίου, και τα άλλα τα κολέγια θα γίνουν πανεπιστήμια, αυτόν τον χρόνο τον άλλον,θα γίνουν πανεπιστήμια! Και το πρώτο πανεπιστήμιο που ήμουνα εκεί πέρα, στην ...Νόηντα , στην Γκρέηντη Νόηντα όπως τη λέγανε, ήταν οι πλούσιοι . Εκείνοι που είχανε λεφτά ! Και έβλεπες τα παιδιά, ενώ είχανε τον απόλυτο, σεβασμό, θέλεις οι θρησκεία, θέλεις οι οικογένειες οι κάστες , όλα αυτά τα πράματα, είχανε σεβασμό, απόλυτο στην γνώση, στους καθηγητές τους κτλ. Αφού ακόμα κρατάω, επαφές, μέσο του ίντερνετ. Γιατί τους στέλνω συνέχεια μηνύματα, γιατί τώρα είναι και το τέλος των εξετάσεων τους για να πάρουνε το χαρτί τους από το ... Δίνουν εξετάσεις στο ... πως το λένε ... στο κρατικό τέλος πάντων, πτυχίο. Και όταν πήγα στην Άγκρα και στην Ματούρα, παρεμπιπτόντως η Ματούρα είναι γενέτειρα του Κρίσνα. . Έβλεπες μια τεράστια διαφορά΄. Καταρχήν εμείς δουλεύαμε ως την παρασκευή ενώ οι υπόλοιποι δουλεύανε και το Σάββατο, καθηγητές και μαθητές. Έβλεπες ότι κρεμόντουσαν από τα χείλη σου, όλοι! Ανεξαιρέτως! Δεν υπήρχε κοπάνα. Ενώ στο άλλο που ήμουνα εγώ,
ΕΡ) Πού ήταν;
-Ήτανε το πανεπιστήμιο το πρώτο, έβλεπες ότι, μεν ναι, είχανε τον σεβασμό, αλά την κάνανε και κοπάνα, κάνα δυο κοιμόντουσαν μέσα στην τάξη κιόλας!
ΕΡ) Για ποιο λόγο;
-Το χρήμα! Τον βλέπεις αυτόν τον επηρεασμό. Ξέρεις κάτι; Θα σου πω ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα μου μήνη χαραγμένο, αφάνταστα! Είχαμε πάει και είχαμε κάνει μια παρουσίαση, σε ένα από τα πανεπιστήμια,
ΕΡ)Software?
-Όχι, όχι, μια παρουσίαση πάνω στα θέματα στα δικά μου αν θέλεις, μιας τεχνολογίας, εικονικής πραγματικότητας κτλ, ένας κλάδος τον οποίον θα μπορούσανε να ασχοληθούν κάποια παιδιά. Και δύο φίλοι, ήτανε δύό φίλοι οι οποίοι βγαίνοντας έξω, ετοιμαζόμαστε να φύγουμε, στο λέω και μου σηκώνεται η τρίχα, έρχεται το ένα από τα δύο παιδιά, και με τα χέρια του σε έκταση προς εμένα, μου προσφέρει με αργό και ευλαβικό τρόπο δύο μπανάνες! Ήτανε το μεσημεριανό τους! Το καλύτερο δώρο! Από την ψυχή τους μου δώσανε δύο μπανανίτσες!
ΕΡ) Στις προσφέρανε ούτε καν στις δώσανε!
-Έτσι! Στα δυο χέρια σαν να ήταν προέκταση της ψυχής τους! Τη να πεις! Αυτή την ευαισθησία όταν την καταστρέφεις στα παιδιά, καταστρέφεις τον κόσμο!
..........................ΠΟΙΌΣ ΠΟΙΌΝ ;;;
ΕΡ) Την καταστρέφει κάποιος, η μεγαλώνοντας κατά την διάρκεια της ενηλικίωσής τους φεύγει από μόνη της;
-Ποιοι την καταστρέφουν; Εμείς την καταστρέφουμε, εμείς που υποτίθεται, ότι σήμερα...
ΕΡ) Μα τη βρήκαμε εμείς;
-Ότι κι αν βρεις, η πορεία σου είναι να γίνεις με τα χρόνια σοφότερος! Όχι άπληστος! Όχι άπληστος!
ΕΡ) Αυτό ισχύει για όλους
-Βεβαίως! Αλά όχι εγωπαθείς, όχι...
ΕΡ) Αλά δεν περνάς απ αυτά;;
-Θα περάσεις από αυτά , στα νιάτα σου,
ΕΡ) Θα περάσεις
-Το θέμα είναι να γνωρίσεις πέντε πράματα στον εαυτό σου!
ΕΡ) Ναι!
-Να κάνεις μια, κατ ελάχιστον κρητική. Και να πεις εντάξει! Έχω φτάσει αυτά, κι άλλα; Κι άλλα; Γιατί; Άλω το θέμα του να ανανεώσεις το περιβάλλον σου, να πεις έτσι, το ένα, το άλω, Όχι όμως πίσω από ένα υπέρμετρο εγώ! Το οποίο έντεχνα στο βάζω στο μυαλό!

ΕΡ) Δεν νομίζω ότι το βάζει κάποιος!
-Ποιος το βάζει;;
ΕΡ) Συμβαίνει αυτόματα. Είναι μια περίοδος που κάποιοι άνθρωποι κατορθώνουν να την περάσουν λογικά σκεπτόμενοι, η με την αγάπη τους, και κάποιοι άλλοι που φυλακίζονται μέσα σε αυτήν,γιατί δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν.
-Γιατί δεν μπορούσανε;;
ΕΡ) Γιατί δεν μπορούν χάθηκε κάτι απτό είναι τους και γύρο τους έκλεισαν οι πόρτες κάθε διαφυγής με αποτέλεσμα να χάσουν την επαφή με το πνεύμα τους και να φυλακιστούν απτά πανίσχυρα πια και ανεξέλεγκτα πάθει τους . Αυτό όμως δεν κρατάει για πάντα και εδώ είναι το φριχτό αποτέλεσμα που αντί να τους συνδράμομε με την υπομονή της αγάπης μας, τους χαρακτηρίζουμε και τους οδηγούμε στην τρέλα στο κατ εξακολούθηση έγκλημα και την αυτοκτονία! Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τον εθισμό τη δύναμη της επιρροής που έχει απάνω μας! Έχουν λιπών εθιστεί και ως εθισμένη ασθενούν! Είναι ασθενείς! Γιαυτό δεν μπορούνε.
-Αυτό τη είναι;;
ΕΡ) Αυτό τη να είναι;; Δεν μπορούμε να χρεώνουμε έναν ήδη χρεωμένο συνάνθρωπο, αφού έχει ήδη καταπλακωθεί έχει αιχμαλωτισθεί έχει γίνει θύμα του πανούργου εγώ του! Αφού γεννήθηκε σε ένα λασπότοπο, ένα μαγνητόφωνο σε ένα μπουρδέλο τη να του χρεώσεις! Δεν είναι σοφή σκέψη να χρεώσεις τον οποιοδήποτε!
-Εγώ χρεώνω, την δικιά μου τη γενιά! Εγώ την χρεώνω! Και ξέρεις γιατί την χρεώνω;; Γιατί είχε όλες τις δυνατότητες, βλέποντας τα μηνύματα της βάσης, δεν θα σου μιλήσω τώρα για την λάθος εκτίμηση τω μαρξιστών, και εν γένει όλων αυτών των μοντέλων των καθεστώτων, για όλα αυτά τα πως τα λένε! Εδώ μιλάμε για εκείνη την κατάσταση, της δεκαετίας του εξήντα , που ήταν παγκόσμια ! Και μπορώ να το πω, όχι μονάχα από αυτά τα δυτικά ας πούμε, ... Πάρε παράδειγμα τον Νάσερ, κάτω στην Αίγυπτο, που είπε: Εδώ ο κόσμος, δεν είναι ο άνθρωπος ο οποίος θα είναι συνέχεια δούλος, έχει και αυτός δικαιώματα! Και δεν μιλάω για απολυταρχικά καθεστώτα τα οποία θέλουν ένα άλφα στάδιο να προχωρήσουν. Ε όταν λιπών ο κόσμος μας οδηγεί, πχ την Αφρική, μόνιμα στην αμάθεια, για ποιο λόγο την οδηγεί;;Την οδηγεί καθαρά, να τα πάρουμε έτσι πολύ γενικότερα, για να εκμεταλλευθεί ότι μπορεί από αυτό το υλιστικό κομμάτι!
ΕΡ) Γιατί, για ποιο λόγο το κάνει αυτό;;
-Για το εγώ!
ΕΡ) Για να περάσει καλύτερα!
-Να περάσει καλύτερα;; Τη εννοούμε να περάσει καλύτερα;; Καλύτερα για μένανε ξέρεις τη είναι;; Να μπορεί να έχει κρίση το παιδί των δώδεκα τον δεκατεσσάρων και να σου πει εσένα που είσαι στην ηλικία των εξήντα, σε μένα να μου πει και όχι σε σένα, να μου πει πέντε κουβέντες, και να με στήσει έτσι να με καρφώσει στον τοίχο! Να πω μπράβο ρε φίλε με έβγαλες έξω! Όξω από το...
ΕΡ) Μα συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε να το θέλουμε από όλα τα παιδιά!
-Εγώ δεν σου είπα από όλα τα παιδιά , έστω και ένας στους πενήντα να σου πει, σημαίνει ότι κάτι γίνετε. Δεν είναι έτσι η παρωπίδες!
ΕΡ) Εάν ένας άνθρωπος ας πούμε, έχει μάθει πλέων να ξεχωρίζει την ποιότητα, και να ζει με κάποιο τρόπο με ευδαιμονία, ε, όπως και να είναι το καθεστώς θα το χάσει αυτό;;
-Μισό λεπτό, είπες δύο πράματα τα οποία είναι, σε ...
ΕΡ) Σε αντιδιαστολή;;
-Χε χε, Αντιδιαστολή. Αντιπαράθεση. Μου είπες τη ποιότητα,
ΕΡ) Και την ευδαιμονία!
-Ευδαιμονία. Μα η ευδαιμονία, έχει καθαρά πρώτο χρόνο, προσωπικό χαρακτήρα, και δεύτερο τα υλιστικά αγαθά!
ΕΡ) Έτσι έχει παραφραστεί τώρα . Αλά στη αρχαιότητα ο όρος αυτός αφορούσε κατάσταση αναγνωρίσεως του θείου στην ύπαρξη! Αυτοί ήταν οι άνθρωποι που συμπορευόντουσαν με το ευ του δαίμονα τους και όχι κατά τον δαίμονα τους. Σκεπτόμενος ότι εάν δεν έχει γίνει κράτος ο τρόπος της αναγνωρίσεως, της συμφιλίωσης της ειρηνικής συνύπαρξης, κοντολογίς της αγάπης, εφόσον αυτά δεν αποτελούν καθεστώς μα ατομικό αγώνα για τον κάθε ένα από μας ,για να μην συμβαίνει , σημαίνει ότι στην πλειοψηφία της, η ανθρωπότητα, δεν είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο.
...............................................................................ΔΆΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ
Για αυτόν λοιπόν που έλκεται απ το άκτιστο φως ακόμα και τα ποιο δύσκολα και απάνθρωπα γεγονότα γίνονται δάσκαλοί του.
-Κατ αρχήν, δεν υπάρχουν πλέων δάσκαλοι.
ΕΡ) Με την έννοια που το λες, ποτέ δεν υπήρχαν!
-Κάποτε υπήρχαν!
ΕΡ) Υπάρχουν ίσως να μην φαίνονται τώρα . Γιατί δεν υποστηρίζονται. Γιατί έχουν μέσα στον χρόνω βρει διαφορετικούς τρόπους να υπάρχουν ώστε να μη τους αποκτηνώνουμε!
-Αυτό γινότανε συνέχεια
ΕΡ) Ακριβός γιαυτό ζουν στην αφάνεια τώρα η έχουν κάποια κάλυψη σαν υπάλληλοι σαν επαγγελματίες σαν σκουπιδιάρηδες η διασκεδαστές γιατί έτσι είναι τα πράματα σήμερα ! Να είναι εδώ και να μην το παίρνει χαμπάρι κανείς! Είπαμε εδώ ο τόπος γεννά γιατί αναπαράγει το φως.
-Μια σκέψη είναι κι αυτή !
ΕΡ) Ο καθένας μας όσο η γη επιτρέπει έχει την δύναμη να μετανοήσει δηλαδή αφού δράση μετά να νοήσει, βέβαια αρκεί να θέλει πολλή μα πάρα πολλή κάτι τέτοιο. Συνεπώς κανείς δεν κρατάει κανέναν στην άγνοια, όμως οι περισσότεροι από μας κρατιόμαστε απτήν λαγνεία!
--Να τα λιπών που ερχόμαστε τώρα σε κάποια πράματα πολύ ουσιαστικά. Ωραία! Σαφώς στην εφηβεία, αναπτύσσεται η έλξη στο άλλο φίλο, και είναι απόλυτα φυσιολογικό, και είναι για μένανε,το πρώτο και το τελευταίο για τους έφηβους ανθρώπους. Θα μπορέσει να υπάρξει μια ροή στην εποχή αυτή των όρμων, θα είναι στα δώδεκα στα δεκατέσσερα, δεν έχει σημασία πότε θα είναι μα να υπάρξει μια ροή. Μα για αν υπάρξει αυτή η ροή όμως, πρέπει να μην υπάρχουν ταμπού ούτε κατευθυνόμενη εκπαίδευση, ούτε κατευθυνόμενη θρησκεία. Να υπάρχει μια απόλυτη αρμονία, με αυτή την αναζήτηση του νέου και εκείνη την ώρα δεν χρειάζεται να του βάλεις τα πρέπει και τα μη. Και στο αρσενικό και στο θηλυκό! Όσους έχεις συναντήσει, παιδιά τα οποία που να έχουνε σήμερα ένα λόγο, θα δεις ότι από πίσω υπήρχε μια ωραία εξέλιξη, τότε που η ηλικία το απαιτούσε.
Αλά είναι πολύ λίγοι, είναι πολύ λίγοι αυτοί. Και αυτό είναι απόλυτα καθοριστικό στην μετάβαση,από το εκείνο το οποίο έχει ο προ έφηβος, στα δώδεκα δεκατρία, εκείνη την πνευματική έξαρση, που βρίσκει διέξοδο και πίσω από το σώμα του. Όταν αυτά τα δύο πράματα ταιριάξουν , αμέσως μπορεί να χαρακτηρισθεί, σαν το κρίσιμο σημείο για την παρετέρο εξέλιξη του.
ΕΡ) Με βοηθάς να καταλάβω τη εννοείς;;
..........................................................................................................συνεχίζετε

ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 11



................................................................................................................................................................


.................................................ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 11.........................................
ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ
ΕΡ) Για το φως λέγαμε....
-Ναι, για το φως! Για το φως! ...Κοίταξε, πήγα στην Poona , στο osso meditation rezone, Την πρώτη μέρα, introductory day ε; Ημέρα εισαγωγική , σε πάνε εκεί πέρα και σου δείχνουν το βασικό κομμάτι έτσι; Το οποίο είναι ποιο; Να κάνεις κάνεις τα τέσσερα στάδια ας πούμε τα οποία είναι για όλους.
Το κομμάτι του χορού από πού προέρχεται; ... Απ το βασικό πιστεύω του Osso, που βρίσκεται μέσα σε όλα του τα βιβλία, Ότι ο νέος άνθρωπος, πρέπει να διαθέτη δύο χαρακτηριστικά. Την ηρεμία του βούδα, και αυτό το οποίο κρύβει ο Έλληνας ζορμπάς,
Γιαυτό το εστιατόριο του ashram ονομάζεται zormba. Και έχει και κρασάκι! Χα χα χα χα !
Ενώ γενικά δεν να πίνουν! Γιαυτό η απήχηση για τον ζορμπά είναι μόνο εκτός. Εκτός τον συνόρων της Ινδίας .Αλά εκείνο που με κατέπληξε ήταν το εξής. Σου βγάζουν φωτογραφεία, σε περνάνε από έλεγχό aitch tats, σού δίνουνε ταυτότητα, και όλα αυτά μέσα στην κανονική τιμή, ας πούμε.
Και έχεις, την ελευθερία, του να εκφραστής! Οπός θέλει ο καθένας εκφράζεται ! Και κατόπιν του εισαγωγικής διαδικασίας γνωρίζεται ο ένας με τον άλλον, και μετά νιώθεις να πεις την καλημέρα, να πεις το αστείο σου, να πεις το οτιδήποτε! Αυτό όμως από πού πηγάζει; Ε, όπως και να το κάνεις απτό στοιχείο του ζορμπά, ας πούμε, Καζαντζάκης!
ΕΡ) Το φως! Εκεί έχει φως;
-Τίποτα δεν έχει! ... Δεν έχει, δεν έχει. Και στην Goa που πήγα, θα μου πεις βροχή ήτανε κτλ, αλά
... Δεν υπάρχει αυτή η σχέση βρε παιδί μου με την θάλασσα! Καθόντουσαν όλοι, ώρες, στην παραλία, και βλέπανε! Βλέπανε τα κύματα, βλέπανε το ... ότι δίπορτε ας πούμε. Εκείνοι που κάνανε μπάνιο, ήταν, ξέρω γω, οι δυτικοί. Οι ίδιοι τίποτα να κάθονται μόνο και να βλέπουνε την θάλασσα! Ναι πηγή έμπνευσης, αλά εγώ, (το γράφει και ο Μύσιος αυτό, στο βιβλίο που σου πείρα είναι η εισαγωγή του, όταν θα το διαβάσεις θα μου πεις κάποια πράματα).
Όταν μπαίνεις μέσα στην θάλασσα, αυτή την φωτεινή δικιά μας θάλασσα, είναι σαν να κάνεις έρωτα με το σύμπαν! Όταν μπαίνεις έτσι, μέσα όλος! Κάνεις ένα μακροβούτι, εκείνη την ώρα σαν να μπαίνεις σε μια απέραντη μίτρα ! Απέραντη! ... που σε δέχεται, ότι καιρό και να χει, κύμα έχει, δεν έχει, οτιδήποτε άλλο. Σε δέχεται! Σε καλωσορίζει δηλαδή.
ΕΡ) Υπάρχουν και τα σκυλόψαρα!
-Λόξα;
ΕΡ) Χα χα! Σκυλόψαρα!
-Ναι, εντάξει, είναι... χα χα χα! Τέτοια σκυλόψαρα τα γνώρισα στην Μύκονο! Χε χε χε, πώς καταλάβαινα τις Ελληνίδες! Δεν σου λέω τίποτα! Ερχόντουσαν έτσι βαμμένες ας πούμε γυμνόστηθες ας πούμε, και είχανε και το, το σλιπάκι, και έκαμαν πασαρέλα τώρα, στην αμμουδιά!
ΕΡ) Οι Ελληνίδες το κάνανε μόνο;
-Ξεχώριζα τις Ελληνίδες ! Γιατί οι άλλες, οποιασδήποτε εθνικότητας, ή θα τα βγάζανε όλα, κανονικά, χωρείς προσποίηση η δεν θα βγάζανε τίποτα ας πούμε.
Να κάνουν αυτό το επιτηδευμένο, ... Άστο!
ΕΡ) Άρα δεν σημαίνει ότι επειδή έχουμε φως τα έχουμε κι όλα ε; Χα χα χα!
-Μα το φως, το φως, δεν είναι κάτι το οποίο μπορείς να το πάρεις και να το δέσεις, με την καταγωγή σου. Αυτό το φως, είναι, αν θέλεις, έρχεται από, ίσως παλιά, στο ότι κάποιοι άνθρωποι , ψάχνανε να βρούνε,τέτοιους χώρους να μπορέσουν να καταλάβουν, πιθανότατα τον εσωτερικό τους κόσμο. Και αυτό, το ότι βρέθηκε αυτός ο χώρος, από κάποιους ανθρώπους οι οποίοι, για κείνη την εποχή, ήτανε ψαγμένοι ,δεν ήτανε στην τύχη.
ΕΡ) Για ποιόν χώρο;
-Γι αυτόν τον Ελληνικό τον χώρο. Γιαυτό βλέπεις ότι ταυτόχρονα τόσες Πόλης πολιτισμοί, πόλης πολιτισμοί! Δηλαδή μια, στενή, ομάδα ανθρώπων, πόσοι ήταν; Εκείνη την εποχή και εν τούτης δημιουργούσαν, Θήβα, Σπάρτη, Πλαταιές, Αθήνα , ότι θέλεις! Δεν ήταν κάτι, το οποίο δεν έχει σχέσει με αυτήν την υπέροχη ευεξία που σου φτιάχνει αυτός ο χώρος. Χειμώνα έρχεσαι, βλέπεις ότι, δεν είναι εκείνος ο , ο ... εκείνο το μουντό το οποίο θα σε καταπλακώσει! Βλέπεις μπορεί να βρέχει δύο, τρεις, μέρες, πέντε μέρες, ε, ξαφνικά θα πετάγεται και μια ηλιαχτίδα! Που το ξαναβλέπεις αυτό;
ΕΡ) Και από πού ξεκινάει αυτό, γεωγραφικά;
-Δεν ξέρω από πού ξεκινάει!
ΕΡ) Μου είπες προηγουμένως ότι περνώντας κάποιες περιοχές...
-Ότι κι αν περάσεις! Δηλαδή...
ΕΡ) Από Ιαπωνία ξεκινώντας και φτάνοντας προς την Αίγυπτο,...
-Εγώ σου είπα, ότι, ξεκινώντας απ την βόρεια, Ινδία, ...
ΕΡ) Απ την Ιαπωνία
-Ναι, παίρνοντας το αεροπλάνο...
ΕΡ) Είναι στον ισημερινό έτσι;
-Ποιο πάνω μα και ποιο κάτω! Βλέπεις ότι όλο αυτό είναι μια θολούρα ένα γκρίζο πράμα, εντάξει..
ΕΡ) Μέχρι που; Μέχρι την Αίγυπτο;
-Ξεκινάς από κει, βλέπεις παντού την θολούρα. Προχωράς κάτω τα εμιράτα Ντουμπάι, φτάνεις στις αραβικές χώρες, πλησιάζεις Αίγυπτο, ε, και μόλις πλησιάζεις και φτάνεις εκεί, στην Κύπρο, ανοίγει η ψυχή σου! Ανοίγουν οι ουρανοί και νιώθεις μια άλλη αίσθηση! Και δεν είναι τυχαίο, όχι μονάχα εγώ, όλοι όσοι ήτανε γύρο, εκεί που είχαν, έτσι, τα παράθυρα κλειστά, κτλ τσακ! Τα ανοίξανε!
ΕΡ) Μου κάνει εντύπωση γιατί αν η γη είναι στρογγυλή θα έπρεπε οι περιοχές που βρίσκονται στην ράχη του ισημερινού ας πούμε να είχαν περίπου τα ίδια καιρικά φαινόμενα! Ισπανία Ιαπωνία, Ελλάδα, Αμερική από κει τρίγωνο των βερμούδων ...
-Ε δεν έχω πάει εκεί για να σου πω...
ΕΡ) Όμως μια φίλη μου μου είπε ότι η ..... έχει ακριβός την ίδια βλάστηση με τη Αίγινα!
... μα είναι δώρο άδωρο να αλλάξεις χαρακτήρα , τσάμπα κρατάς λογαριασμό, τσάμπα σωστός με το στανιό..(ακούγεται το τραγούδι του Μάλαμα.)
-Σωστός με το στανιό! Να είσαι σωστός με το στανιό! Αυτή είναι η κουλτούρα μας , κι αυτή είναι η εκπαίδευση μας. Σωστός με το Στανιό!
ΕΡ) Το στανιό δεν μπορούμε εδώ στην χώρα μας ε; Πάντως εγώ δεν συμφωνώ με τον ποιητή Μάλαμα!
-Πρέπει να διαπιστώσεις, αυτό το αλώβητο της ψυχής, αυτό το αλώβητο του μυαλού, ...Μπορεί, ξέρεις πίσω από το ούζο, γιατί πίνει πάρα πολύ. Δεν έχει καμία σημασία για μένα. Γιατί, ζούμε σε έναν χώρο ο οποίος έχει κάποιους θεούς, έναν Διόνυσο ας πούμε, ε; μια Αφροδίτη! Χι χι χι!
Και πιστεύει και στην οικογένεια! Αν το πάρεις διεξοδικά, καμία θρησκεία δεν το έχει καλύψει αυτό.
ΕΡ) Ποιώ;
-Την σημερινή κατάσταση. Ε, διαχρονική κατάσταση. Παντρεμένος ο Δίας με την Ήρα! Περισσότερα έκανε ο Δίας λιγότερα η Ήρα αλά κάνανε και οι δύο!
ΕΡ) Ναι! Κι αυτό οφείλεται στον τόπο μας...
-Σ αυτό το φως!
ΕΡ) Γιατί άραγε συμβαίνουν αυτά ΄εδώ στον τόπο μας; Μήπως λόγο της μορφολογίας του εδάφους λόγο του ότι η μεσόγειος είναι σαν μια μεγάλη λίμνη που κυκλωμένη απ τα βουνά αιχμαλωτίζει το φως και το αντανακλά με συνέπεια να το δεχόμαστε με διαφορετικό τρόπο απ αυτών της Αφρικής η της Ασίας του βορά η της Αιγύπτου, όπου εκεί χάνεται διασκορπίζεται και δεν μένει; Μήπως επειδή από κάτω έχουμε περισσότερα ανενεργά ηφαίστεια που δημιουργούν μια ιδιαιτερότητα στην θερμοκρασία , και επίσης πολλά νερά που συνθέτουν έναν ξεχωριστό χώρο που τα έχει όλα και εναλλασσόμενα, εποχές, σε ποιο τακτά διαστήματα απ τις άλλες περιοχές της γης;H τελικά επειδή έχουμε πολλά πεύκα;
-Κοίτα μπορεί να είναι και ένα θέμα πνευματικό καμιά φορά, να μεν ο τόπος μα με τον άνθρωπο που ψάχνει, και δίνει διεξόδους αρκεί να ξέρεις τη ψάχνεις!
ΕΡ) Μα ΄σε όλα τα μέρει της γης υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν! Και μάλιστα φαίνεται να το έχουν βρει ατό που ψάχνουν!
-Ναι αλά, πως όμως; ... Όπως λέει και ο Λιαντίνης, (*) Όλοι έχουνε ψάξει τον σπερματικό λόγο, ο οποίος τα είπε όλα , και ήτανε ο αρχαίος λόγος.
ΕΡ) Ο αρχαίος λόγος ήτανε μόνο εδώ;
-Ήτανε διεθνής, παγκόσμιος. Δηλαδή δεν μπορείς να πεις ότι φτιάχνεσαι κάπου σε έναν χώρο, έαν πρώτα δεν μελετήσεις τους αρχαίους!
ΕΡ) Σωστά, μα δεν νομίζω ότι είναι αρκετό να μαζέψεις την κουλτούρα των τότε πολιτισμών και να την γράψεις, να την κωδικοποιήσεις σαν δικιά σου , και εδώ που τα λέμε, στην αρχαία ελληνική. Δεν σημαίνει ότι η Ελλάδα είναι και το μοναδικό φως στον κόσμο ! Διότι αυτό αναιρεί τους διαφορετικούς τόπους στους οποίους αυτί η κουλτούρα και η γνώση, τυχαίνει να δημιουργήθηκε.. Δεν λέω σωστά έγινε τότε, ίσως δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όμως σήμερα, τώρα, μπορούμε να μάθουμε ακριβός από που προέρχεται το κάθε τι για να πάρουν επιτελούς την θέση τους οι παραδώσεις που αφορούν τον συγκεκριμένο τόπο και χρόνο όπου γεννήθηκαν! Να πάψουν επιτέλους οι ευρωπαϊκοί η οι ασιατικοί πιθηκισμοί, να θεωρείτε εξέλιξη δηλαδή η επιβολή ενός και μοναδικού πρότυπου!
-Μα οι αρχαίοι δεν το κάνανε για τον εαυτό τους ούτε για να αφήσουν μνημεία για μετά. Αυτά έγιναν μετά η ... η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας το έκανε αυτό, που μάζεψε τα πάντα.
Κι αυτό ήταν μια αφορμή, που επειδή συνέβη μαι κατάπτωση διεθνώς, των πολιτισμών, μια παρακμή, και θέλησαν να κρατήσουν αυτές τις γνώσεις για να τις ανασύρουν αργότερα όταν θα τελείωνε η περίοδος της πτώσεις .
ΕΡ) Να τα φυλάξουν!
-Ναι! Γιατί όταν είσαι κάτω από αυτόν τον Αττικό ουρανό, του όλου περιβάλλοντος ας πούμε, Ιωνία, βλέπεις, και στην Κωνσταντινούπολη που πήγαμε βλέπεις, αισθάνεσαι ένα διαφορετικό κλήμα, μια ευεξία αισθανόσουν. Χωρείς να είναι ... Χωρείς να το κοιτάξεις πίσω από κατάλοιπα,
ΕΡ) Παρωπίδες....
-Οτιδήποτε ναι! Έβλεπες ότι σε καλούσε ο χώρος! Και δεν είναι κάτι που μπορείς να το αμφισβητήσεις ότι οι δυο βασικοί, δεν τους ήξερα να σου πω, ... Οι δύο μας βασικοί μας πως να τους πεις, επιστήμονες φιλόσοφους, ο Ηράκλειτος κι ο Πυθαγόρας!
ΕΡ) Κι ο Σόλων
-Ε ναι! Γιατί; Γιατί εκείνοι είχαν πάει στους διαφορετικούς πολιτισμούς και είχαν πει ναι! Έχουμε αυτόν τον χώρο ναι! Αλά για να δούμε και από πίσω τη άλλο συμβαίνει! Και όταν και οι δύο, πήγανε, στις ανατολικές χώρες και είδανε τη διαφορά, εκεί κατάφεραν να συνταιριάξουν κάποια πράματα. Αλά όπως τότε, όπως και στην εποχή μας, με τον Όσσο, δεν έγιναν αποδεκτοί .Και τον Πυθαγόρα μαζί με τους οπαδούς του τους σφάξανε, και τον Ηράκλειτο τον διαλύσανε! Άρα λιπών μόνον σαν μια διεξοδική αν θέλεις, πορεία, το βλέπεις στην σημερινή κατάσταση και στην ιστορία του Δυτικού κόσμου! Μεσαίωνας! Βάλανε μπροστά την θρησκεία μόνο και μόνο για να χαλιναγωγήσουν τα πλήθη σύμφωνα με ένα εγωπαθές κατακτητικό σύστημα! Από κει και πέρα;
ΕΡ) Από κει και πέρα συνολικά σε όλη σχεδόν την ανθρωπότητα ευχής έργο είναι να ύπαρξη ένας φωτισμένος λαός γιατί αυτό δεν το βλέπω έως και σήμερα να λειτουργεί, να συμβαίνει κάτι τέτοιο!
-Σε μας τους Έλληνες;
ΕΡ) Σε κανέναν! Το λέμε το δεχόμαστε μέσα απτά φιλοσοφικά και τα θρησκευτικά μας κριτήρια, όμως παραμένουμε έθνος ανάδελφο! Κατά την διάρκεια της ανάπαυσης και μέσα σε ειρηνικές στιγμές το λέμε και το φως κτλ, μα στην πράξη δεν κάνουμε τίποτα! Σαν έθνος λέω, σαν λαός!
-Σαφώς γιατί εμείς οι κάτοικοι αυτού του χώρου, είμαστε μακριά νυχτωμένοι! ... Αντί να πάρουμε αυτό το δώρο, ότι βρεθήκαμε σ αυτόν τον χώρο, κι ότι μπορεί εδώ να ηρέμηση λιγάκι η ψυχή
μας να αισθανθούμε έτσι ποιο ανθρώπινα ο ένας απέναντι στον άλλον, δεν το κάνουμε!
Και φτάνεις σε τελείως ακραίες καταστάσεις, και τελείως αντίθετες με αυτόν τον χώρο!
Δηλαδή μικρο εγωισμοί μικροσυμφέροντα, μικροσυντεχνείες, πράγματα που δεν ευδοκιμούν, δεν έχουν να κάνουνε με αυτόν τον τόπο ! Είναι άσχετο με τον τόπο το οικονομικοπολιτικό μας σύστημα . Να σου πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα προσωπικό ας πούμε.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ


to epomeno vima


....................................................................................................................................................................................................................TO EΠOMENO BHMA..................................................................................................................................................
Να γνωρίσεις των εαυτό σου απ την καλή κι απτήν ανάποδη είναι το πρώτο . Αυτό δηλαδή που με κόπο στερήσεις κι αγώνα κατάφερες, να νικήσεις, αυτό, να το δεις δίπλα και κοντά με αυτό που απέφευγες, δίπλα, ισοδύναμα να τα δεις και τα δύό,όπως την μέρα και την νύχτα απαραίτητα για την συνέχεια , για το επόμενη μέρα, την διάρκεια και την δημιουργία!..Γιατί και η νύχτα έχει ζωή όσο και η μέρα!
Να σου αποκαλυφθεί ότι πουθενά δεν πήγε το κακό σου δεν ξεριζώθηκε, δεν απαλλάχτηκες απτών φονιά, μα κριμένο σε φυλακή τον είχες, απ τον κόσμο, κι από τα μάτια σου .Τον δικό σου φονιά και όχι του αλλουνού, γιατί εύκολα έξω από σένα τις νύχτες των άλλων βλέπεις!
Καλά έκανες και τον νίκησες τον δαίμονα του σκότους , τον δαίμονα σου! Όμως είναι γραμμένο το φως να βλέπει το σκότος, κι αν δεις το σκότος σου, τότε να ξέρεις ότι το βλέπεις απ το φως σου. Μην αναθαρρήσεις σαν δεις το κρίμα σου να μοιάζει νικητής, μα ταπεινώσου εμπρός στην ίδια την δύναμή σου που τόσα χρόνια, αν και το εξόριζες το κακό σου, δεν έγινες φονιάς να το σκοτώσεις!
Να ξέρεις θ,αρθούν στα όνειρα σου Ερινύες και παγίδες έξυπνα στημένες για να σε αποθαρρύνουν, να σε κάνουν να ξεχάσεις ότι νίκησες και συχώρεσες τον εχθρό αφήνοντάς του ένα υπόλοιπο, μια γη να βρει για να πατήσει! Να το θυμάσαι όσο καιν φαίνεται ότι σε καταβάλει Να το θυμάσαι! Εσύ πέρασες στην αιώνια γη των νικητών φτιάχνοντας πανοπλία με προσευχές και νηστείες με ολονύχτιες γονυκλισίες και αποχή. Και αυτά γράφτηκαν έχοντας μάρτυρες τους τόπους όπου κάθε αγώνας συνέβη απτά σκαθάρια μέχρις τα περαστικά πουλιά απτά παιδιά κι από τις πέτρες που πότισε το κλάμα σου. Τον ουρανό έχεις μάρτυρα ότι έγινε ένα με εσένα, και ότι κατέβεις στον Άδη για όλα αυτά και τους ανθρώπους, και ανάμεσα σε αυτούς όσους σε γέννησαν, και γεννήθηκαν από σένα!
Για να έχεις κι αυτόν μάρτυρα , τον ίδιο τον Άδη!
Να θυμάσαι ότι πολλά ονόματα από όσα ακούς δεν άξιζαν στην ιστορία να να γραφτούν για τα καλά η τα κακά τους! Κι ότι αυτή η ιστορία είναι μόνο των ανθρώπων και όχι ολάκερης της δημιουργίας! Μια ιστορία μισή μετρημένη σε ανθρώπινα μέτρα, ανθρώπων που είχαν τον κόσμο μόνο, τον χτιστό, περιουσία, δεν είναι η δική σου αυτή η ιστορία !
Να θυμάσαι ότι δεν περνά το μέτρο τον ανθρώπων, αυτό, στον άπειρο της θείας δημιουργίας, και ότι ένα λεπτό να πίστεψες, να αγάπησες να ζήτησες είναι αρκετό για τον θεό!
...............................................................................................................................................................
Ποιος σου έδειξε τον τρόπο να ριζώσεις αφού δεν είσαι πεύκο και μηχανεύτικες τα ακούνητα για να κοιτάς απτήν θέση όπου σμιλεύτηκες και την νόμισες, κάνοντας την δική καταδίκη σου, μην επιτρέποντας σε άλλη ζωή να την ε μοιραστεί μαζί σου, την καταδίκη σου! Ότι όλα ακούνητα γυρνούν από σένα σε απόσταση ασφαλείας, γύρο απτήν δική σου κτήση! Ναι θα στα πάρει η θάλασσα, θα σου τα λιώσει η λάβα, μαζί με ότι έχεις καταπατήσει, γυμνός θα περπατήσεις ξανά ψάχνοντας με φόβο την τροφή σου ώσπου να γίνεις παντοτινά λεύτερη ύπαρξη της ομορφιάς και του δέους! Ύπαρξη του ανεπάντεχου και χωρείς σύνορα κόσμου!
Του πραγματικού κόσμου!
….........................................................................................................................................................................................................................EΠOMENO BHMA...................................................................................................................................................

Το φως σε ανάστησε όμως γεννήθηκες στο σκοτάδι το πρώτο το λέμε πατέρα και το δεύτερο μητέρα
Είναι η γη μητέρα και ο ήλιος είναι πατέρας και ο χώρος όπου οι πλανήτες και οι αστέρες γεννιούνται είναι το πνεύμα το άγιο. Γιαυτό ο νους είναι κοντά στο πνεύμα το άγιο. Γιατί είσαι γέννημα του ουρανού και της γης, όπως κάθε τι που αντιλαμβάνεσαι. Όλα έχουν έναν πατέρα και μια μάνα γιατί γεννιέται από τα δύο το ένα.
Κι αυτά τα δύο πριν γεννηθούν εκκολάπτονται στον χώρο του αγίου πνεύματος εκεί αναπαύονται εκεί σταματούν και εκεί αρχίζουν να υπάρχουν, Ώσπου να φέρουν σε ύπαρξη το ένα. Έτσι ήταν ένα, μέσα στο πνεύμα. Και έτσι λέμε ένας είναι ο θεός !
Το άγιο πνεύμα δεν γεννιέται ούτε πεθαίνει και ενώ βρίσκεται μέσα σε όλα τα πράγματα εντούτοις
δεν τα ενοχλεί δεν τα επηρεάζει μα απέχει από αυτά όπως απέχει ο ουρανός απτήν γη και ενώ είναι
γύρο και από πάνω της, ζει βαθιά μες την καρδιά της !
Και όπως απ το περίσσευμα της καρδιάς μας το στόμα λαλεί, έτσι αρθρώσαμε τους πρώτους ήχους και αντιληφθήκαμε την αρμονία του πνεύματος μέσα από ύμνους και προσευχές, μελέτες και χαμηλές συζητήσεις. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

ΤΟ ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ

…...........................................................................................................................................................

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΔΕΡΑΣ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΠΈΤΡΟΥ ΠΟΛΥΚΡΈΤΗ.....................................ΠΑΡΟΥΣΙΑ
...Ψάχνουν και λένε τη μπορεί να ήταν το Χρυσόμαλλο Δέρας. Το Χρυσόμαλλο Δέρας για μας σήμερα, που ...δήθεν ΄τότε ήταν το σώμα ενός κριού, για, ποιος ξέρει, ποιους σκοπούς, για να μαζεύουν το χρυσό επειδή κολλούσε ίσως επάνω κτλ, η γιατί μπορεί να ταν κάτι το μυστικό, τότε!
Εγώ λοιπών λέω ότι μάλλον ήταν μυστικό, τα μυστικά λιπών εγώ λέω, μάλλον ήταν τα τα θεία μυστικά, που αφορούν την θεότητα, και εφόσον μέσα στους αργοναύτες, του Ιάσονα ήτανε και ο Ορφέας, εφόσον λιπών ο Ορφέας ήτανε ο ιερέας, του Διονύσου, και είπε κάποια πράματα, λέω, στην ουσία ήταν ή πρώτη θρησκεία στον κόσμο, και ήταν μονοθεϊστική, γιαυτό τον λόγο λιπών εμείς λέμε, σαν Έλληνες, σαν ψυχές παλιές, ερχόμαστε, δεν αποκλείω κι αυτήν την μετενσάρκωση, ότι πράγματι είναι ψυχή Ιασόνια, που ήρθε στην γη, για να δείξει πραγματικά ποιώ είναι το νόημα σήμερα, και να αποσαφήνιση ποιο είναι το Χρυσόμαλλο Δέρας,. Είναι αυτά που ο Ορφέας έλεγε, και που υπάρχουν, αποσπάσματα, και που εμείς συμπληρώσαμε!
-Τα ορφικά κείμενα έχουνε σχέση με αυτά;
Τα Ορφικά κείμενα, επειδή τα γνωρίζω, ναι είναι προέκταση των Ορφικών κειμένων. Δηλαδή είναι μια Ιασόνια ψυχή, που μιλάει ορφικά,΄στο σημερινό κόσμο, και κλίνει, είπαμε με το ΄θέμα της ψυχής, τελειώνει με αυτό το θέμα. Δηλαδή εάν ο Ορφέας έλεγε, ότι, πήγε στον Άδη για να φέρει την ερωμένη του απάνω, και λάθεψε κοιτώντας πίσω, γιατί ήταν αυτός ο όρος να μην γυρίσει πίσω, να δει αν τον ακολουθεί, έπρεπε να ήταν σίγουρος για την θεότητα, ότι πράγματι θα γίνει αυτό, ... εγώ Ήμουν σίγουρος ότι την ώρα εκείνη, που επικαλέστηκα, προσευχήθηκα, ο θεός να μου παρουσιάσει, το τη είναι ψυχή!
Ήμουν σίγουρος, εκατό τα εκατό, αφέθηκα στα χέρια του,
! Γιατί για πολύ καιρό πολεμούσα και δεν τα κατάφερνα, να αποκαλύψω τη είναι ! Να πω κάτι το δικό μου! Οπότε λιπών τότε μου τα δώσε όλα! Γιατί όμως μου τα έδωσε όλα, όπως γράφω στο βιβλίο, και δεν ξέρω κατά πόσων αν αυτά, πρέπει να ειπωθούν, μέσα από την συνδιάλεξη μας,
-Συνέντευξη μας
Συνέντευξη μας, ε,ε, γιατί είπα , το δεύτερο σκέλος, είπα του θεού, και δεν θέλω τίποτα άλλο στην ζωή μου! Δηλαδή να δω πράματα για την ψυχή που ποτέ δεν ειδώθηκαν, και ποτέ δεν γράφτηκαν, και δεν θέλω τίποτα άλλο στην ζωή μου! Και από τότε τώρα εδώ και τριάμισι χρόνια, πραγματικά δεν θέλω τίποτα; για να είμαι συνεπείς, Όποτε λέω ας πούμε ότι θέλω κάτι άλλο, αυτό με πισωγυρίζει, με κάνει και γυρίζω πίσω, χάνετε εκείνη η υπόσχεση...
-Τα είπες όλα ! Νομίζω ότι αν παρουσιαστούν κατά γράμμα αυτά που μου λες τώρα, θα ξυπνήσουν την περιέργεια και το ενδιαφέρων και θα προετοιμάσουν τους ανθρώπους να μελετήσουν της αποκαλύψεις στο καινούργιο σου βιβλίο! Είναι ένας κατατοπιστικός πρόλογος!
Έχω γράψει πρόλογο
-Εννοώ μια προετοιμασία , ένας προπομπός γι αυτά που πρόκειται να επακολουθήσουν. Εάν γράφονται αυτά έτσι ζωντανά τώρα θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον γι αυτά που θα γραφτούν με ποιώ επίσημο τρόπο στο βιβλίο σου. Είμαι της γνώμης ότι πρέπει να εμφανιστούν όσα ανέφερες εδώ!
Ναι! Απ την μία είναι αυτό απ την άλλη βέβαια είναι αλήθεια ότι μέσα στο βιβλίο πραγματικά επαναλαμβάνονται,
-Δεν έχει σημασία, η επανάληψη αν το θέμα είναι επίκαιρο και ενδιαφέρον βοηθά στην καλύτερη δυνατόν κατανόηση, αυτής της προσπάθειας
Μπράβο!