Showing posts with label πεζός ο λόγος. Show all posts
Showing posts with label πεζός ο λόγος. Show all posts

Αυτά που μαθαίνεις για μένα, δεν τα μαθαίνεις απο μένα!


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΕΞΗ
Αυτά που έμαθες για μένα
δεν τα μαθαίνεις από εμένα!
Ξέρω δεν θα' ρθεις να με βρεις
να με ρωτήσεις,
Έτσι την γνώμη σου γεννάς
στων αλονων τις συζήτησης!
Μα και αν ήσουνα, μπροστά
σε ότι έκαμα΄
δεν θα 'χες τον λόγο,
τον δικό μου!
μα σ' ότι έπραξα,

πάνω σ αυτό, τρόπο θα βρείς
στυγνά, να αποφανθείς.
Αν ήμουνα αληθινά παρών,

Ξέρω δεν θα ρθεις
να με βρεις,
ίσια στα μάτια να με δεις,
εμένα να ρωτήσεις!

χθές

χθες διάβασα, χθες εκοιμήθηκα,
πρέπει να έφαγα κιόλας,
και να συνάντησα κάποιους φίλους
χθες.
Σήμερα μου έρχεται να κλέο,
για ότι έγινε χθες για τα όνειρα που είδα
χθες.
Αύριο ποιος ξέρει μπορεί και να γελάω,
για ότι θα γίνει σήμερα, δηλαδή
χθες!
πεζός λόγος

...σε όσους φεύγουν πρώτοι

Έμεινες εκεί, εκεί κάτω;
Και μετά ήρθαν κι έκατσαν επάνω στο αίμα σου
και έβγαζαν λόγους, πύρινους λόγους
μα εσύ δεν υπήρχες να τους ακούς...
εγνώριζες ότι,
όσοι κρύφτηκαν θα έρθουν
πρώτοι