Showing posts with label προσευχες. Show all posts
Showing posts with label προσευχες. Show all posts

ΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ΣΤΊΧΟΙ ΤΩΝ ΈΞΗ BARDO



ΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ΣΤΊΧΟΙ ΤΩΝ ΈΞΗ BARDO
Τώρα που αναδύεται για μένα το bardo της Γέννησης (α), καθώς ο χρόνος της ζωής είναι πολύτιμος
Θα εγκαταλείψω την οκνηρία και θα αφιερωθώ στο δρόμο, ακούγοντας ,στοχαζόμενος και διαλογιζόμενος πάνω στις διδασκαλίες, χωρίς διάσπαση.
Έχοντας αποκτήσει ένα ανθρώπινο σώμα, θα πραγματώσω τα τρία kaya
στο επίπεδο της ένωσης των οραμάτων και του πνεύματος.
Δεν υπάρχει πια καιρός για να χάνεται και ο νους να πλανιέται πάνω στο δρόμο της διάσπασης.


Τώρα που αναδύεται για μένα το bardo του ονείρου (β), θα εγκαταλείψω τον αναίσθητο ύπνο της άγνοιας για να μπω στη φυσική κατάσταση του πνεύματος, χωρείς να παρεκκλίνω από την αίσθηση της συνειδητότητας.
Με τη συνειδητότητα της κατάστασης του ονείρου, θα εφαρμόσω τη μέθοδο του μετασχηματισμού και θα εξοικειωθώ με την άσκηση του καθαρού φωτός . Δεν θα κοιμάμαι όπως τα άλλα ζώα, αλλά θα ενώσω πραγματικά τα όνειρα μου με την άσκηση.


Τώρα που αναδύεται για μένα το bardo του διαλογισμού (γ), θα εγκαταλείψω τις άπειρες αυταπάτες και διαστάσεις παραμένοντας στην χωρείς περιορισμούς κατάσταση που είναι πέρα . . από κάθε προσκόλληση
Θα ασκούμε χωρίς διακοπή τόσο στο δημιουργικό όσο και στο ολοκληρωμένο στάδιο του οραματισμού.
Εγκαταλείποντας κάθε δραστηριότητα, θα διαλογίζομαι με τον νου στραμμένο σε ένα μοναδικό
σημείο και δεν θα επιτρέπω στις αυταπάτες των παθών να με εξουσιάζουν


Τώρα που για μένα αναδύεται το bardo του θανάτου (δ), θα εγκαταλείψω κάθε προσκόλληση του νου, και θα μπω χωρίς διάσπαση στην καθαρότητα της Διδασκαλίας.
Θα εκτοξεύσω την κατάσταση της αυθόρμητης συνείδησης μου στη διάσταση του χώρου.
Θα εγκαταλείψω αυτό το σώμα από σάρκα και αίμα, και θα το παραδεχτώ σαν εφήμερη αυταπάτη.


Τώρα που το bardo του Dharmata (ε) αναδύεται για μένα, θα εγκαταλείψω κάθε σκέψη του φόβου και του τρόμου, και θα αναγνωρίζω σαν δικές μου προβολές
οτιδήποτε εμφανιστεί.
Θα συνειδητοποιήσω ότι δεν είναι τίποτε άλλο από απατηλές οπτασίες
Μια κι έφτασα σ΄ αυτό το κρίσιμο σημείο του δρόμου, δεν αφήσω να τρομοκρατηθώ από τις πολλές Ήμερες και Αγριωπές όψεις, τις δικές μου προβολές.
Τώρα που το bardo της Επαναγέννησης (ζ) αναδύεται για μένα,θα συγκεντρώσω τη σκέψη μου σ΄ ένα και μοναδικό σκοπό.
Θα αγωνιστώ σκληρά να επιμηκύνω τις ευκαιρίες του θετικού μου κάρμα, και αναθυμούμενος τη μέθοδο της απέχθεια, θα κλείσω την είσοδο στη μήτρα .
Τώρα απαραίτητη είναι η επιμονή και καθαρή θέαση.
Θα εγκαταλείψω τη ζήλια και θα οραματισθώ το Δάσκαλο μου σε ένωση με τη σύντροφό του.
Είθε αυτές οι υπέρτατες ριζικές λέξεις του bardo Thos-grol, να διατηρηθούν μέχρις ότου η Σαμσάρα αδειάσει.
ΟΜ
ΒΟΎΔΑ ΝΤΑΡΜΑ ΣΑΓΚΑ
Ω! Βούδες και Μποντισάτβες Σεις που κατοικείτε στις δέκα κατευθύνσεις και που κατέχετε την Παντογνωσία και το 'Έλεος, τον οφθαλμό της Σοφίας και την Αγάπη, Προστάτες όλων των όντων, καταδεχτήτε να έθετε σ αυτό εδώ το μέρος και δεχτήτε αυτές μας τις πραγματικές και νοητικές προσφορές.
Ω! Σεις Γεμάτο Συμπόνοια, που κατέχετε τη Σοφία της κατανόησης, τη Συμπόνια της Αγάπης την Αποτελεσματική Δράση και την Προστατευτική Δύναμη, πέρα από όσο μπορεί κανείς να φανταστεί.
Ω! Σεις Γεμάτοι Συμπόνια Αυτό το πρόσωπο ........ αφήνει τώρα αυτόν εδώ τον κόσμο και περνάει στην αντίπερα όχθη. Έφτασε η ώρα του θανάτου του, δεν έχει πια φίλους. Υποφέρει αφάνταστα, δε βρίσκει πουθενά καταφύγιο, δεν ΄χει προστάτες δεν τον υπερασπίζεται κανείς.
Το φως της ζωής του τρεμοσβήνει, φεύγει για τον άλλο κόσμο, μπαίνει σε μαύρα σκοτάδια, πέφτει σε βαθύ γκρεμό, μπλέκεται σ΄ ένα πυκνό δάσος, περιπλανιέται σε άγριους τόπους, παραδέρνει σ ένα μεγάλο ωκεανό, έγινε έρμαιο του ανέμου του κάρμα, βρίσκεται εκεί που το χώμα φεύγει κάτω από τα πόδια του, μπλέκεται σε μεγάλο αγώνα έχε καταληφθεί από τους Αγγελιαφόρους του θανάτου.
Το κάρμα του τον σπρώχνει από ύπαρξη σε ύπαρξη και είναι αδύναμος.
Ήρθε η ώρα του να προχωρήσει ολομόναχος χωρίς φίλους ούτε (συγγενείς).
Ω! Σεις Γεμάτοι Συμπόνοια, γίνετε καταφύγιο για τον ........ που τώρα δεν έχει άλλο καταφύγιο. Παραχωρήστε του την Προστασία Σας, υπερασπιστείτε τον, στηρίξτε τον στο πυκνό σκοτάδι του bardo, προφυλάξτε τον από το μεγάλο ανεμοστρόβιλο του κάρμα, προστατέψτε τον από το φόβο του Κυρίαρχου του θανάτου, απελευθερώστε τον από το μακρύ και γεμάτο παγίδες μονοπάτι του bardo.
Ω! Σεις Γεμάτοι Συμπόνια, που το Έλεος Σας δεν μπορεί ποτέ να στερέψει, βοηθείστε τον, μην τον αφήνετε να κατρακυλήσει προς τα κατώτερα βασίλεια της ύπαρξης, μη ξεχνάτε τους ΄Όρκους που έχετε δώσει, αλλά επέμβετε ταχύτατα με τη δύναμη της Συμπόνοιας Σας.
Ω! Βούδες και Μποντισάτβες, μη αφήνετε τη Συμπόνια σας και τα τα πολλά επιδέξια μέσα που κατέχετε, αλλά χρησιμοποιήστε τα για τον ........ προστατέψτε τον με το Έλεος Σας, μην αφήνετε ένα ανθρώπινο πλάσμα να βασανιστεί από τη δύναμη του κακού κάρμα.
Είθε τα τρία πολύτιμα Πετράδια να είναι καταφύγιο και προστασία απο τα βάσανα του bardo.
Είθε η Επίκληση γα λύτρωση προς τους Βούδες και τους Μποντισάτβες να μην εξαφανισθεί, πριν ο ωκεανός της Σαμσάρας αδειάσει.
Έγραψε ... Κέμπο της Ουντιγιάνα, Πέμα Τζιούνε.
Αποκάλυψε ο Κάρμα Λίγκπα στο όρος Γκάμπο- Ντάρ

προσευχές

προσευχή των ΤΣΑΛΑΓΚΙ (τσεροκι)
Γκα λου λο χι γκι νι ντου ντα
Ουρανέ είσαι ο Παπούς μας
Νου ντα γουα γκι νι λι σι
Ήλιε είσαι η γιαγιά μας
Ε λο χι γκι νε τσε
Γη είσαι η Μητέρα μας
Γκά λι; ε λι γκά
Σας ευχαριστώ
Σι γκι νι γκε γιου
Αγαπάμε ο ένας τον άλλον
Ο σα λι ι χε λι γκα
Είμαστε ευγνώμονες
ΝΤΑΪΑΝΑ ΓΟΥΑΧΟΥ (ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΌΝΩΝ)
--------------------------------------------------------------------------------
Προσευχές των Εσσαίων:
Οι Εσσαίοι προσεύχονταν τακτικά κατά την διάρκεια όλης της μέρας. Έχοντας αποφασίσει για το πιες είναι οι κατάλληλες ώρες επικοινωνίας με το γίγνεσθαι, την διατηρούσαν μέσω της προσευχής. Κάθε προσευχή αναφέρεται και σε έναν διαφορετικό Άγγελο που ανάλογα την ώρα και την μέρα, ,(θέση της γης σε σχέση με το ηλιακό μας σύστημα),ήταν δυνατόν  (γράφω τώρα εγώ) να εισακουστεί ο λόγος τους και να γίνει πράξη!
ΠΡΩΙΝΉ: Εισέρχομαι στον αιώνιο και απεριόριστο κήπο του μυστηρίου,
το πνεύμα μου είναι ένα με τον Ουράνιο Πατέρα
το σώμα μου είναι ένα με την Γήινη Μητέρα
η καρδιά μου μου σε αρμονία με τους Αδελφούς μου
τους Υιούς των Ανθρώπων.
Αφιερώνοντας το πνεύμα μου, το σώμα μου και την καρδιά μου στην άγια, αγνή και λυτρωτική διδασκαλία, σ' εκείνη την πανάρχαια Διδασκαλία που ήταν γνωστή στον Ενώχ (*)
(*)Ο πρώτος Πατέρας κατά την Π Διαθήκη
-------------------------------------------------------------------------
Η Προσευχη του Ερμη του Τρισμεγιστου
Αγιος ο Θεός ο Πατέρας των όλων.
Αγιος ο Θεός του οποίου η θέληση εκπληρώνεται από τις ίδιες του τις δυνάμεις.
Αγιος ο Θεός ο οποίος θέλει να γίνει γνωστός και γνωρίζεται στους εκλεκτούς.
Αγιος είσαι εσύ που με τον Λόγο δημιούργησες τα όντα.
Αγιος είσαι εσύ του οποίου την εικόνα αναπαράγει η φύση.
Αγιος είσαι εσύ του οποίου η φύση υπήρξε εικόνα(εννοεί την επινόηση και δημιουργία της φύσης).
Αγιος είσαι εσύ ο ισχυρότερος από κάθε άλλη δύναμη.
Αγιος είσαι εσύ ο μεγαλύτερος από κάθε υπερέχοντα.
Αγιος είσαι εσύ ο ανώτερος παντός επαίνου.
Δέξου αγνές λογικές θυσίας από αγνή ψυχή και καρδιά που έχει προς εσένα ανυψωθεί, ανεκλάλητε, ανέκφραστε που προσφωνείσαι δια της σιωπής.
Σε ικετεύω να μην με αφήσεις να σφάλλω στην ουσιώδη γνώση, δώσε μου σημείο και ενδυνάμωσέ με και με την χάρη αυτή θα φωτίσω τους αδελφούς μου και τους υιούς σου που έχουν άγνοια του γένους των.
Για αυτό πιστεύω και μαρτυρώ.
Στη ζωή και στο φως προχωρώ.
Ευλογητός είσαι Πατέρα.
Ο δικός σου άνθρωπος επιθυμεί να είναι άγιος μαζί σου, καθώς έχεις δώσει σε αυτόν όλη την εξουσία.


Read more: http://kykeon.ning.com/group/seirios/forum/topics/proseyches-1#ixzz19sk8GOag