Showing posts with label όνειρα. Show all posts
Showing posts with label όνειρα. Show all posts

oneiron που έρχεται είναι η ζωή

Επανερχόμαστε, έχω γράψει παρακάτω για την χρησιμότητα
των ονείρων στην ζωή μας, θέλω σήμερα να προσθέσω κι αυτό:
Ότι εκτός των άλλον, χρησιμεύουν σαν "βαλβίδα, εξαέρωσις"
κάθε εκδήλωσης που λόγο ηθικών κανόνων η από φόβο,δεν
πραγματοποιούμε.

Έτσι όσα πράγματα καταδικάζουμε και ότι αρνούμαστε
"συμβαίνουν" μες τα όνειρα μας' κατ αυτόν τον τρόπο
γίνετε μια εξισορρόπηση του πανάρχαιου συστήματός μας
με τον σημερινό τρόπο ζωής,στα όνειρα μας.

Υπάρχουν πραγματικά όνειρα; Με την έννοια που
χρησιμοποιούμε τον όρο "πραγματικότητα" δεν το νομίζω,
αλλά πως να αναφερθούμε και με τη τρόπο, για να ξεχωρίσουμε
ένα όνειρο που αφορά την ουσία της ύπαρξης μας
από ένα άλλο που είναι άσχετο με αυτήν ;

Εν ολίγοις η ύπαρξη μας αυτοπαρηγορήται και προστατεύεται
διότι αυτό που ήταν να γενεί στον ξύπνιο μας, συμβαίνει
με έναν διαφορετικό τρόπο, στον ύπνο μας.
............
Πραγματικότητα και φαντασία ή πραγματικότητα και ψέμα.
Κάπως έτσι στην καθομιλουμένη, χρησιμοποιούμε αυτόν
τον όρο για να καταδείξουμε κάτι αληθινό από κάτι
ψεύτικο.
Αν κάποιοι επιζητούν να εμβαθύνουν ας ανατρέξουν
στο φιλοσοφικό ρεύμα του υπαρξισμού, επί του παρόντος
εδώ, πραγματικότητα εννοούμε ότι έχει σχέση με τον
με τον οργανισμό μας, και με ότι είναι σύμφυτο και
ενωμένο με αυτόν.

Γεγονός είναι ότι λίγοι άνθρωποι σήμερα μπορούν να
αφιερώσουν χρόνο για μια μελέτη σε βάθος των ονείρων
τους, όμως μπορούν άνετα να διαπιστώσουν
πότε αυτά παρουσιάζονται και κάτω από πιες συνθήκες.
πχ όταν αλλάζουν τόπο ή όταν αλλάζει το κλήμα (ο καιρός)
....

Γράφω επίσης για τον (χρόνο), γιατί στις μέρες μας
διαπιστώνουμε, ότι (δεν έχουμε) χρόνο
συμβαίνει λοιπόν να θεωρείτε πολυτέλεια αν ασχολείται
κάποιος με τα όνειρα του.
Θεωρείτε ποιο "φυσικό"να επισκεπτόμαστε συχνάκις
γιατρούς, ψυχίατρος, κλινικές, νοσοκομεία και
μέντιουμ, από το να αφιερώσουμε λίγο (χρόνο,
για την αυτοεξέταση όσων μας συμβαίνουν!


Δέν αρνούμαι αυτήν την "ανάγκη" που έχει προκύψει
απ την (δίψα) των ανθρώπων για "νέα" επιτεύγματα
καλλίτερες συνθήκες διαβίωσις, και ελευθερία.

ατομικός
και συλλογικός χρόνος

Εδω, σε αυτό το ζήτημα παίζει μεγάλο ρόλο οι κοινωνία
που για να προχωρεί δημιουργεί καταμερισμό, ιδιότητες,
ειδικότητες κλπ.
κι εφόσον συν λειτουργούμε , οι περισσότεροι σε αυτό το
κοινωνικό πλαίσιο, "χάνουμε" ένα ποσοστό απ τον ατομικό

χρόνο, πράγμα απαραίτητο για τη καλή λειτουργία
του κοινωνικού μας ιστού.
.
Όμως, εκ παραδρομής αναφέρω ότι δυστυχώς "σήμερα"
ζούμε ένα ρήγμα της ισορροπίας ατομικού και ομαδικού
(κοινωνικού) χρόνου
Αντί δηλαδή να απελευθερώνει το άτομα ο καταμερισμός,
τα σκλαβώνει, διότι προωθείτε η έλλειψη των κοινωνικών
Αγάθων (μάρκετινγκ) σαν "πραγματική" κάλυψη των
εκάστοτε ατομικών μας αναγκών.




Διότι προωθείται άμεσα η ανάγκη
για χρήματα "ο χρόνος είναι χρήμα"
ΟΙ ΑΠΟΛΑΎΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΉ ΈΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΊ
ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ
Κάποτε η συσσώρευση είχε να κάνει με πραγματικά
προϊόντα και όχι με μετοχές, (άσχετος με το προϊών
καιροσκοπισμός), που φέρνουν στη επιφάνεια της κοινωνίας
(πολιτική), ανθρώπους που δεν υπηρετούν το σύνολο,
μα το εκμεταλλεύονται

Αυτό δυστυχώς συμβαίνει στους περισσότερους από εμάς
είτε βενζινοπώλες "είμαστε" είτε εφοριακοί,
εφόσον βασιζόμαστε στο ατομικό "κέρδος", ενεργούμε
σε βάρος του συλλογικού.
Κάτι τέτοιο είναι καταστροφικό για την κοινωνία
όπως αναφέρεται στις γραφές (δεν μπορείς να
υπηρετείς δύό κυρίους).
Και αντίθετα,
ΌΤΑΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΣΤΡΈΦΕΤΑΙ ΕΝΆΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ
ΠΟΛΊΤΕΣ ΤΙΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΈΦΕΙ ΤΑ ΘΕΜΈΛΙΑ ΤΗΣ

Η σημερινή κρίση αφορά όλα τα επίπεδα
όλες τις "αξίες" και μόνο όσοι από εμάς
μετά το νιώσουν (μετανιώσουν) θα αναπαυθούν.

Άλω πλερωμή και άλλο εκπλήρωση
για να μην (χάνουμε των χρόνο μας) κατά την διάρκεια της
εργασίας μας χρειάζεται να ζούμε μέσα αυτόν.

Για να μην χάνουμε την εβδομάδα για μια Κυριακή
σημάνει κάθε ημέρα να είναι πολύτιμη, σημαντική.

Κι όσο για την εκπαίδευση να μην χάνεται το
"ερωτάν" και το "συλλογίζεσθαι" παπαγαλίζωντας
(έτοιμες), μοναδικές πνευματικές απόψεις.
..................
Τη αλήθεια νομίζεται ότι κάνουμε τώρα;
..................
Πχ οι εργαζόμενοι περιμένουν το Σάββατο η το τέλος
του μηνός που θα πληρωθούν, οι έμποροι όταν
πληρωθούν χαίρονται, οι πολίτικοι, οι επιστήμονες,
και πάι λέγοντας
Όλοι όταν μας πληρώνουν καταλαβαίνουμε αν τα έχουμε
καταφέρει η όχι.
Ακόμα και το χειροκρότημα, για μια επιτυχημένη παράσταση,
σημαίνει καλό χρήμα.
Η πλερωμή κοντολογίς έχει αντικαταστήσει την εκπλήρωση.

Άλλα 'εδώ δεν θα κάνουμε πολίτικη οικονομία εδώ εξετάζουμε
εάν έχουμε χάσει μέσα σε αυτά τον (χρόνο μας),
που μάλλον έχουμε χάσει την ίδια την αντίληψη μας για`αυτόν,διότι
έγραψα: .... ο πραγματικός χρόνος είναι άπειρος!
........

όνειρον

Παρ' ότι οι Πατέρες μας συμβουλεύουν να μην ασχολούμαστε
με τα όνειρά μας, παρ' ότι πολλοί έχουν διατυπώσει κάποιες
συγκεκριμένες εκδοχές για το τι να σημαίνουν
(Φρόιντ, Ονειροκρίτης κ.α.), για εμένα τα όνειρα, υποθέτω
(με κάθετο τρόπο), έχουν ιδιαίτερα παιδαγωγικό χαρακτήρα
και αναφέρονται στην υγεία, στον παρόντα χρόνο,
σε συνειρμούς συμβάντων, του παρελθόν,
καθώς και προειδοποιήσεων για το μέλλον.

Επίσης αποτελούν τη σύνδεση (αόρατος ομφάλιος
λώρος) με την πρωτογενή φάση της ύπαρξης όλων των
όντων! ΔΕΝ ΟΝΕΙΡΕΥΌΜΑΣΤΕ ΜΟΝΌ ΕΜΕΊΣ

Η επεξεργασία συμβαίνει εσωτερικά και
γίνετε πάντα όταν κάθε Ον ησυχάζει
συνειδητά ή μη (παύει να κινείται, κοιμάται),
διότι αυτή η διεργασία
συμβαίνει αυτόματα.

Οι αποδείξεις για την γνώμη του γράφοντος συνάγονται από
όποιον θυμάται τα όνειρα του και εξετάζει πώς είναι και τι
κάνει κατά την διάρκεια που κινείται, μέρα ή νύχτα.

Η δυσκολία αυτού του εγχειρήματος έγκειται στο πλήθος
των Πληροφοριών που εμφανίζονται και που
αδυνατούμε να επεξεργαστούμε
λόγο συνειδητών προτεραιοτήτων που συνήθως αναλαμβάνουμε.


"Αδιαφορώντας" για την πραγματικότητα της κατάστασης μας
πορευόμαστε σε προ επιλεγμένους στόχους
και έτσι χάνουμε το νήμα της αυτόματης επεξεργασίας
που διαθέτουμε, για το πώς και το γιατί του πραγματικού
μας χρόνου.

Σημειώστε ότι ο πραγματικός χρόνος είναι άπειρος!

Δεν το καταλαβαίνουμε όμως αυτό διότι έχουμε
τοποθετήσει όρια, άλλα από ανάγκη (σπορά, συγκομιδή,
εποχές) και άλλα από επιθυμίες (διαιώνιση, κατοχή, εξουσία).

Αυτά μας εξαναγκάζουν σε πλήθος συναλλαγών μεταξύ μας
πράγμα που μας κάνει ευάλωτους σε άπειρες παρεμβολές.

Μας κουράζει, μας αποπροσανατολίζει, μας ξοδεύει.
Οι έννοιες, τα ερωτήματα, οι αποφάσεις καλύπτουν περίτεχνα
τον πραγματικό μας χρόνο που δεν είναι άλλος από αυτόν που
εμείς (εγώ, εσύ, αυτός) αντιλαμβανόμαστε.

Είναι γνωστό ότι οι περισσότερες απ τις ορθές αποφάσεις
παίρνονται την ώρα που ξυπνάμε,
επίσης κατόπιν συγκέντρωσης, άνευ διαφορετικών παρεμβολών,
όταν μονάχοι αποσυρόμαστε ...
...

mazi

μαζί και κοντά σε αυτό που θεωρείτε αμαρτία, χαμός, τέλος και δρόμος χωρείς επιστροφή!
δηλαδή μαζί σας ! διότι το τέλος κοντά! και ο άμισθος και να θέλει να φύγει δεν μπορεί!
μουσική , ποτό , φαγητό, προς την ώρα τώρα!
,ζώντας ποιεί τον άμπακο..γράφω!
τη περιμένει κάποιος από ένα σουρωμένο και έναν τρελό?
χμμμμ! μα την αλήθεια..μπα
,ντρέπομαι..όμως αυτή είναι η αλήθεια μου τώρα..τώρα ,,,

ήρθα να γράψω μόνο για σένα thespis την συνέχεια του ονείρου!
βλέπε λυπών ποιο κάτω τη γράφει η αλήθεια του ενυπνίου μου!

,βρέθηκα στη μέση μιας πεδιάδας ,ένας ποταμός την διέσχιζε
και ούτε μέρα ούτε νύχτα ήταν
περπάτησα και είδα μικρές εστίες , φωτιές, και ομάδες ανθρώπων
να κάθονται γύρο, όλοι με χλαίνες μακριές και κουκούλες σκεπασμένη
πλησίασα και ρώτησα
-φθάνει που πέρασες -μου είπε απ αυτούς , ένας
και ως έφτανε η ματιά μου , είδα πύργο ,ενετικό πέρα στο βάθος
,και βρέθηκα μέσα
σε δώμα μαζί με μια αγαθή οικογένεια μοιράστηκα την κλίνη
και έμαθα ότι θα πέραση ο έχων όλα αυτά , ο θεραπευτής
και βγήκα στην πόρτα να τον ευχαριστήσω!
,και ητο είδα. μικρός και φοβισμένος μπροστά μου
,ότι , εγώ πανύψηλος και άκρας δυνάμεως, από πολύ ψιλά των κοιτούσα!
φορούσε μαύρο μεταξένιο μανδύα με σιρίτι χρυσό στις δύο άκρες (εκεί όπου ενώνονταν) , και είδα ότι αυτόν τον ίδιο μανδύα, όλοι εκεί
οι γιατροί φορούσαν...
και βρέθηκα με τον ίδιο και εγώ ζωσμένος
, βρεθήκαμε στο ίδιο τραπέζι με θεραπευτές και με τους σοφούς τις ΚΙΝΑΣ
όμως οι τελευταίοι αποχώρησαν παίρνοντας τις ιερές γραφές μαζί τους
και λυπήθηκα!
,ένας απ τους θεραπευτές τότε, πλησιάζοντας, μου είπε ότι έχω αυτό
δείχνοντας στην καρδιά μου και είδα τότε  δράκο χρυσοκέντητο
,επάνω στον μαύρο μου μανδύα....
(συνέχεια)

स्य्नेक्षेइअ अपो कत्यो synexeia apo kato

... ताफ्ना tapheiyaa tvan monaaksvan, tvaraa too too dakrii moy ptijh
τα ταπεινά ταφεια των μοναχών τώρα το δάκρυ μου ποτίζει
,σπονδή σαυτους που διάλεξαν την έρημο,
λύπη για όσους μάταια μέσα στον κόσμο έλιωσαν
, τόσο εύκολα κατο απτήν τέντα που κρύψανε τον ήλιο
, και τον αγέρα , δύσκολα άφησαν να περάσει τον θαλασσινό
,κι ήμουν κι εγώ εκεί τότε, μαζί κι εγώ!

και ω! να που τώρα μέσα μου λέγω, να! καταλαβαίνω
,κοιτώντας πίσω τις πράξεις που έκαμα
ακούνητος τώρα με το μυαλό να τρέχει,
τις πράξεις που έκαμα τότες , γιατί όντας ακούνητα σκεπτόμενος,
,δεν κάμω πια καμιά!

τότες , καλός η κακός τις αποφάσεις που πείρα
,γιατί τώρα ,,δεν παίρνω καμιά!
(συνέχεια)

γραμμα στον αγνωστο στρατιωτη!

( όπου αυτός, στο όνειρο μου παρουσιάστηκε, πανύψηλος ευθυτενής αγέρωχος)
,-εσύ με έκτισες, μου έδωσες όπλο και από τότε σε ότι κι αν έκαμα ήσουν παρών!
,στην διεκδίκηση, στον έρωτα , στην ζήλια στην απληστία,
,σε ότι έπραξα..
,σε ότι θέλησα..
ήσουν παρόν
μα δεν σε είδα ποτέ μες την ζωή, μονάχα στα όνειρά της
,όπως πριν , τότε που ξέπνοη η σάρκα ακούνητη έμμηνε ώρες στο παγωμένο κρεβάτι!
,μετά απ τον αβάσταχτο πόνο ήρθες, μου έδειξες τον δρόμο και εχάθεις!
,πέρασα απέναντι και συνάντησα τους στρατούς
,και τους αρνήθηκα,ότι έξυπνος εγώ,, με κανέναν δεν πήγα!

,με κανέναν! μα που πορεύομαι μόνος δίχως συντρόφους;
μέσα στην ασημένια ομίχλη ,του λευκού τοπίου,ολομόναχος!
,δίχως κανέναν πίσω, ούτε εμπρός μου...
(συνέχεια)

,σε είδα! σταθερά βαστούσες απ το χέρι ένα παιδί γυμνό
, με το ένα πόδι χάραξες την παγωμένη γη , στην άκρη της αβύσσου
,με μια κήλη γραμμή σημαδεψες πως να περάσω,πως να αποφύγω
των μαύρο ωκεανό ,ίσα στο βάθος όπου φαινόταν!
,μα πριν στην άβυσσο πέσω

μαζί μου δοκίμασες πρώτα αν με αντέχει η άκρια !
,παίρνοντας φόρα, ρίχτηκα στο κενό
και πάλεψα τους παγωμένους τυράννους
των φτερωτών μου συντρόφων, με την βακτηρία
,σταθερά κρατώντας στο χέρι, διαγράφοντας ένα τόξο
ουράνιο ,την μαύρη θάλασσα, άφησα πίσω!