..........s108
"..Ο Κύριος : Εκείνοι οι ο ποίοι με βλέπουν ΄από τη μορφή μου,
και κείνοι οι οποίοι με ακολουθούν από τη φωνή
μου,
έχουν εμπλακεί σε λανθασμένες προσπάθειες
αυτοί δεν θα με δούν,
Από το Ντάρμα (*) πρέπει κανείς να βλέπει το
Βούδδα, (*)
γιατί τα σώματα του Ντάρμα είναι οδηγοί.
Ακόμη, η αληθινή φύση του Ντάρμα δεν μπορεί
να διακριθεί,
και κανείς δεν μπορεί να την συνειδητοποιήσει
σαν ένα αντικείμενο.
..........s109
..........s110...Σάκρα:..."Τα σώματα του Ντάρμα είναι οι Βούδδας, οι Κύριοι, (*)
Αλλά, δεν πρέπει να σκέφτεστε μοναχοί, ότι αυτό το υποκειμενικό σώμα είναι το σώμα μου. Εσείς μοναχοί, πρέπει να με δείτε από την πραγματοποίηση του σώματος του Ντάρμα!"...
Αλλά αυτό το σώμα του Ταθαγκάτα (*)πρέπει να βλέπεται σαν προερχόμενο από το όριο της πραγματικότητας, δηλαδή τη Σοφία της Τελειότητας.
..........s111
Ntarmonghata: ... Εξίσου ανόητοι είναι όλοι εκείνοι οι οποίοι προσκολλώνται στον Ταθαγκάτα μέσα απο τη μορφή και τον ήχο, και οι οποίοι κατά συνέπεια φαντάζονται την προσέλευση και την αποχώρηση ενός Ταθαγκάτα. Γιατί ένας Ταθαγκάτα δεν μπορεί να βλέπεται (ή να αντιμετωπίζεται) από τη σωματική του μορφή. Τα ΣΏΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΤΆΡΜΑ είναι οι Ταθαγκάτας.
.........s112
..Ο Κύριος : Τι νομίζεις Σουμπούτι, μπορεί να αναγνωρίζεται ο Ταθαγκάτα απο την κατοχή των σημείων (του);
Subuti: Όχι, πράγματι Κύριε. Γιατί αυτό που έχει κηρυχτεί από τον Ταθαγκάτα σαν η κατοχή των σημείων, αυτό στην πραγματικότητα είναι μια μη-κατοχή των μη-σημείων.
..Ο Κύριος: Οπουδήποτε υπάρχει μια κατοχή των σημείων, υπάρχει απάτη. Οπουδήποτε υπάρχει μια μη-κατοχή των μη-σημείων, υπαρχει μη-απάτη. Γι΄αυτό το λόγο ο Ταθαγκάτα πρέπει να αναγνωρίζεται από τα μη-σημεία σαν σημεία.
...........................................
(*)Tathagata (Θ. de dzhin gshegs pa): Ο Φωτισμένος. " Εκείνος που βάδισε ολόκληρο το διάστημα του δρόμου προς τη φώτιση " Μια άλλη έκφραση της Βουδδικής κατάστασης. Ένα πρώσοπο που έφθασε "εκεί" (tathata), στην απόλυτη πραγματικότητα και κατά συνεκδοχή, ο Απελθών και ο Ερχόμενος.
(*)Buddha (Θ. sangs-rgyas): Το φωτισμένο Όν. Το ον το οποίο έχει αφυπνισθεί από το βαθύ λήθαργο της Άγνοιας.
ΣΜΤ Ε. Λιακόπουλος
Blog Archive
-
▼
2009
(98)
-
▼
May
(16)
- Tι τραγούδι να σου πω - Ενδελέχεια lyrics created ...
- telos panton
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΦ[Ω]ΡΑ
- ΠΛΩΤΙΝΟΣ και η τελειότητα του όντος
- Ikaria 329 και ο Πλωτίνος 204, 205,μετά Χριστόν
- ΜΑΤΑΘΑΝΑΤΙΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣαπόσπασμα ερμικών κειμένων
- 4. ΜΑΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΊΩΣΗ
- III.ΤΟ ΦΥΣΙΚΌ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΑΡΜΙΚΌ ΣΏΜΑ ΤΟΥ ΒΟΎΔΔΑ
- Το "εγώ" και η ανάσταση απο αυτό το 'ΕΓΩ'
- Το "Περασμα" του Trynga Tylku
- ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ Nikolai Berdaev
- Π.Π.sutra69
- No title
- Π.Π. s125
- IV ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ SUT/55
- και μη χοιρότερα
-
▼
May
(16)
Popular Posts
-
Έτσι, κανείς άλλος δεν ξέρει διαλέκτους θεωρώ ...... για τη γλώσσα Αρχαία Macedonian εδώ είναι η αρχαιότερη γραφή που βρέθηκαν στη Μακεδονία...
-
Ευαγγελία Ναζίρη Η Ευαγγελία εργαζόμενη στον ΟΣΕ Μπάνιο στην Σαλαμίνα Χριστούγεννα Ο δεύτερος ιός Νίκος Ναζίρης Ποτίζοντας στον κήπο του σπι...
-
Egyptian Book of the Dead (συνέχεια απο κάτω) "..Αλλά παράλληλα, όπως και για τη γενετήσια πράξη, ο πολιτισμός μας, πολιτισμός πλαστικ...
-
ΟΡΆΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΆΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΉ ΑΓΓΕΛΟΥ Ν. ΠΑΠΑΚΏΣΤΑ ΑΘΗΝΑ 1999 Σελ.154 192 στο κείμενο Σημειώνω και ένα ...
-
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΞ ΤΩΝ ΣΗΜΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Α α άλφα - a alfa a = ανθρωπος. anthropos [man,person] ΚΩΔΙΚΕΣ ΣΥΜΑΣΙΕΣ : Aνθρωπος- Αρχ...
-
Πυρρίχιος: Ο Πολεμικός χορός των αρχαίων Ελλήνων Για την δημιουργία του πολεμικού αυτού χορού των αρχαίων Ελλήνων, υπάρχουν τρεις μυθικές εκ...
-
Θέα απ το σπίτι στην Αιγινα που έμενε ο Νίκος η προτομή του Νίκου στη παραλία της αύρας Το σπίτι στην Αίγινα και τα λαξευμένα σκαλιά στον βρ...
-
Bodhisattva Maitreya border "0" αποσπάσματα "(...) Η Πράζνα Παραμίτα εκφράζει μια κατάσταση μέθης με το Ανέθιστο, και ταυτόχ...
-
Μπέρτολτ Μπρεχτ Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Πορτραίτο του Μπέρτολτ Μπρεχτ το 1948. Άγαλμα του Μπέρτολτ Μπρεχτ στην πλατε...