--------------ΘΕΟΣ--------------------------------------------------


----------------------------------------ΘΕΟΣ-------------------------

ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ. Α΄18. 19
...Επειδή είναι γεγραμμένο, ”θέλω απολέσει την σοφία των σοφών, και θέλω αθετήσει την σύνεση τον συνετών” .
20. Που ο σοφός; πού ο γραμματεύς; ; πού ο συζητητής του αιώνος τούτου; Δεν εμώρανε ο θεός την σοφία του κόσμου τούτου...
  1. Αλλά τα μωρά του κόσμου εξέλεξε ο θεός δια να καταισχύνη τους σοφούς , και τα ασθενή του κόσμου εξέλεξε ο θεός δια να καταισχύνη τα ισχυρά.
  2. Και τα αγενή του κόσμου και τα εξουθενωμένα εξέλεξε ο θεός, και τα μη όντα, για να κατάργησή τα όντα.
  3. Δια να μη καυχηθή ουδεμία σαρξ ενώπιον αυτού.
Αυτή η κίνηση (αέναη εναλλαγή) που διακρίνεται απ την λέξη θεός, είναι μια επιστήμη που μόνο εμπειρικά αποδείχνεται, (γίνεται κατανοητή), σε όποιων αναζητά την ουσία και όχι τα φαινόμενα.
Και επειδή μια ειλικρινή στάση, απορρέει απ την καρδιά και τον νου μας στην ζωή ,(όπως την νιώθει και την βλέπει ο καθένας μας, ξεχωριστά), δείχνει ,αν μι τη άλλο, την ανικανότητα μας να διατηρήσουμε μια σταθερή στάση, ηθική ή όχι, κατά την διάρκεια της.
Συνεπώς κατά ένα ποσοστό είμαστε δέσμιοι μιας αναπνοής που δεν επιλέξαμε, μα υποχρεωθήκαμε να μετέχουμε για να ζούμε.
Στο σημείο αυτό έφθασα (μετά από την ιδέα της διαφοράς και της οριστικότητας), για να δω την αναπνοή μου και την καρδιά μου, να τα ανακαλύψω, και όχι να τα ελέγξω.
Κι αυτό είναι που το θεωρώ με την λέξη θεός. Διότι δεν μπορώ να σταθώ πουθενά ούτε να ξεφύγω απτά σπλάχνα μου.
Και όσοι φαίνεται ότι το έκαναν απατήθηκαν οικτρά, όταν έπρεπε πλέων να προσαρμοστούν στις αρρώστιες, στα γηρατειά και στον θάνατο!
Το λέω θεό, γιατί είναι ανυπέρβλητο, και η ταχύτητα του ασύλληπτη.
Και αν δεν το παραδεχθώ, επειδή σαν ον χρειάζομαι να παραδεχθώ κάτι, ώστε να διάγω με τα τις διανοίας μου, παραδέχομαι εκούσια η ακούσια κάποια μανία μου, που την κάνω νόμο και την προσκυνώ σαν επιστήμη, Ακούνητη, ενώ γύρο μου όλα τρέχουν.
“...Το να υπηρετείς μια μανία είναι δυσάρεστο και αναξιοπρεπές αλά το να υπηρετείς ένα θεό έχει νόημα, και είναι πλούσιο σε δυνατότητες γιατί σημαίνει ότι υποκύπτεις σε ένα υψηλότερο, αόρατο και πνευματικό ον”.c.g.g
Και μην μας κακοφαίνεται η λέξη (υποκύπτεις) διότι και στις ποιο καλές μας επιλογές μετά το πέρας του χρόνου, αισθανόμαστε δέσμιοι, υποκύπτοντας σε ένα ωράριο, μια εταιρία ,έναν μισθό, κ.λ.π,
Εξαναγκασμένος ον να υπηρετώ κάτι, επιλέγω την κίνηση και όχι κάποιο σταθερό Εγώ, είτε βασιλιάς η πρόεδρος ή πάπας ή Βούδας,νομίζει ότι είναι αυτό, πόσο μάλλον τις δοξασίες του.
Και αυτήν την κίνηση την φευγαλέα την τρεχάλα Την λέω ΘΕΟ γιατί δεν έχω βρει ακόμα δική μου λέξη που να με κάνει να το καταλαβαίνω. Αντίθετα, το (Θ), που συνεχώς έρχεται έχοντας την έκπληξη, την απορία , το ερώτημα και το συνεχές (ΕΟΣ) με καλύπτει!