το νερό

-Απ΄εδώ! απ΄εδώ! -ΌΧΙ Όχι απ' εδώ, απ εκεί απ΄εκεί!
-Πίσω ελάτε τρεχάτε στην πηγή!! -Όχι! στις εκβολές ελάτε
εκεί είναι η αλήθεια! -στο κέντρο σταθείτε να βρείτε την
ολοκληρωμένη τάξη!!-Εδώ εγώ είναι η σωτηρία σας!

Ωραία! Και τι δίνουνε εκεί? Α! Εδώ τι μοιράζουν?
Υπάρχουν εγγύησις γι' αυτό!???
και ξεκίνησα και όπου μπόρεσα πήγα, λοιπόν, ανέβηκα και κατέβηκα
τις κατευθύνσεις δοκιμάζοντας χρώματα, ήχους, οσμές,
κι απ' την πηγή μου έδειχναν τις εκβολές για μέγα πλάνη,
και οι μέν τους δέ αλύπητα χτυπούσαν και ολοι υπακοή ζητούσαν!

Μα, για το καλό μου φυσικά την σωτηρία μου!
Κοντοστάθηκα τότε να δω από μακριά μονάχος μου
το πρέπον, το ανάλογο, το σωστό της ύπαρξης μου!
Σε μια άκρια κάθισα βλέποντας τα πλήθη να τρέχουν
πάνω κάτω, να κονταροχτυπιούνται!
Εκεί ή εδώ πάνω ή κάτω εγώ έκατσα να δω...
Να δω το νερό!
-Α! ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝ ΤΟ ΝΕΡΌ
Στις γλώσσες του κόσμου
Ωραία! Και τι χρώμα έχει το νερό σ΄ όλους της Γης τους τόπους?
Και πως μυρίζει? Και τι σε κάνει να νιώθεις? Το νερό!

Ε! Δεν με νοιάζει πως εσύ το λες γιατί εγώ θέλω να το δω
να το νιώσω και τότε ναι θα το προσφωνήσω...
Σ' όλες τις γλώσσες!

Πω! Πω! μα μήπως τσακώνεστε ποιος θα το πάρει
και όχι για το πως να το λένε !!!