..
"..Απ΄το κακό κι άπ τ΄άδικο διωγμένος
κι όπως δέν πίστευες στη δίκοπη ζωή
σε βρήκαν ξαφνικά σημαδεμένο
να σ΄έχει ο κάτω κόσμος ξεχασμένο
κι πάνω κόσμος νάναι οι τροχοί
πού σ΄έχουν στα στενά κυνηγημένο

Καί πήρες τού καιρού τ΄αλφαβητάρι
και τής αγάπης λόγια φυλαχτό
για νά΄βρει πάλι ρίζες το χορτάρι
κα πήρες την ελπίδα και την χάρη
ψηλά να΄πάς να φτιάξεις κιβωτό
με την ελπίδα μόνο και την χάρη

Και πώς να μη ξεχάσεις την αυλή σου
και την παλιά τη γνώμη καθενός
όσους κρυφά περπάτησαν μαζύ σου
να σημαδεύουν πάλι τη ζωή σου
και νάσαι τό πουλί κι ο κυνηγός
στίς μαύρες λαγκαδιές του παραδείσου

Κρυφά και φανερά σ΄ακολουθούνε
οι συμμορίες κ οι βασανιστές
και ψάχνουν μέρα νύχτα να σε βρούνε
μα, δεν υπαρχει δρόμος να διαβούνε
γιατί ποτέ δεν ήταν ποιητές
το χώμα που πατούν να προσκυνούνε

...........................................

ΤΡΟΠΑΡΙΑ ΓΙΑ ΦΟΝΙΑΔΕΣ

Μπλουζάκι χίππικο κ'παντελόνι τζήν
και στην καρδιά ζωγραφισμένος ο Γκεβάρα
στα σφαιριστίρια με ουϊσκι και με ζτιν
παίζουν αλέγρο την καρδιά σου σε κιθάρα

Φεγγάρι κίτρινο και πράσινη χολη
τα νειάτα σου, τα νείατα μου κι οι εμπόροι
χρυσο πουλάκι δίχως τό κλουβί
γιά σένα κάνουν τον αγώνα οι τζογαδόροι

Α! Ρόζα Λούξεμπουργκ τι σ'έχω φυλαγμένα
πάνω στο κάρο σ'είδα στα 907
εγώ τότε κοιμόμουνα στό φώς του 21
κι εξήντα χρόνια αργότερα σε βρήκα στα χαρτιά

..........................................

Αισθήματα έχω αδελφικά
για της ασφάλειας τα φτωχά λαγωνικα
που με χιώνια και βροχές,
να με φυλάνε έχουν διαταγές

Αδέρφια μου ασφαλίτες εσείς μόνο
τον δικό μου ξέρετε τον πόνο

Και για ύπνο όταν πάτε
τα τραγούδια μου ξέρω τραγουδάτε
Ευχαριστώ γι αυτό πολύ
συνεργάτες μου πιστοί

............................