ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 007

ΣΥΝΕΧΙΑ

-Συγνώμη που έκοψα έτσι απότομα την κουβέντα μας μα μου είλθαν στο μυαλό τα παρακάτω και αν δεν τα σημείωνα , σίγουρα θα τα ξεχνούσα . Λιπών είναι σημαντικό να είναι κάποιος σε κατάσταση να μπορεί να προσφέρει στον άλλον ! Όχι να έχει να προσφέρει, μα να προσφέρεται ο ίδιος, να εξυπηρετήσει να βοηθά, να δίνεται .... Έχω συναντήσει τέτοιους ανθρώπους, σπανίως μεν αλά είχα την τύχη να τους δω και να τους αγγίξω, καταλαβαίνεις για μένα αυτοί οι άνθρωποι είναι ο Διογένης μπροστά στον μέγα Αλέξανδρο! Με τέτοια δύναμη έχουν γεννηθεί .Δεν προσφέρουν από συμφέρων μα από αγάπη. Δεν μας απασχολώ αν είναι καλλίτερη οι χειρότεροι, ότι κάνουν το κάνουν σαν πηγή που δεν την ενδιαφέρει ποιος πίνει και πόσο πίνει, μα συνεχίζει να αναβλύζει . Αυτό δεν έχει κέρδος μα αν έχει είναι το ίδιο το δόσιμο. Δόσιμο, προσφορά δίχως κάποια μελλούμενα κέρδη

...-Δεν έχει να κάνει με κόστος και κέρδος...

-Πως το λένε ...
..-Δεν έχει να κάνει...

-....Μου κάνεις ένα δώρο που είναι πολύτιμο ρε παιδί μου, έχω αυτή τη στιγμή ένα εργαλείο, ...και εξαφανίζεσαι! Δεν με χρεώνεις, παρά το ξεχνάς κι όταν αποφασίσεις να το ξανακάνεις, θα έρθεις ως άλως, να μου κάνεις ένα δώρο, και έτσι θα κάνω κι εγώ τα δώρα μου, και δεν θα γνωρίζουμε τη έγιναν, και που πάνε, αλά θα έχουμε την ικανοποίηση από αυτό που κάναμε, θα ξέρουμε πόσο πολύτιμο είναι να προσφέρεις και να δέχεσαι από σένα από την ελευθερία σου που δίχως αυτή δεν υπάρχει αγάπη! Αγάπη, το πολυτιμότερο αγαθό όλων. Συγκυριακά χρησιμοποιούμε τα πράγματα, τα χρήματα, πίσω από αυτά κρύβεται όλων μας ο πόθος για ελευθερία, ανεξαρτησία, και αυτονομία! Δίχως αυτά η αγάπη όσων αφορά το καθημερινό άνθρωπο, είναι μια σαπουνόφουσκα ! Τα αντικείμενα αλλάζουν διαρκώς χέρια και χάνουν την αξία καθώς ανακαλύπτουμε καινούργια!

.................................................
Η πετρά μου έγινε τώρα κομπιούτερ τη κάνω; Να κάτσω να κλαίω και να χτυπιέμαι; Θα κάτσω να γράψω σε αυτόν τον υπολογιστή , αφού κανείς δεν θα διαβάσει μια πέτρα που χαράχτηκε σήμερα εκτός κι αν είναι αρχαία. Αφού ξέρω αυτό πού με έκανε να χαράξω την πέτρα με έκανε φτιάξω και τον υπολογιστή, το έκανα γιατί ήθελα να βρίσκω τον δρόμο μου και την σπηλιά μου, και το νερό, να ταξιδέψω, να δω να γευτώ, να προστατέψω τον εαυτό μου και τους δικούς μου, έτσι άφησα τα πρώτα σημάδια ως ύπαρξη για μια άλλη,που καταλαβαίνει, και παθαίνει ότι και εγώ. Αυτό κάνω και τώρα, με την διαφορά ότι πατάω πλήκτρα κοιτώντας σε μια γκρίζα οθόνη.

..-Θέλω να καταλάβω ακριβός τη μου λες ... αυτό που είναι πάνω από όλα , που συμβαίνει πάνω από όλα , όταν υπάρχουν άνθρωποι μεταξύ τους , πες ένα σύνολο κανόνων, μπορεί να είναι αρχές μπορεί να είναι ...οτιδήποτε στην σχέση μας και πάνω από όλα μια συγκεκριμένη ηθική. ....
-Για να τα χουνε οι άνθρωποι καλά ...

..-Μπράβο! Κάποιος που βγαίνει έξω από αυτό το πράγμα, πάλη, ας το ονομάσω ένα σύνολο κανόνων, ας το ονομάσω έτσι, κάπως πρέπει να αντιμετωπίζεται, δηλαδή αυτόν, μπορεί,

-Έχει λήξη η ιστορία

..-Μπορεί, και να μην τόνε κοπανίσω δηλαδή να τον εκδικηθώ, τουλάχιστον θα τον διώξω, θα του πω φύγε πούστη δεν είσαι για φιλία ! Δηλαδή δεν μπορείς αν λειτουργήσεις με αυτό το πράγμα!
-Από πού θα τον δίωξης;


..-Χα χα Θα τον πετάξω στην Αυστραλία! Οπός κάνανε οι Εγγλέζοι τότε

-Κάπου που να μην τον βλέπεις

..-Χα χα ναι να μην τον βλέπω!

-Εξοστρακισμός λέγεται αυτός το έκαναν συχνά οι αρχαίοι ημών πρόγονοι

..-Εσύ μάλλον διαφοροποιήσε απ αυτό!

-Το αντιμετωπίζω

..-Πως το αντιμετωπίζεις;

-Έχω έρθει στην θέση αυτών των ανθρώπων, των έσχατων, ενώ εσύ του έχεις κλήση στις φυλακές και στα ψυχιατρεία τους έχεις εξορίσει απ τον τόπο τους, για να μην τους σκοτώσεις , εγώ έγινα ένας από αυτούς..... Όλοι αυτοί οι ηχηρότεροι του είδους μας είναι μέσα μου! Ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνω ένας απ αυτούς!

..-Το έχεις ξανά αναφέρει και άλλη φορά

-Αυτόν που εξοστρακίζεις θέλω να πω αυτών που διώχνεις, είναι ο εαυτός σου!

..-Αυτό είναι κάτι που το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές, γιατί είναι μια απ τις βασικές αρχές της ψυχανάλυσης

-Δεν θυμάμαι

..-Εν συντομία είναι ένας αμυντικός μηχανισμός του εγώ, ο οποίος προβάλει τα χαρακτηριστικά του στον άλλων. Αυτό το ξέρω απ τα δεκαεφτά μου χρόνια , και είμαι σε θέση να το παρατηρήσω και στον εαυτό μου. Αυτά που σου λέω δεν στα λέω αβασάνιστα . Δεν σου δικαιολογούμε, απλά σου είπα την αλλαγή μου, το κάνω έκανα δική μου υπόθεση κάτι που οι άλλοι είχαν, μπορεί να αναφέρομαι στο συγκεκριμένο για παράδειγμα , αλά είναι μια γενική συμπεριφορά, κατά κανόνα. Λοιπόν

-Έχεις δομηθεί κατά κάποιον τρόπο και από δω και πέρα νομίζεις ότι δεν πρόκειται να αλλάξεις..
..-

-Είδες κάποιο αποτέλεσμα

..-Δεχθήκανε κάποια πράματα

-Το προσωπικό σου απόφθεγμα

..-Δεν είναι θέμα προσωπικό

-Γίνεται όμως αν εξαιρούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λαβαίνει χώρα ένα γεγονός, και στηριζόμαστε στο γράμμα του νόμου , ανεξάρτητα από αυτές τις συνθηκες, τότε κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας και τους άλλους.
Λειτουργούμε καταπιεστικά απέναντι στον συνάνθρωπό μας όταν επειδή έχουμε φάει την κονσέρβα των κανόνων του Savoyard vevr μιας γενικής αποδοχής του πως πρέπει να είναι κάποιος και όχι τη είναι την στιγμή που δρα ! Μήπως φίλε μου παρακολουθείς κάποια σεμινάρια που κάνουν στις εταιρίες για το πως πρέπει να είμαστε για να πείθουμε τον πελάτη;
Και έπειτα τη διαφορετικό κάνεις από αυτόν που εξορίζεις, σε μια μπουνιά απαντάς με μια κλοτσιά. Αυτό μου λες . Να προσέχω να μην μου πέσει το κουταλάκι και όχι να δω από ποιους το έκλεψα! Ναι γιατί ο διαφορετικός απ τους νόμους έγινε απ τους νόμους διαφορετικός! Τη επεξεργασία είναι αυτή που οδηγεί σε ένα τέτοιο συμπέρασμα! Την στιγμή που απέναντι σου είναι αυτός και με αυτόν μιλάς , ΜΗΛΑΣ κρατώντας την μεζούρα των καθωσπρέπει συναναστροφών! Ας το καλύτερα γιατί να μπαίνεις στον κόπο αν σκέφτεσαι ότι ¨”Για μένα αυτός ο άνθρωπος αν θέλει να στέκεται απέναντι μου πρέπει να έχει τα ηθικά γνωρίσματα, της δικής μου αντίληψης, και απόφασης”, γιατί είναι απόφαση κι αυτή, έτσι, αυτό μάλλον είναι άκρος εγωιστικό, υπέρ εγωιστικό!

..-Ναι μπράβο. Αυτό το ακραίο ... Εγώ τον ακούω τον χαρακτηρισμό που κάνεις , αλά σου λέω. Σε αυτόν τον ακραίο χαρακτηρισμό, δεν είμαι ! Δηλαδή, ο άνθρωπος που θα κρίνω τους άλλους πως πρέπει να γίνουν σύμφωνα με το πως θέλω εγώ, κάτι τέτοιο δεν είμαι.

-Δεν είσαι !

..-Με τίποτα

-Δεν είσαι;

..-Δεν είμαι εγώ, τέτοιος

-Σίγουρα!

..-Απόλυτα είμαι σίγουρος!

-Ε τότε ποια κατάσταση σε κάνει να απωθείς τον άλλων...

..-Είναι πράματα που με έχουν απασχολήσει !

-Πια κατάσταση σε κάνει να βάζεις νόμους, σε μια προσωπική σχέση

..-Το κοινό! Τον κρατώ σε απόστασή σου είπα δεν τον απωθώ!

-Αν άκουσα καλά είπες αν δεν τον χτυπήσεις θα τον εξορίσεις, να εξαφανιστεί να πάει να μην πω που μα μακριά από σένα, θα μπορούσες εσύ να πας ποιο μακριά απ αυτόν το βρίσκω ποιο εύκολο.
>
-Για κάποιους ανθρώπους ναι!

-Για κάποιους, ... θέλεις να κινούνται σύμφωνα με το γενικό συμφέρων, έτσι

..-Ναι

-Όταν είσαι κάτω απ αυτήν την κατάσταση τη είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις εχθρότητα,με αυτούς τους συγκεκριμένους ανθρώπους, ότι μέσα σου είσαι απόλυτα βέβαιος ότι δεν θα έφτανες πότε , μα ποτέ στο δικό τους επίπεδο , και ότι δεν θα λειτουργούσες ποτέ όπως αυτοί;

..-Όχι και μου αξίζει να μου κάνουν το ίδιο αν φερθώ όπως αυτοί

-Α μπράβο! Με το μέτρο , λέει το ευαγγέλιο, που κρίνεις κρίνεσαι!

..-Δεν είναι δικό μου μέτρο αυτό! Υπάρχουνε νόμοι!

-Όπα...

..-Συγνώμη λάθος

-Υπάρχει μια μικρή διαφορά το πως ο καθένας μας, χειρίζεται αυτούς τους νόμους.

..-Βεβαίως!

..-Οι κανόνες είναι κανόνες ...

-Οι κανόνες, είναι κανόνες, αλά πως τους χρησιμοποιούμε που σημαίνει αν δεν του δίνεις του όλου την ευκαιρία δεν δίνεις ούτε σε εσένα την ευκαιρία.
Αν κάποιος κατουρήσει στην πλατεία και εγώ τον διώξω σύμφωνα προς το νόμο δεν με ενδιαφέρει αυτός μα ο νόμος, που τον χρησιμοποιώ κατά βούληση ..Θα μου πεις γιαυτό υπάρχουν τα δικαστήρια γα να μάθω αν εκείνη την στιγμή που ο άλλος έκανε την ανάγκη του, λειτουργούσαν οι τουαλέτες τα αποχωρητήρια , αν είχε κάποιο πρόβλημα υγείας , αν απλός βρήκε αυτών τον τρόπο για να επικοινωνήσει μαζί μου, χίλιοι δυο λόγοι εμ πάσι περιπτώσει συναρμολογούν την συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους. Και αναρωτιέμαι τώρα αντί να κάνω όλα αυτά δεν είναι καλλίτερα να των ρωτήσω , να ενδιαφερθώ γι αυτών τον ίδιο, και όχι για την αισχρή του πράξη!
... Δεν έχουμε χρόνω όμως για αυτά οπότε μας ενημερώνουν οι πινακίδες ,αν κάνεις αυτό πληρώνεις η πας φυλακή τέλος . Είναι σύμφωνη η πλειοψηφία! Αυτό αντιμετώπισαν και οι πρώτοι χριστιανοί, την πλειοψηφία και αυτό τους ισοπέδωσε όταν έγιναν αυτοί πλειοψηφία ...

...Μα ότι πλειοψηφεί δεν είναι κάτι πάγιο, ακούνητο, από κάτι τέτοια έχουμε τους νομούς που βγαίνουν για να εξυπηρετήσουν αυτούς που έξυπνα τους περνάνε η με το κύρος που μια απρόσωπη πλειοψηφία τους δίνει!

...Μα ξέφυγα , αυτός λιπών που ενεργεί αντίθετα με ότι εσύ θεωρείς σωστό ίσως είναι αυτός που έχεις διαγράψει από μέσα σου, αυτός που τον έχεις ξεχάσει γιατί είσαι απασχολημένος με τα δικά σου , και ευ όσων δεν είναι αυτός μέσα στα δικά σου σε βρίζει η σε βαράει όπως ένα παιδί για να το προσέξουν οι γονείς του..

...Σου βγάζει την βία που εσύ την έχεις κρύψει στον νόμο και την έχεις κάνει απρόσωπη, και στην πετάει κατάμουτρα με κίνδυνο της ζωής του ...
..-Δηλαδή εσύ πως αντιμετώπιζες κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι ε, δεν μπορούν να λειτουργήσουν μέσα σε μια ομάδα ανθρώπων !
-Είσαι αυτό που είσαι πιστεύω και προσεύχομαι να γίνεις κάτι καλύτερο πιστεύω ότι θα γίνεις κάτι καλλίτερο από αυτό που είσαι ...Δεν διάλεξα εγώ τις συνθήκες όμως αυτές μας έφεραν κοντά δεν θέλω να σε διώξω , προτιμώ να φύγω εγώ, η εσύ από μόνος σου, αν δεν σταματήσεις να με εκμεταλλεύεσαι και να με δουλώνης με το να με τρομοκρατείς ! Είναι πολύ θεωρητικό ναι , τις περισσότερες φορές λειτουργώ αυτόματα όπως όταν με τσιμπά ένα κουνούπι, πα φ !
Όμως δεν το κατηγορώ δεν το χρησιμοποιώ σαν τον αποδιοπομπαίο τράγο , όπως κάνουμε σήμερα σε κοινωνικό επίπεδο, όταν λέμε ότι “ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΟΝΈΣΟΥΝ” ...Οι κακοί με τα chopper! Και οι κουφοί με τα harms free!
-Είναι εύκολο σήμερα να τύλιξις κάποιον σε μια κόλα χαρτί να τον στείλεις φυλακή να τον εξορίσεις , πάντα ήταν εύκολο ...
,,-Αυτό είναι άλλο , άλλου είδους είπαμε....
-Που μπορεί να φτάσει λέω...
..-Δεν με αφορά! Πρώτα από αλά σου ξεκαθάρισα, ότι, η συμπεριφορά μου, δηλαδή αυτά που σκέφτομαι δεν είναι άκριτα, και μου παίρνει πάρα πολύ χρόνο για να δω κάποια πράματα,
-Ναι φίλε μου σ αυτό σε παραδέχομαι!
..-Σου λέω μέχρι και μήνες , επεξεργάζομαι κάποια πράματα
-Ειλικρινά
..-Όμως σου λέω βασανίστηκα γι αυτά πράματα , ήμουν ... Με γνωρίζουν πολύ άνθρωποι όπως με γνωρίζεις εσύ, και δεν διαφέρεις από αυτούς
-Ναι έχουμε κάνει και άλλοτε καλές συζητήσεις
..-Ναι, εμένα προσωπικά, και δεν αναφέρω τις ψυχοτάδε ας πούμε τάσεις, ...Εμένα προσωπικά, ε,
η αναζήτησή μου με οδήγησε, στην προσωπική μου σχέσει με τον άλωνα, ... συμφωνία! Δηλαδή αυτό είναι πάνω από όλα !
Συνεχίζετε...
..-Αυτό είναι το πάνω από όλα! Ενδεχομένως να μην υπάρχει τίποτε αυτονόητο, ... Είναι η βάση. Η συμφωνία
-Γίνεται
..-Η συμφωνία πρέπει να κρατηθεί, άμα σπάσει η συμφωνία...Η όταν κάποιος σπάσει την συμφωνία, .. τελείωσε!
-Και τη είναι αυτό ; Ένας νόμος εκ τον προτέρων;
..-Ένας νόμος μια αρχή
-Εκ τον προτέρων δηλαδή μπαίνει σαν όρος για οποιαδήποτε σχέσει πριν δημιουργηθεί;
Δεν επιδέχεται καμιά δοκιμασία αυτή η συμφωνία καμιά εξέλιξη; Να δουλέψεις για την συμφωνία να σπάσει και να την ενώσεις , Τη είναι η συμφωνία ένας σκύλος που επειδή έφαγε ζωντανό ένα αρνί πρέπει να τον σκοτώσουμε για να μην φάει κι άλλο;
..-Εξαρτάτε
-Αν η συμφωνία για σένα καθορίζει μια ορθή σχέση πρέπει να την διατηρείς εσύ πρώτα
και για μένα αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παλέψεις για αυτήν
..-Δεν χρειάζεται να παλέψεις
.-Πως
..-Απλά να την κρατήσεις
-Τα είδει
..-Να την σεβαστής
-Τα είδει που έρχονται σε συμφωνία, που την θεωρούν την συμφωνία μέσα απ τον εαυτό τους,
είναι σε μια διαρκεί πάλη , πως το λένε διατήρησή του είδους άμεσα απ το εγώ...
..-Εγώ είδες μίλησα για συμφωνία .. Είναι, και εγώ και ο άλλος! Αυτό είναι συμφωνία!
-Ναι.
..- Λυπών σου απαντάω έμμεσα, και για τον χαρακτηρισμό που έκανες, όχι ότι τον ξεπετάω...
-Η συμφωνία γενικά είναι αποδεχτή σχεδόν από όλους ! Όμως ποιος κανονίζει για αυτήν , εγώ πάντως όχι , Κανονίζει αυτός που υποχωρεί; Η αυτός που την επιβάλει!
Ποιος τέλος πάντων την ζητά και μάλιστα εκ των προτέρων! Ποιος την κανονίζει αυτός η εσύ;
-Και οι δύο ! Συμφωνία ! Είπαμε
-Άρα μπορώ τώρα εγώ να βλέπω κάπως διαφορετικά τα πράγματα από σένα; Αυτό για σένα σημαίνει ότι δεν μπορούμε να συνυπάρχουμε, εάν πρώτα δεν συμφωνούμε
..-Εξαρτάτε
-Αφήνουμε περιθώρια;
-Εξαρτάτε, εξαρτάτε
-Εξαρτάτε! Και ποιος κανονίζει, μέχρι ποιο σημείο εξαρτάτε ; Εγώ η εσύ; Τ α περιθώρια ποιος τα αποφασίζει Εσύ που είσαι ολοκληρωτικά αρνητικός στην παραφωνία; Που, μπορεί να είσαι ολοκληρωτικά αρνητικός, έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι όπως είσαι, πρόσεξε με, αλά η ανθρωπιά σου και η αγάπη σου που θα αφήσει την τελευταία στιγμή την ευκαιρία στον άλωνα να καταλάβει ο ίδιος τουλάχιστον την παραφωνία του...
Δεν υπάρχει ποιο χειρότερο πράγμα για μένα,να πεθάνουμε κάποιον μέσα μας να τον σβήσουμε
..-Μιλάς πάλη για περιθώρια, για ευκαιρία ... Το ξέρω ότι είναι το ποιο χειρότερο, το έχω κάνει !
-Και εγώ το έχω κάνει και το μετάνιωσα ! Είναι το ίδιο και μη σου πω χειρότερο από το να τον σκοτώσεις!
..-Το ξέρω
-Ε, αυτά για μέναν, όλα υπάρχουνε καλέ μου φίλε, εντάξει ε, δεν θα κρατήσω τίποτε από αυτά ...
Δεν θέλω να έχω κάποιο από αυτά στο χέρι να το κρατήσω, θέλω να τα βλέπω να κυλούν για να γίνει αυτό που πραγματικά συμβαίνει , αυτό που με γέννησε δηλαδή!


..-Φαίνεται να το αποδέχεσαι
-Όλοι το ίδιο είμαστε
..-Το αποδέχεσαι
-Αυτό με πολεμάει ...
..-Καταλαβαίνω
-Γιατί του λέω κάνε ότι θέλεις Μπα, μου λέει, ε, να σε πολεμάω θέλω ! Ε τότε πολεμάμε κάποτε θα βαρεθείς γιατί το μυαλό μου αν και τόσο μικρό χώρεσε μέσα του όλο το σύμπαν, ολάκερη την δημιουργία! Πολέμαμε λοιπόν, αλά θα με νικήσεις μόνο αν με αγαπήσεις, που λέει και το τραγούδι.! Αυτήν την σχέση λέω φιλία εγώ, Δάμων και Φειδίας !
..-Καταλαβαίνω, .. Είμαι άνθρωπος που , αντιδρώ, προκαταβολικά δηλαδή χωρείς να μου ζητήσει κάποιος κάτι, αν δω ότι κάποιος χρειάζεται κάτι, να βοηθήσω να κάνω, να ράνω, ότι μπορώ! Όμως, να σου πω, αυτό που θα σου πω το κουβαλάω απτά είκοσι μου χρόνια...
-Ναι αλά μην το βάζεις σαν υποχρέωση ...
..-Όχι! ... δεν το βάζω σαν υποχρέωση
-Σαν ένα νόμο που ντε και καλά πρέπει να ακολουθούμε ...
..-Όχι, απλά στο δίνω, σαν χαρακτηριστικό γιατί θα ακολουθήσει μι πρόταση. Αλά, στο βαθμό που δεν αποδέχομαι ούτε και τον εαυτό μου, ... έτσι όπως είναι, δηλαδή οτιδήποτε κάνω, ...Να, ακόμα και το τσιγάρο παραδείγματος χάρη, που πέρασε ένα εικοσιπενταήμερο που δεν κάπνισα, ακόμα κι αυτό και κάποια άλλα πράματα, τα οποία δεν αποδέχομαι δεν μπορώ να φορτώσω τον άλωνα , με τίποτα ! Αυτό που σου λέω από τα είκοσι μου τόσα χρόνια είναι δύο σχέσεις, φίλη μου κοπέλα, ήρθανε αφορμές και συγκρούσεις και δεν τις χρέωσα στο παραμικρό για τίποτα δεν κατηγόρησα , τα πείρα όλα απάνω μου φίλε και αυτό κάνω και τώρα , όμως μέσα μου δεν βγάζω χαρακτηρισμούς , ακούω προσεχτικά των συνομιλητή μου , δίκαιο άδικο, όταν αποσύρομαι τα επεξεργάζομαι και αποφασίζω πως εγώ πρέπει να είμαι και όχι πως πρέπει να είναι ο άλλος ... αυτά .