ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ 4

..............................ΕΡΩΣ, (ΕΡΩΤΑ ΑΝΙΚΗΤΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ...)
..............................................................................................................................................................

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 4
..-με την ευρύτερη πλατωνική έννοια έρωτας είναι αυτός!
-Πως το είπες;
..-Έρωτας είναι!
-Λες για την συμπάθεια;
..-Ναι!
-Χμ μ, δεν θα το έλεγα , περισσότερο αγάπη μήπως... Ξέρεις βλέπω διαφορετικά την αγάπη απ τον έρωτα.
..-Δεν υπάρχει διαφοροποίηση. Η αγάπη έχει να κάνει με το να σκέπτεσαι τον άλλον , με το να προσφέρεις, με το να ξεπερνάς τον εαυτό σου ας πούμε για πράγματα που...Δηλαδή θέλεις εσύ κάτι και θέλει κι ο άλλος κάτι, ε ε Πάνω σε αυτό, να στο πω πιο σύντομα, είχα σκεφτεί παλιά, στο βαθμό που έλεγες ότι είσαι ιδεο... Ότι θέλεις να είσαι ιδεώδης σαν φίλος απέναντι σε κάποιους, ...
Πρέπει, να βάζεις,- στην ανάγκη του άλλου έτσι – να βάζεις την κατάστασή σου, την ανάγκη σου να βλέπεις την ανάγκη σου. Να ακούς την ανάγκη του άλλου, η το πρόβλημα, όπως θέλεις πέστω, και να το κάνεις δικό σου. Υπάρχει ένας όρος πάνω αυτό τώρα μου διαφεύγει, στην γλώσσα την ελληνική πολύ καλός! Ε όταν το κάνεις αυτό, τότε έχεις , , επιλέγεις ας πούμε και κάνεις, αυτό που για σένα θα ήταν ποιο αναγκαίο. Δηλαδή απ την στιγμή που και τα δύο τα έχεις κάνει, δικά σου, θα έκανες το ποιο αναγκαίο, ποιο είναι το ποιο αναγκαίο, το να κάνω το δικό μου η να κάνω το δικό σου, δηλαδή...
-Θα έβαζες την ζυγαριά .
..-Θα έβαζες την ζυγαριά σαν να ήταν και ή άλλη ανάγκη δική σου
-Ναι
..-Και θα διάλεγες...
-Αυτό που μπορείς να κάνεις!
-Αυτό που μπορείς να κάνεις και ανάλογα θα λειτουργούσες, κατάλαβες, έχω εκατό δραχμές ας πούμε , τις θέλω εγώ η τις θέλει ο άλως περισσότερο. Αν τις θέλει ο άλλος περισσότερο ε, να του δώσω τις 80..
-Ναι
..-Αυτό είναι, ... Με είχαν απασχολήσει πολύ αυτά τα πράματα, αυτά τα θέματα, πολλά χρόνια πριν, έχω κάποιες θέσεις..
-Ναι!
..-Ώμος αγαπημένε μου φίλε, από την άλλη, να σου μιλήσω ειλικρινά, σ άκουσα, ε ε Το να εκφράζεσαι, το να ζητάς την αγάπη, το να εκφράζεσαι για την αγάπη, δηλαδή να είσαι μέσα σε ένα τέτοιο, ...Στα δικά μου τα μάτια πια είναι κάτι το οποίο γίνετε γιατί σου λείπει! Η απασχόληση με κάτι είναι ακριβός γιατί σου λείπει! Είναι ζητούμενο! Λιπών.
Αυτά, το να είσαι καλός άνθρωπος, το να αγαπάς, , να το βάλω σε να ποιο γενικό πλαίσιο, να μην μπαίνω ξέρεις τώρα,, τίμιος έντιμος κτλ κτλ, δεν πρέπει να είναι ζητούμενα ούτε πρέπει να εκφράζονται, πρέπει να είσαι!
-Αυτό, έχουμε την σκέψη πρέπει να είσαι ποίος την σκέπτεται και είναι; Ώμος μια τέτοια σκέψη ακολουθείτε με την σκέψη (πως) πρέπει να είσαι;
..-Εννοείται ότι κάνεις κάποια πρότυπα πως πρέπει να είσαι, αλά πως το εφαρμόζεις αυτό!
-Αν το βλέπεις αυτό, αν το σκέφτεσαι εκφράζεις κάτι το οποίο σου λείπει, αλλιώς δεν θα μιλούσες ποτέ γιαυτό ...Σωστά φίλε μου! Μα που κατά την γνώμη σου που είναι το πρόβλημα;
Ακριβός εκφράζω αυτό που μου λείπει και αυτό σημαίνει ότι ή δεν το έχω, η το σκορπάω ασυλλόγιστα με αποτέλεσμα να το χάνω, και έτσι το ζητώ απεγνωσμένα ....Κάτι μου είπες, βλέπω ότι δεν είμαι οικονόμος καλός ... Η ευγνωμοσύνη μου που είναι τώρα; ...Ίσος δεν υπάρχει μέσα μου η αγάπη! Μα τότε πως την γνωρίζω και μιλώ τόσο πολλή γι αυτήν;
Την γνώρισα μέσα απ τις ευεργεσίες των άλλων, την συμπαράσταση τα δώρα, τη χαράτους όταν με βλέπουν ... κι εγώ όταν τα ζητώ όλα αυτά αυτά, τα παίρνω με πονηρία και με δόλο, τους κάνω δώρα τους αγαπώ
για να εισπράττω την αγάπη τους γιατί δεν την έχω, άρα το κίνητρο μου είναι να κερδίσω πάση θυσία την αγάπη του άλλου, να την αποσπάσω.... Χάλια ... μου έγινε η καρδιά περιβόλι! Να κάτι που συμβαίνει σε μένα,για αυτό και ίσος πρέπει να αναλάβω το δύσκολο έργο να την αφήσω να έρθει μονάχη της μέσα μου η αγάπη και να πάψω να συζητώ γι αυτήν .
..-Είδες εγώ σου είπα κάτι ... Αυτό που σου είπα προηγουμένως, το έχω κάνει! Το έχω κάνει αρκετές φορές στην ζωή μου!!!
-Μην είσαι σίγουρος,
..-
-Αυτό που λέω
..-Να σου πω΄; ....Μην είμαι σίγουρος γιατί;
-Γιατί δρούμε σε συνάρτηση και τίποτε από όσα καλά φαίνεται ότι έχουμε κάνει, δεν είναι δικός μας μοναδικός καρπός. Δεν είμαστε ειλικρινής όταν προσάπτουμε αρνητικά η θετικά πράγματα στον εαυτό μας γιατί τον ξεκόβουμε απ τον χρόνο, τις συνθήκες και τα άτομα που συλλειτούργησαν για οτιδήποτε θεωρούμε πράξη δική μας.
Για να συμβεί κάτι που αφορά σχέσεις ανθρώπινες, χρειάζεται και ένα άλλο άτομο
..-Εννοείται
-Ναι μα έτσι χάνεται το ένα εγώ μέσα στο άλλο κι ότι γίνει αφορά εξίσου και τους δύο
..-Λίγο, λίγο, να , μήπως πρέπει να γίνω ποιο σαφείς σ αυτό που θέλω να σου πω...
-Κάτι άλλο ήρθε στο μυαλό μου τώρα,
...
..-Πες μου άμα θέλεις
-Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό για να προχωρήσουμε
.............
,,-Δεν είμαι σε καμιά , εγώ δεν θεωρώ καμιά κατάσταση ιδεώδη, δηλαδή αυτό το οποίο ονομάζουμε , γενική αλήθεια, που να συμβαίνει κάτω από οποιοσδήποτε συνθήκες και πάντα μέσα στο χρόνο, ε ε και νομίζω ότι πρέπει να μας συμβαίνουν όλα δηλαδή, και να προσφέρεις, και αν πάρεις, και να σου πάρουν, και να αρπάξεις και να σου αρπάξουν, δηλαδή κάτω απ συγκεκριμένες συνθήκες έτσι, Έχει ας πούμε ο άλλος εάν χωράφι με μπανάνες, λέμε τώρα....
Ναι
Δηλαδή δεν είμαι με καμιά τώρα πια ... Επειδή τις έχω μελετήσει πολύ αυτές τις λέξεις, , ε ε ... Να, έχω ιδιαίτερη σχέση, με με έννοια ας πούμε αγάπη, η αφοσίωση η εμπιστοσύνη η διάφορες έννοιες
-Ναι, εγώ επάνω σε αυτές έχω εντρυφήσει
..-Κι εγώ έχω εντρυφήσει,! Αυτό θέλω αν σου πω. Αλά όμως πια ...
Περισσότερο έχεις εντρυφήσει για τα αρνητικά τους σημεία πάρα για τα θετικά
..-Όχι .. Θα σου πω , θα σου πω! Δεν είναι καμία πανάκια και δεν είναι και καμία πανδημία, να στο πω αλλιώς με άλλα λόγια ! Δηλαδή μπορεί και την εχθρότητα να την βρω, να λειτουργεί, κάποια στιγμή, μπορεί και την πράξη της εκδίκησης, κάποια στιγμή μπορεί αν λιτουγεί..
-Ναι τα έχω δει, Τα συναντούμε όλα αυτά;Δεν τα έχουμε δει;!
Ναι αλλά...
-Τη;
..-Θέλω να σου πω ότι... Μα κοίτα το εκδίκηση από το αγάπη είναι αντιφατικές έννοιες ...
-Ναι μα τα χουμε στο παρελθόν αισθανθεί και τα δύο
..-Τις έχουμε αισθανθεί!
-Ναι! Δεν τα έχουμε δει;
..-Τα έχουμε δει!
--Συνεπώς δύο εκ παραμέτρου αντίθετες έννοιες υπάρχουν, συμβαίνουν
..-Υπάρχουνε...
-Συμβαίνουν αληλοδιαδοχηκά! Λέω εγώ μετά σκεπτόμενος πάλη..
..-Στα δικά μου τα μάτια φαίνεται να το αρνείσαι αυτό, να συμβαίνουν κάποια πράγματα τα οποία είναι , ας πούμε αρνητικά, να τα κατατάξουμε ...
-Όχι ότι τα αρνούμαι, έχω αντιληφθεί ότι υπάρχουν όμως απέχω,! Δηλαδή προσπαθώ να κάνω όσο μπορώ αυτό που κάνουν οι μοναχοί, μια αίτηση στο σύμπαν για αυτά..
-Μάλιστα ... Όταν λες απέχεις αναφέρεσαι σε μια τετελεσμένη κατάσταση, σε κάτι που είδει γίνετε; ή είσαι σε μια διαδικασία άσκησης που κάποιες φορές τα καταφέρνεις και κάποιες όχι;
-Ακριβός μια έτσι μια αλλιώς,
-Α μπράβο
-Δεν υπάρχει ποτέ κάτι στάνταρ
..-Απλός είσαι σε μια πορεία που εξελίσσεσαι και γίνεσαι όλο και καλύτερος, μέσα στο χρόνο
-Ναι
-Αυτό το πράγμα...
-Για κάθε άνθρωπο, για κάθε άνθρωπο
-Τώρα σε καταλαβαίνω καλύτερα
-Όχι μόνο για μένα...
..-Σε καταλαβαίνω απόλυτα
..- Και μένα ο δρόμος μου δεν διαφοροποιείτε απ τον δικό σου όσον αφορά την προσέγγιση,
Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι κάθε τη θετικό έχει και τις παρενέργειες , το αρνητικό του
-Να σου πω κάτι , ακριβώς τον χαρακτηρισμό, δηλαδή η πεποίθηση για κάποια πράγματα που είναι καλά κατά κάποιον τρόπο ... Γενικά καλά και παντού και πάντα, κτλ έτσι και κάποια πράματα είναι κακά σε εισαγωγικά΄ παντού και πάντα, ε παίρνεις απόσταση από ανθρώπους . Δηλαδή δεν μπορείς συναναστρέφεσαι τον τάδε γιατί πχ μπορεί να έχει μία αδυναμία...
-Το αντίθετο
..-Το αντίθετο συμβαίνει,
-Για αυτό που είπες τώρα συμβαίνει! Αυτό σκέφθηκα μέσα μου
και αντί να πάρω δρόμο γιατί με απωθεί , να του κάνω παρέα
-Α μπράβο!
-Για να υπάρχει μια ισοζυγία ..
..-Χειρότερου καλύτερου
..- τσουκνίδας και μολόχας Αυτό ακριβός
Σαν άνθρωποι να είμαστε μαζί! Αφού εσύ γεννήθηκες έχοντας διαφορετική τάση, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σκοτωθούμε μεταξύ μας ! Εγώ βλέπω κάποια πράματα για σένα και το ίδιο κάνεις εσύ γα μένα. Εκεί πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα ηφέστια τους σεισμούς, τους κεραυνούς, τις εποχές,
..-Χα όλα μέσα είναι
-Ναι! Τουλάχιστον στην αποδοχή
-Στην αποδοχή
-Ναι αλλιώς είσαι κατά την διάρκεια ενός σεισμού Δεν λες τη κατάρα έπεσε επάνω μας , αφού η ζωή, γνωρίζεις πια ότι θέλει να κάνει κι αυτή τα δικά της, τους κύκλους της, να δράση και να αντιδράσει!
Έχουν όλα τον χρόνο τους που κινούνται ανάλογα και σε κάθε πλανήτη συμβαίνει αυτό όπως και σε κάθε άνθρωπο.. Τη επειδή εμείς θεωρούμε ότι είναι όλα ακούνητα πρέπει και να μένουνε κιόλας, Σιγά τα αυγά ,όλα κινούνται και όλα υπάρχουν σύμφωνα με τις δυνάμεις τους και όχι με τη εμείς κανονίζουμε από τις χοντροκομμένες συνήθειες μας και μόνο.
Έχει άλλον χρόνο ο πλανήτης κι εγώ έχω άλλων χρόνο, δηλαδή τη, θα βάλω τον δικό μου χρόνο για όλους τους άλλους! Να ορίστε τα αποτελέσματα ... Ο δικός μου χρόνος ισχύει μα δεν υπερισχύει έτσι κάθε ανθρώπου ό χρόνος βρίσκεται σε ισχύ φτάνει να το αντιληφθεί ο καθείς, και να πάψει να τρέχει πίσω απ των άλλων τον χρόνο για να βρει τον δικό του ....Δεν ξέρω... καταλαβαίνεις αυτό το ρήμα δεν το ξέρω , όμως το νιώθω
..-καταλαβαίνω
..-Εκφράζεσαι , μέσο της πίστης
- Το έχω ζητήσει αυτό
..-Μιλάς μεταφορικά! Ίσως αυτή η διαδικασία θέλει κάποια χρόνια για να παρουσιαστή. Εδώ και κάποια χρόνια που σε γνωρίζω, είσαι σε μια διαδικασία . Στα δικά μου τα μάτια δεν παρουσιάζονται εκπλήξεις κάθε φορά που σε βλέπω, είναι σαν να βλέπω μια συνέχεια ...
-Η μια στασιμότητα
..-Δεν θα το έλεγα, είσαι σε ένα δρόμο. Είναι ένα βιβλιαράκι μάλλον δύο τρία φιλοσοφικά που θέλω αν σου φέρω
-Θα μου τα φέρεις;
..-Ναι
-Και ένα άλω μου είχες πει να μου φέρεις , αναφέρεται για κάποιον φιλόσοφο που άφησε τα πράματα του όλα και έφυγε ...
..-Του Κίρκεγκορ
-Ναι! Θα ήθελα να τον διαβάσω αυτόν !
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ